Банковите промоции растат, кредитният портфейл не особено

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spot
    spot
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Алчните банкери правят същото като алчните политици - удушват кокошката която снася яйцата. Сякаш ги е обучавал Шимон Дянков, но за разлика от това недоразумение не могат да се включат в контрабандата. Остава да измъчват клиентите си докато могат и да се лъжат едни-други.

  2. 2
    ****

    Този коментар беше изтрит в 06:42 на 17/12/2010 от неговия автор.

  3. 3
    ****

    Този коментар беше изтрит в 06:42 на 17/12/2010 от неговия автор.

  4. 4 Профил на Syuelymancho  Assanoff  Osmanoff
    Syuelymancho Assanoff Osmanoff
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#1] от "spot":
    -----------------------
    ЦИТАТ:
    Алчните банкери правят същото като алчните политици - удушват кокошката която снася яйцата.
    ----------------------

    Не бъди песимист друже , никой никого няма да удушава , има такива периоди в житието человеческо , и те както идват неусетно , така НЕУСЕТНО си отиват!
    Някой да ти говори вече за сривове,фалити..... НЕ , дори обратното , вече се говори за експанзия , за ново начало....
    Има оферти за лихви - ПО-НИСКИ отпреди Кризата , ЗАЩО е така според теб ????

    Банкерите по-добре от теб знаят , че закланата кокошка НЕ снася яйца , има обаче нещо друго което малко хора предвидиха:
    Едно жилище ако не се изплати от Първия кредитополучател,
    ще се изплати от ВТОРИЯ , който ще го получи на по-ниска цена и при по-ниски лихвени равнища......ако ти си от Първата вълна кредитополучатели - лошо , но Пазарът никога не спира (глупостите които се говорят по ТВ са за глупаци).....и това е по една ЕДИНСТВЕНА причина:
    --------------
    Закланите кокошки не снасят яйца
    -------
    Новото време идва много скоро , всъщност това е Старото (отпреди 3 год)
    --------

    вЕрвай в дядо Коледа , понякога стават чудеса

    КРИЗИТЕ се лекуват с ГЛАД ;)
  5. 5 Профил на Ме
    Ме
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Спомняте ли си времето преди пет - шест години когато промоции се правеха от пет-шест фирми. Тези промоции обикновенно бяха на стоки и услуги които бяха желани от малко хора или носеха свръх печалби на фирмата производител , дори и на промоционална цена. Сега нещата са други и на промоция се предлагат желани и необходими продукти и услуги. Но как се стигна до "истинските промоции"?
    Чрез излизане на пазара на агресивни играчи със стратегическо мислене за бъдещето.
    При банките е различно: всички банки формират промоциите си в олигополни условия.Тяхните промоции са от следния тип:
    Вземете заем на висока лихва, която ще я изплащате следващите 10 години и спечелете ......... дъвка.
    Потребителя им казва ,че той ако иска ще си купи дъвка. Но банките го убеждават , че тяхната дъвка е най хубава.
    Потребителя иска истинска услуга с по-конкурентни условия , а банките хвърлят милиони за ТВ реклами да набивават в главата на същия този потребител , че потребителите незнаят от какво имат нужда , но те знаят .
    И накрая:Ако върнете парите предсрочно ще платите и 3% лихва или ако се рефинансирате от друга банка с по-добри условия ще платите 5% наказателно лихва. Как такава сделка да не е "най-печелившата сделка в живота ви"





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #