Сръбската "Делта макси" ще инвестира още 100 млн. лв. в България

10 нови магазина ще бъдат пуснати през 2011 г. |
Сръбската компания "Делта макси", която държи "Пикадили", ще вложи още 100 млн. лв. в изграждането на хипермаркети в България до 2013 г. Днес компанията откри първия си магизин "Темпо" в София. "Амбицията ни е да имаме такива хипермаркети във всеки град с население над 100 хил. души", каза Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Делта макси интернешънъл".
От стъпването на българския пазар през 2007 г. с купуването на 11 магазина с марката "Пикадили" до днес сръбската компания е вложила 240 млн. лв., а обектите й са над 40, отчете Чампаревич. По думите му плановете за 2011 г. са да бъдат открити още 10 магазина, като инвестицията се оценява на 40 млн. лв.
Първият хипермаркет "Темпо" на компанията в България беше отворен вчера, като инвестицията в него е 40 млн. лв. Той е част от ритейл парк "Средец" зад Централна гара в София. Площта му е 30 хил. кв.м. В магазина се предлагат над 60 хиляди артикула. Разкритите работни места са 450. При "Темпо" за разлика от класическите кеш енд кери обекти липсват специални карти за достъп.
Освен това магазинът ще работи денонощно, а собствениците обещават и безплатен детски кът, където професионални аниматори ще забавляват децата, докато родителите им пазаруват. "Темпо" ще дава възможност и за отложено плащане на големи покупки като мебели и маркова техника, с разсрочване до 2 години и 0% оскъпяване.
Всеки ден ще има "цена на деня" за определен вид стока, но има ограничение за закупения брой продукти. Това се прави с цел след това да не се препродава стоката от други търговци. В събота например килограм шаран ще струва 2.99 лв., като максимум може да се купува до 3 кг.
"Делта макси" е регионален търговец. Компанията има над 500 обекта в Сърбия, България, Черна гора, Босна и Херцеговина и в Албания, каза Мирослав Мишкович, президент на "Делта холдинг". Магазините й са различни формати от хипермаркети до квартални.