Малките превозвачи ще се съобразяват с БДЖ и големите фирми

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 785 Неутрално

    По-голяма идиотщина не бях чел. Само болните комунистически мозъци могат да измислят подобна дивотия.
    Очаквайте скъпи билети и неудобни превози!
    Не могло да се пътува от село до село. Ах мама ви ...

  2. 2 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 636 Весело

    лобизъм майна...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  3. 3 Профил на Суон
    Суон
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Насила ще се виси по спирките. Горко им на хорицата от малките населени места. По-ефективно щяло да бъде ама друг път. Криза е, явно на някой трябва да му се гарантира работа.

  4. 4 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    Пак някой роден олигари ще се катери пиян по масите на "култовите нощни заведения" и ще крещи на всеослушание "Батеее, онея горе така ги подковахме, че накрая щяха да продадат и майките си!"

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  5. 5 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    ПС. Да попитам, да не би ББ да си е взел за министър в сянка Велизар Стоилов от Столична община? Нали той ги мътеше едни такива търгове, където за да отреже външни кандидати, в условията пишеше "кандидатът да е извършвал превози в поне един български град с население над 1 милион жители". Който е забравил, да прочете статията по-долу. Още повече, че другите участници се повтарят и при сегашния скандал: temanews.com/index.php?p=tema&iid=503&aid=11942

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  6. 6 Профил на bubolino
    bubolino
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Навременна, но необмислена мярка на министъра. Идеята е добра за премахване на малките и некачествени транспортни фирми от пазара, за сметка на по-големите, които имат нов автомобилен парк. Не може Бай Ганьо от село Долно камарци да ме вози за 1 лев с автобус, произведен през 70-те години и в окаяно техническо състояние. Ясно е, че на бабките от селото им се свидят парите и ще се качат на автобуса, пък каквото ще да става - бог да ни пази, както е рекъл народът.

  7. 7 Профил на napbon
    napbon
    Рейтинг: Неутрално

    Буболино, а вътре в града може да има 30 годишни Икаруси, тъй ли да разбирам?
    ---------------------------
    Скоро ще бъдат принудени да допуснат толкова много изключения, че работата пак ще опре до чиновник, който дава разрешителни, на принципа тука има, тука нема.

  8. 8 Профил на Simeon S.
    Simeon S.
    Рейтинг: 645 Неутрално

    За какво ни е да си правим картелно споразумение, като можем да си приемем закон и да убием конкуренцията от раз -

    ти ще возиш в тоя час, аз в оня, ти ще караш по оня маршрут, аз по оня, ти няма да се състезаваш с мен, а аз с тебе, и никой няма да има избор освен да ни плаща когато, колкото и за каквото ние решим.

    И така хем БДЖ ще може още да си лежи на монополизма и да живее на гърба на хората, които трябва да се возят в най-гнусните превозни средства на запад от Афганистан, хем политиците няма да се наложи да вземат трудни решения свързани със съдбата на дружеството, хем ние ще си фиксираме печалбата.

    Рай.

    А за максималните цени на такситата просто без коментар. Едно е сигурно в Министерстовто на транспорта няма промяна в мисленето от миналото правителство. Най-наглите лобистки проекти, то не бяха уроците по кормуване, такситата, автобусите и сега това!

  9. 9 Профил на jtkjtk
    jtkjtk
    Рейтинг: Неутрално

    Много прилича на здравната реформа, докато го решат, болните умрели и те са на далавера. Нека първо да направят влаковете, да се биди че се движат както трябва и после с ограниченията. Но нееее. Първо да забраним, после ще мислим. И резултата си е "от умрял писмо". Аиде по колите........

  10. 10 Профил на bubolino
    bubolino
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#7] от "napbon":

    С колко км/ч пътуват грайградските автобуси? В града счупеният Икарус може да се движи най-много с 40 км/ч, докато извън града, за да бъде конкурентен и атрактивен от гледна точка на време "счупенякът" ще кара на МАКС, за да може да спечели някой счупен лев.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #