14 кандидата искат да доразвиват туристически сайт на България
1.9 млн. лв. е прогнозната стойност на поръчката |
Четиринадесет фирми и консорциуми са подали оферти в конкурса за доразвиване на националния туристически сайт на България bulgariatravel.org, става ясно от справка на икономическото министерство. Поръчката, която е със заложена прогнозна стойност от 1.9 млн. лв без ДДС, се финансира по програма "Регионално развитие".
По-голямата част от кандидатите в конкурса са консорциуми, в които влизат фирми от ИТ сектора, рекламни агенции, издателски компании и др. Самостоятелно са се явили дружествата "Контракс", "Айсиджен корпорейшън", "Сирма солюшънс" и "Бианор сървисис".
Oтделно са се явили и 10 консорциума, сред които обединение между "Вирус креатив студио" и "Мусала софт", "Шорткът пръдъкшънс" и "МАГ студио", "Абати" и "Сиела софт енд пъблишинг" и др. "Книгоиздателска къща Труд" също участва в конкурса в консорциум с компаниите "Актив груп", "Перфект плюс", ИТТИ, "Форс информейшун технолоджи", става ясно от справката.
Поръчката за доразвиване на туристическия сайт беше пуснато още при предходното правителство, но впоследствие прекратена от настоящото, тъй като явилите се кандидати не отговаряха на изискванията.
За да участват в конкурса, компаниите и консорциумите трябва да имат оборот от 1.9 млн. лв. за 2007, 2008 и 2009 г., като задължително 1.1 млн. лв. от тях трябва да бъдат от договори за услуги, свързани с програмиране и уебдизайн.
В случай че компанията е регистрирана след 2007 г., то тогава е необходимо да предостави поне 3 договора за сходна дейност с обща стойност над 1 млн. лв. При първата поръчка обаче параметрите бяха значително по-високи - изискването за оборот за предходните от минимум 3.9 млн. лв., от които поне 2.6 млн. от услуги, свързани с програмиране и уебдизайн.