Строителите на участъка Ямбол - Карнобат уверяват, че проблемите на "Мостстрой" няма да им попречат

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на uzur
    uzur
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Причината за този край е се коренят в кризата, забавените плащания от държавата и по-скоро във волята на мажоритарния собственик. Не е тайна кои пътни компании от кои политически кръгове са, а пътният бизнес в България е силно зависим от държавата. След този прецедент банките ще кредитират още по-трудно. Единственият печеливш може да бъде другият пътен играч – Трейс Груп.
    http://yphalachev.blogspot.com/2010/10/blog-post_08.html

  2. 2 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Въобще не съм сигурен в това. Плевенлиев трябва да има 10 на ум. Казват, че и Холдинг "Пътища" е пътник.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  3. 3 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Държавата е нямала никави задължения към Мостстрой. Огромните задължения към фирмите бяха натрупани по време на тройната м@струбация, лично с благословията на счетоводителя на българската мафия др. Орешарски от Дупница.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  4. 4 Профил на revival
    revival
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#1] от "uzur":

    а колко дължат фирмите от неплатени осигуровки и данъци на държавата?

  5. 5 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Божков бе първият, който отстъпи процентите на дянков и взе парите на фирмите си. Явно е бил много на зор още тогава.
    Сега очевидно е още повече.

    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  6. 6 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 907 Любопитно

    http://www.darikfinance.bg/view_article.php?article_id=41417

    "Холдинг Пътища и още поне 4 фирми на Божков със запорирани банкови сметки"

    Тоя консорциум е между фирмите на Черепа и Галчев. Е, Галчев ли ще го строи най-големия лот на Тракия сега? Та Галчев досега колко пътища е построил? Само сгради е правил, а като се пръсна имотния балон, реши да се насочи към пътно строителство, ама досега не е строил пътища.

    Така, че най-големият лот на Тракия е под въпрос. Вина за това има и Агенция Пътища, които е трябвало да разгледат финансовото здраве на кандидатите, за да не стават такива работи...

  7. 7 Профил на Брадвата
    Брадвата
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Никой анализатор не е споменал или видял, че в Холдинг пътища и фирмите му отдавна тече оптимизация и преструктуриране по време на криза.Фирми от Холдинга са спечелили и участват в търгове за което са необходими банкови гаранции от където идва задлъжнялостта.При участието си в тъгове фирмите се проверяват от глава до пети и ако има нещо нередно те не би трябвало да се допускат напред.Относно фалита на Мостстрой, която е затихваща малка специализирана фирма останала отдавна без поръчки и бъдеще то това явно е желанието на собствениците и тук драма няма.Трусовете в такава голяма фирма ще повлечат банки, държава, доставчици и безработица.Паника не е нужна.След като от консорциума уверяват, че ще построят магистралата качествено и в срок значи е така.Важно е също да се пуснат и лотовете по Транзитни пътища 5 за да поеме глътка въздух целия пътен бранш.

    treasurer
  8. 8 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 907 Неутрално

    След като от консорциума уверяват, че ще построят магистралата качествено и в срок значи е така.
    ....

    "Щом казват, значи е така", как точно пък разбра, че е "така". Щото са "казали"?
    Интересно съждение

    Те и от Леман "уверяваха"...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #