За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
spot
Рейтинг: 631 НеутралноАлчните банкери правят същото като алчните политици - удушват кокошката която снася яйцата. Сякаш ги е обучавал Шимон Дянков, но за разлика от това недоразумение не могат да се включат в контрабандата. Остава да измъчват клиентите си докато могат и да се лъжат едни-други.
****
Този коментар беше изтрит в 06:42 на 17/12/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 06:42 на 17/12/2010 от неговия автор.
Syuelymancho Assanoff Osmanoff
Рейтинг: 409 ВеселоДо коментар [#1] от "spot":


КРИЗИТЕ се лекуват с ГЛАД ;)-----------------------
ЦИТАТ:
Алчните банкери правят същото като алчните политици - удушват кокошката която снася яйцата.
----------------------
Не бъди песимист друже , никой никого няма да удушава , има такива периоди в житието человеческо , и те както идват неусетно , така НЕУСЕТНО си отиват!
Някой да ти говори вече за сривове,фалити..... НЕ , дори обратното , вече се говори за експанзия , за ново начало....
Има оферти за лихви - ПО-НИСКИ отпреди Кризата , ЗАЩО е така според теб ????
Банкерите по-добре от теб знаят , че закланата кокошка НЕ снася яйца , има обаче нещо друго което малко хора предвидиха:
Едно жилище ако не се изплати от Първия кредитополучател,
ще се изплати от ВТОРИЯ , който ще го получи на по-ниска цена и при по-ниски лихвени равнища......ако ти си от Първата вълна кредитополучатели - лошо , но Пазарът никога не спира (глупостите които се говорят по ТВ са за глупаци).....и това е по една ЕДИНСТВЕНА причина:
--------------
Закланите кокошки не снасят яйца
-------
Новото време идва много скоро , всъщност това е Старото (отпреди 3 год)
--------
вЕрвай в дядо Коледа , понякога стават чудеса
Ме
Рейтинг: 688 НеутралноСпомняте ли си времето преди пет - шест години когато промоции се правеха от пет-шест фирми. Тези промоции обикновенно бяха на стоки и услуги които бяха желани от малко хора или носеха свръх печалби на фирмата производител , дори и на промоционална цена. Сега нещата са други и на промоция се предлагат желани и необходими продукти и услуги. Но как се стигна до "истинските промоции"?
Чрез излизане на пазара на агресивни играчи със стратегическо мислене за бъдещето.
При банките е различно: всички банки формират промоциите си в олигополни условия.Тяхните промоции са от следния тип:
Вземете заем на висока лихва, която ще я изплащате следващите 10 години и спечелете ......... дъвка.
Потребителя им казва ,че той ако иска ще си купи дъвка. Но банките го убеждават , че тяхната дъвка е най хубава.
Потребителя иска истинска услуга с по-конкурентни условия , а банките хвърлят милиони за ТВ реклами да набивават в главата на същия този потребител , че потребителите незнаят от какво имат нужда , но те знаят .
И накрая:Ако върнете парите предсрочно ще платите и 3% лихва или ако се рефинансирате от друга банка с по-добри условия ще платите 5% наказателно лихва. Как такава сделка да не е "най-печелившата сделка в живота ви"