Телекомите са склонни да обсъдят автоматичното подновяване на договорите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dimitar_961
    dimitar_961
    Рейтинг: 628 Неутрално

    ами мобилтел не искат защото знаят че няма да им останат клиенти

  2. 2 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Аз предлагам оторизираните органи да ги "склонят", без значение по какъв начин. Така "сътворената" клауза в договора, практически ги прави безсрочни, като указва само период, в който клиентът има право да го прекрати. Един нормално разсеян човек е "обречен" да си остане "вечен клиент". Познавам не малко такива

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  3. 3 Профил на mitaka41
    mitaka41
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Не само това. В страните от Европейския съюз договорите се прекратяват по всяко време с един месец предизвестие. Тука това не е възможно.

  4. 4 Профил на TheBelia
    TheBelia
    Рейтинг: 165 Неутрално

    И още нещо - има максимален размер на неустойката, която дължиш. Например в Испания е 60 и няколко Евро.
    А не като тук - до края на договора, т.е. вечно.
    БТК да не се правят на ощипани, че не били преподновявали автоматично договори, ами да я махат тази клауза, че там е страшна картината. Имаш точно седем дни да се откажеш, като молбата е свободен текст и разбира се не ти дават изх. номер!
    След което не ти прекратяват договора и като им се оплачеш ти казват - Ами то няма постъпило искане за прекратяване!
    Нали? А сега пак плюйте МТел, и отивайте при доброто старо БТК!

    I'm not angry. They just suck. It's that simple.
  5. 5 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#4] от "jjelev":

    По 'арно от МТел няма. Стой си при тях. Тенденцята е към 3,5,10 годишни договори, с 6 месечно предизвестие. Като ипотечен кредит един вид...

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  6. 6 Профил на Една Другарка
    Една Другарка
    Рейтинг: 513 Весело

    Гаврите, които мобилните оператори си правят с целокупния български народ показва няколко неща:
    1. Безмерната наглост на операторите;
    2. Безкрайното търпение на българския народ;
    3. Склонността на българите към мазохизъм.

    Клаузата за автоматично подновяване срока на договора е ненужна и тя обслужва само интересите на мобилния оператор.

    Ако операторът е достатъчно коректен и отговорен към абонатите си, месец или седмица преди изтичане срока на договора, ще се свърже по някакъв начин с абоната си и ще го ПОКАНИ в някой от офисите си не само да поднови договора си (ако желае) но и да му предложи нещо ново и по-добро.

    Това, разбира се, звучи като хубаво пожелание, но... дано доживеем и в България подобно отношение към клиентите.

    Мерцедес-ът е луксозна кола, в която НАРОДЪТ СЕ ВОЗИ чрез свои представители.
  7. 7 Профил на dreamer
    dreamer
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Тия клаузи нарушават брутално правата на хората на свободно договаряне. Трябва да изчезнат незабавно. Не само за телекомите а и за много други услуги с форма на абонамент. Също така има много да се желае относно договорите за банковите сметки, карти и други услуги. Там също има нужда от промяни в посока защита на потребителите.

    Отделете време навреме.
  8. 8 Профил на ace
    ace
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Този човек вероятно е купен и не очаквам да направи нищо. Той направи няколко беззъби акции и провали навлизането на нови оператори на пазара. Прокуратура и затвор му пожелавам, но надали.

  9. 9 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 902 Неутрално

    поредната простотия и провокация на операторите...

    нека има клауза за автоматично подновяване на договорите, в това няма нищо лошо, но потребителят да може по всяко време да си прекрати договора с някакъв разумен срок на предизвестие, или веднага, както и да дължи никаква или минимална неустойка.

    защото е абсолютна глупост да ме карат да плащам 12, 10 или 8 оставащи месечни вноски при условие, че не ползвам услугата на оператора... а и простотиите, че операторът бил инвестирал всякакви лайна в поддържката на мрежата, системите и персонала си да ги пробутват на суданците.

    РЕФОРМИ !
  10. 10 Профил на Навуходоносор СУПЕР
    Навуходоносор
    Рейтинг: 733 Неутрално

    естествено, че е купен, комисиите се активизират само симулативно няколко дена преди протеста, който ще ги отвее. елате и ни подкрепете: http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

    "Стреми се и работи да бъдеш необходим за обществото." Екзарх Йосиф I
  11. 11 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Аз съм на Виваком, обаче договора ми е от старите и след изтичането му стана безсрочен.

    НЯМА ДА ПОВЯРВАТЕ - обаждат ми се бнепрекъснато, поне 4-5 пъти месечно, предлагайки ми всякакви възможности - само и само а отида да подпиша от "новите" им договори.

    Аз ествествено ги псувам по телефона, те ме заплашват че разговора се записва и ще ме съдят.

    Не са ме осъдили все още.
    И продължават да се обаждат.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Аз да питам, и то напълно сериозно. Нямам такъв срок, и мога да си прекратя договора с едномесечно предизвестие. Що не се договаряте и не си четете договорите, а чакате някой от някъде си да ви защити?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на sacred
    sacred
    Рейтинг: 425 Гневно

    Боклуци, повече няма кво да се хабя да пиша за мобилните оператори, особено Ментел!

  14. 14 Профил на Навуходоносор СУПЕР
    Навуходоносор
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони!":

    Хахаха, колко ти платиха, че да си помисля дали да не лижа задници и аз ;d

    "Стреми се и работи да бъдеш необходим за обществото." Екзарх Йосиф I
  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#14] от "Искрен":

    Кой точно да ми го е платил от трите оператора? Ако става въпрос за мнението ми за тях - казвал съм го достатъчно ясно и е силно нелицеприятно. Това обаче не ми пречи, когато искам услуга, да кажа какво искам и да настоявам да бъде така, независимо за кой оператор става въпрос. В края на краищата става въпрос за договор, а не за заповед, нали? Ако ти е трудно да го възприемеш, то това обяснява безмислието на коментара ти.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    В началото на 2010 г се наложи да се откажа от телефон и интернет след като обединихме два офиса. БТК започнаха да ме разиграват, но направиха една грешна стъпка. Те поради свои неразбории ми прикъснаха този спорен телефон и го забравиха прекъснат, защото аз не го ползвах и не се оплаквах, че не работи. След това им изпратих нотариално заверена покана, че се отказвам от договора на основание на ЗЗД. Така ги поставих в шах, но те продължиха да ми пращат фактури. Тогава ги предупредих, че ще ги съдя за неудобствата които ми създават с изпращането на фалшиви фактури и чак тогава престанаха.

    подпис
  17. 17 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Опитът ми показва, че не е достатъчно да изпращате какъвто и да е документ без да си запазите някакви доказателства. Нотариално заверената покана е разход, но си струва. След това изпращате с обратна разписка.

    подпис
  18. 18 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2065 Неутрално

    Копа ще се приеме антитръстово законодателство? Картел на мобилни оператори, картел на олиото, картел на захарта, картел на зърнените храни......А какво да кажем за сключването на договор с Виваком дистанционно по телефона за стационарен телефон ?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  19. 19 Профил на yanisgbs
    yanisgbs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Виваком" посочи, че към момента не подновява автоматично договорите за някои от абонаментните си планове за стационарна и мобилна телефония."..
    Това са именно тези договори, като на Незнайния воин (11) -- малкото останали, които не са били излъгани да подпишат новите си присъди! Аз също съм на безсрочен договор и доста често се опитват да ме излъжат.. веднъж дори ми казаха, че считано от някаква дата, след взето решение на Виваком, всички безсрочни договори автоматично ще станат срочни, така че направо да подписвам, за да се възползвам от половин такса за някакъв мижав срок.. всички са мошеници!

  20. 20 Профил на Анастас
    Анастас
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Виваком натискат за това, защото имат най-малко абонати и искат да прилапат от на другите, те от своя страна не искат, защото си мислят, че са се оженили за тях и е до гроб. Да се цоца колкото се може повече и за по-дълго, това е тяхната политика!

    http://atphoto.bg
  21. 21 Профил на petromaks
    petromaks
    Рейтинг: 628 Неутрално

    не зная в 21 век ли живеем или във феодалима,защото мобилните оператори се отнасят към нас като с крепостни селяни.Не че не сме такива щом търпим техните издевателства и чакаме да се връзумят.

  22. 22 Профил на Mario Draganov
    Mario Draganov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони!":

    Как да договаряш като всичките прилагат едно и също правило за подновяване. Или подписваш договора или не. Дава ти се стандартен договор и там няма договаряне.

  23. 23 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#11] от "незнайния войн": Няма да те осъдят! Не си само ти ! Много сме и това е една от причините, операторите да подлагат тази клауза на дебат



    До коментар [#4] от "jjelev": Мен-тел я въведоха тази клауза! Ползвай си "Фит" - премийките всеки месец, до деня, в който осъзнаеш каква "фитка" си )))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  24. 24 Профил на user11
    user11
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#3] от "mitaka41":

    митака41, от 10 години живея в германия. тук договорите са задължително за 2 години и се удължават с 1 годинина, ако забравиш да го прекратиш 3 месеца предварително!!! едва от скоро единият от операторите почна да пуска 1 безсрочен договор!!!

