За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
uzur
Рейтинг: 168 НеутралноПричината за този край е се коренят в кризата, забавените плащания от държавата и по-скоро във волята на мажоритарния собственик. Не е тайна кои пътни компании от кои политически кръгове са, а пътният бизнес в България е силно зависим от държавата. След този прецедент банките ще кредитират още по-трудно. Единственият печеливш може да бъде другият пътен играч – Трейс Груп. 8.html
http://yphalachev.blogspot.com/2010/10/blog-post_0
Български патриот
Рейтинг: 429 НеутралноВъобще не съм сигурен в това. Плевенлиев трябва да има 10 на ум.
Казват, че и Холдинг "Пътища" е пътник.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.СтояновБългарски патриот
Рейтинг: 429 НеутралноДържавата е нямала никави задължения към Мостстрой. Огромните задължения към фирмите бяха натрупани по време на тройната м@струбация, лично с благословията на счетоводителя на българската мафия др. Орешарски от Дупница.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стояновrevival
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#1] от "uzur":
а колко дължат фирмите от неплатени осигуровки и данъци на държавата?
mi6osp
Рейтинг: 701 НеутралноБожков бе първият, който отстъпи процентите на дянков и взе парите на фирмите си. Явно е бил много на зор още тогава.
Когато някой е глупав,то е за дълго!Сега очевидно е още повече.
Гогич
Рейтинг: 907 Любопитноhttp://www.darikfinance.bg/view_article.php?articl e_id=41417
"Холдинг Пътища и още поне 4 фирми на Божков със запорирани банкови сметки"
Тоя консорциум е между фирмите на Черепа и Галчев. Е, Галчев ли ще го строи най-големия лот на Тракия сега? Та Галчев досега колко пътища е построил? Само сгради е правил, а като се пръсна имотния балон, реши да се насочи към пътно строителство, ама досега не е строил пътища.
Така, че най-големият лот на Тракия е под въпрос. Вина за това има и Агенция Пътища, които е трябвало да разгледат финансовото здраве на кандидатите, за да не стават такива работи...
Брадвата
Рейтинг: 694 НеутралноНикой анализатор не е споменал или видял, че в Холдинг пътища и фирмите му отдавна тече оптимизация и преструктуриране по време на криза.Фирми от Холдинга са спечелили и участват в търгове за което са необходими банкови гаранции от където идва задлъжнялостта.При участието си в тъгове фирмите се проверяват от глава до пети и ако има нещо нередно те не би трябвало да се допускат напред.Относно фалита на Мостстрой, която е затихваща малка специализирана фирма останала отдавна без поръчки и бъдеще то това явно е желанието на собствениците и тук драма няма.Трусовете в такава голяма фирма ще повлечат банки, държава, доставчици и безработица.Паника не е нужна.След като от консорциума уверяват, че ще построят магистралата качествено и в срок значи е така.Важно е също да се пуснат и лотовете по Транзитни пътища 5 за да поеме глътка въздух целия пътен бранш.
treasureroutside
Рейтинг: 907 НеутралноСлед като от консорциума уверяват, че ще построят магистралата качествено и в срок значи е така.
....
"Щом казват, значи е така", как точно пък разбра, че е "така". Щото са "казали"?
Интересно съждение
Те и от Леман "уверяваха"...