"Мобилтел": Няма да има издаване на две месечни фактури наведнъж
Смяната на системата за обслужване на клиентите на "Мобилтел" няма да доведе до получаването на две фактури едновременно, съобщиха от мобилния оператор. Заради забавянето на септемврийските фактури обаче срокът между двете фактури (за септември и за октомври) ще е по-кратък от обичайния един месец, предупредиха от телекома.
От "Мобилтел" обясняват още, че част от фактурите за септември вече са разпратени въпреки проблемите с билинг системата. "Забавянето на фактурите е основното затруднение, с което "Мобилтел" се справя вече и което е повече в ущърб на самата компания, отколкото на клиентите. Не очакваме това забавяне да повлияе на коректното отразяване на потреблението, тъй като данните за него се отчитат ежедневно ", казват от компанията.
В началото на септември "Мобилтел" премина към нова билинг система, което предизвика проблеми с плащането на сметките и забави издаването на месечните фактури. От компанията посочват, че тези проблеми ще отшумят, когато системата заработи в пълния си капацитет, без да посочват конкретна дата кога ще се случи това.
Заради проблемите и сгрешените SMS-и, които някои потребители получиха, се появиха спекулации, че може да има изтичане или злоупотреба с данни на абонатите на "Мобилтел". Телекомът отхвърли категорично тази информация. "Няма индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на клиенти, в това число и до информацията за месечното им потребление и фактури", е становището на телекома.