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#22] от "Mario Draganov":

    А ти лично пробвал ли си? Щото аз отидох, попитах какви са условията за безсрочен договор и така. Що им се давате на тия отрепки не схващам, колкото повече ги гърчиш толкова по-добре за всички нас.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на Gavril Hlutev
    Gavril Hlutev
    Рейтинг: 628 Неутрално

    До коментар [#25] от "Тони!":

    Ти май се мислиш за тарикат ще си намериш майстора и ти!Не се мисли за много умен.

  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#26] от "tzvetomir":

    Хаха, браво бе, форумна нинджа
    Ако те видя в някоя статия да тичам към друга ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на kony
    kony
    Рейтинг: 217 Любопитно

    Въпрос към знаещите: Защо се вълнувате, че договора е срочен? Ако следя срока на договора и три месеца преди изтичането му уведомя, че прекъсвам на съответната дата и сменям оператора - не би трябвало да имам проблеми? По договор не би трябвало да могат да ме спрат.

  29. 29 Профил на yanisgbs
    yanisgbs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "Тони!":

    Всеки път когато от Виваком ми се обаждат с оферта, за да ме прецакат със срочен договор, ги питам дали имат планове на безсрочен договор, но всеки път твърдят, че всички новоподписани договори задължително са с минимален срок от 1 година. Това е причината да си стоя с абонаментния план от преди 3 години.

  30. 30 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 322 Весело

    За новата билингова система на Ментел
    Тя се нарича Amdocs CRM, целта е да замести предната Leap Customer (която си работи и се е доказала). Идеята да се смени старата е, че Мтел не иска да плаща за подръжката на старата система. Предпочита да изпрати поетапно около 1000-1500 служители на обучение, да им плати пътя до съответния град, да им даде дневни и да ги настани в хотели. Представете си какви разходи са само за това! Основната причина за смяната е, че новата програма трябва да дава много по-пълна и точна информация за поведението и сегмента на потребителите, например – кой колко говори, обобщена статистика за сумите, които е платил до момента, какъв телефон ползва, има дори и т.нар. „индекс на мобилност” – т.е. има информация дали даден потребител пътува, колко често, къде и пр. Друга информация, която е налична е дали използва интернет, дали говори към домашни номера и др. подобни. Всичко е с една единствена цел: да му се продаде още и още! Ако ползва нет, да му се внуши да сключи договор за нет било през телефона или за лаптоп. Има информация за фирмите - колко служители имат, какъв е бизнеса им, звънят ли до международни дестинации... Отново идеята е да се обобщят данните, за да може да им се предлага да си купуват все повече и повече услуги, да им се внушат потребности. Всяко позвъняване до оператор, разговор със сътрудник в магазин, проверка на сметка /дори чрез IVR менюто/ се отбелязва в CRM програмата и то по начин че да е достъпно от всички в компанията Мтел. Старата система нямаше такива възможности.

    За прекратяването на договор:
    Служителите преминават специални курсове и обучения как да общуват с клиентите, как да ги баламосват като цяло, как да зарибяват. Например на фирмените клиенти да им се натяква, че има услугата „Бизнес разговор”, т.е. фирма като звъни на друга фирма имало префернциално таксуване, само дето има една подробност, че другата фирма освен да е абонат на Мтел, трябва и да е на бизнес абонаментен план, а това няма как да се знае в повечето случаи. Трябва да изпратиш смс на определен номер, за да разбереш как ще се таксува конкретния разговор. Почти никой не го прави. Цените за фирмите, а и за частни лица са най-високи, както всички знаем. Мога да ви кажа защо все още Мтел има толкова много клиенти. Ами много просто - служителите са обучени да не пускат клиентите да си ходят и да ги задържат по един или друг начин. Естествено, клаузата за автоматично преподписване оказва решаваща роля. На фирмените потребители се внушава, че над 70% от фирмите в България са абонати на Мтел и им е изгодно на ползват „Бизнес класа”. Истината е, че са малко над 60%, а колко от тях са на Бизнес план??? Има много фирми, предимно по-малките, които си ползват тарифи за частни лица.
    Как се прекратява договор? Ще дам яснота по някои въпроси..: предизвестие за прекратяване на договор може да се пусне по всяко време. Независимо колко остава до края на договора. Ако някой иска, още от сключването на договора може и да си пусне предизвестие за след 12 или 24 месеца. Да не се вярва на консултантите, че имало време и ала-бала не било нужно и тем подобни глупости. Просто никой не иска при него да се подаде предизвестие или да се спре карта. Бонусите на служителите се определят и на база спрените СИМ карти на ниво магазин. Ако има подадено предизвестие в срок, т.е. до 30 дни преди датата на изтичането на договора и крайната дата мине, договорът става безсрочен и абоната има право да си го прекрати когато си иска. Тук не е като при Глобул - или спираш картата, или ти се удължава договора, дори да имаш предизвестие, е има и вариант вече да се мине на b-connect. Ще споделя и един номер: ако абонат е навлязъл в 12-я месец от 12-месечен договор, няма предизвестие и иска да си спре СИМ-а, има 2 начина, независимо че на *88 и в магазин Ви казват, че не може: 1-ят е като се съберат 2 неплатени фактури и се спре картата за неплатена сметка. Датата на спирането на СИМ-а не трябва да надвишава крайната дата на договора. Системата не подновява автоматично договор при спрян СИМ! Договорът се подновява автоматично, ако СИМ картата е активна в деня на изтичане на договора. Така и да не са спазени договорните условия за предизвестие има начин да не се поднови договора. 2-ят начин е като се обяви СИМ карата за открадната. Този ми се струва по-лесен, защото може и предния ден, преди изтичане на договора, да се обади абонат на оператор или да посети магазин и да каже, че е изгубил или му е била открадната картата. Отново при спряна карта договора не се подновява. Важното отново е да не мине крайната дата на договора, защото системата би начислила неустойки за 12 месеца. Ако се спре карта по горните два начина договорът не се подновява и системата не начислява неустойки.

    Малко за процедура по задържане на абонати:
    Ако клиент изяви желание за спиране на СИМ, има опрелени правила, които е хубаво да знае, за да изстиска максимума за себе си, дори да няма наистина желание да спре договора си. От страна на Мтел се гледат няколко неща/критерия: колко време има до края на договора, колкото по-малко има, толкова по-големи отстъпки може да даде сътрудник на клиента. Какъв сегмент има – с други думи колко е плащал, какви суми като количество. Колкото по-големи сметки има абоната, толкова по-големи отстъпки се прилагат. Сегментите са 3-4. Пред служителя се отваря таблица, от падащо меню избира сегмент на поведение на абоната, месеци до края на дог. и др. и се прилагат няколко стъпки. Инструктирани са винаги да започват от най-ниската отстъпки с градация към по-високата:
    - Точки по мтел клуб и телефон по промоция Мтел клуб с отстъпка на база натрупаните точки. Тук се включва и лизинг, вкл. и на лаптоп с такса за интернет, разбира се. С други думи пак се опитват да продадат, макар клиента да иска да прекратява договор.
    - Забележете: за задържане се прилага и безплатен домашен телефон с нов номер или пренос на стария, като отстъпката е няколко месечни такси.
    - Отстъпка от точки като смс, ммс, няколко МБ за няколко месеца и др. подобни глупости.
    При отказ на клиент се стига до по-сериозните отстъпки, като отстъпка от месечна такса или допълнителни национални минути за целия договор! Или до отстъпки съответстващи на по-висок сегмент поведение. С други думи направо нов абонаментен план. Пример: абонат е на комфорт 250 с 250 мин. /стария/ към 5 номера и толкоз, естествено тарифата е дърво и да речем иска да си прекрати договора. Предлага му се телефон с отстъпка по клуба, 2-ра отстъпка от цената на база точките, 3-та отстъпка - намалят му таксата на 7.50 лв с ДДС дават му и 30 или дори 40 мин. към всички мрежи за целия период на договора и го преподписват на нов Комфорт 250 промоционален с 2000 мин. към 5-те номера. Ето така се задържа клиент! Това е при условие, че иска да прекратява или пренася номера и тръгне да се кара и пр., който си мълчи, няма нищо за него. Интересното тук е, че няма специални бланки за такива договори, т.е. те са стандартните, а консултантът дописва на ръка с химикал на договора новите нац. мин. и отст. от таксата слага подпис и печат... по принцип. Има и изцяло нови тарифни планове, които не се рекламират и не се обявяват никъде. Единият е Extra Advance LMD /last minute delay – задържане в последната минута/ той е с 240 мин. към Мтел за половината дог., вместо стандартния Advance със смешните 60 мин., както и 2000 мин. към семейство и приятели вместо стария със 600 мин. Другият план е Extra Pro – той вместо 100 мин. към Мтел има 200 мин. за половината дог. Хора, искайте си тези тарифни планове, могат да ви ги дадат, независимо колко ви остава до края на договора! Правилата, че трябва да остават 3 мес. до края му за да се предложи нова и актуална тарифа, както е сега може да се нарушават по усмотрение на сътрудник. Много пъти се дават тези тарифи на човек който не отговаря на условията примерно. Горните 2 тарифи може да се надргаждат по преценка на консултант или при упорит клиент, за да се задържи в Мтел като се предложат и да речем допълнително 30 мин. към всички мрежи за целия дог. И така става една приятна програма с 240 мин. към целия Мтел (половината дог. е с 120 мин.) 2000 мин. към 6 номера отделно по избор, 1 любим номер за безлимитни разговори безплатно и 30 мин. към Глобул, Виваком и стационарни мрежи всичко това само за 19.90 лв. Има инструкция тарифата да не се предлага за нови абонати, а само за стари, които искат да си прекратят договора. Важно при прекратяване на договор: Има клиенти, които на всяка цена искат да си спрат номера и да си платят неустойките дори. Неустойката се плаща винаги без ДДС!!! т.е. ако абонат има дог. още 3 месеца и иска да спре СИМ може да го направи /тук консултантите понякога лъжат, че трябвало да изтече договора/ ако таксата е 4,90 лв абоната плаща 3 х 4.08 (без ДДС) = 12.24 лв и се отърва. Един полезен съвет: ако абонат е на FIT S с 20 лв месечна такса, изтървал е датата на преподписване на договора и трябва да плаща още 1 година, примерно може да отиде, да мине на 4.90 такса и после изяви желание да спре СИМ. Така неустойката му ще бъде 12 мес. * 4.08 лв = 48.96 лв вместо 12 * 16.67 лв (мес. такса за ФИТ-а без ДДС) = 200 лева. Така спестява 200 – 48.96 = 151 лв!!! На какъвто и да е план в момента абоната може да премине на най-ниския 4.90 лв срещу заплащане на еднократна такса от 6 лв. Изключение е само, ако договора е с тарифно обвързване, заради много ниска цена на телефон, ако е взел такъв. Така недоволен абонат винаги може да си прекрати договора срещу максимум 100 – ина лв. да вемем за пример 24 месеца дог. по 4.08 = няма и 100 лв. За фирмите е по-интересно спирането на СИМ карта, без дори да е изтекъл договора и без да наближава края му. Просто се обаждате на оператор (изискват клиентска парола) или улъномощен представител посещава офис на най-големия и най-великия оператор и казва че сим карта с номер еди кой си е изгубена. Картата се спира, договора не се удължава, а най-интересното е че системата не начислява неустойка. Така може да се нарушат всички клаузи на договора само заради технически недомислици. Всъщност неустойка не се начислява тъй като тя е без ДДС, а фирмите имат право да искат фактура с ДДС. Затова, по този елементарен начин се преодоляват всички договори и условности. Важното е тук СИМ картата, която ще се блокира да няма лизинг. При Мтел няма спиране на СИМ карта завинаги. Винаги таят надежда абонат спрял ползването на номер за услуги да възстанови ползването й в един бъдещ момент. Затова на абонатите се даваха да разписват бланки за „Временно спиране” в системата е “Temporary deactivation” и статус Suspend. По принцип номер се пази до 6 мес., но има случаи, когато и повече от година да е спрян пак може да се възстанови. Плаща се определена такса - за над 3 мес. е 12 лв., за над 6 мес. е 36 лв. и т.н. + месечния абонамент за текущия месец, но също може да се прави и без начисляването такса включване, просто може и така може и онака. Въпросът е какво ще направи сътрудника. Системата не го отчита като грешка. Просто зависи от човека.

    Да допълня малко за фирмите:
    При всяко преподписване на договор, независимо за 1 или за 2 години им се полагат безплатни тлефони, т.нар. FOC. Питайте за FOC! Това е сума, която се полага за преподписване. Нужно е фирмата да е на фирмен тарифен план. Още нещо, при задържане на фирми, тъй като от тях се цоцат най-много парички, има много ама много различни тарифни планове, а не тези които са в сайта им например. Повече безпл. минути към всички мрежи, отстъпки за международни разговори, отстъпки за роуминг и какво ли още не. Важното е фирмата ДА СИ ИСКА! Ако не иска, плаща си и заминава или превежда по банков път и ... Мтел всячески се стреми да запази фирмите и отлива на клиенти, което е масова практика вече. За това и предлага на всеки индивидуални оферти, отново само ако абоната е недоволен и иска да спира СИМ-ове...

    ...
    Нещо важно, което забравих да отбележа: въпросните ТП и отстъпки могат да бъдат получени само в БЦ-та на Мтел, а не дилърската мрежа - дилърите имат по-ограничени права, например не могат да прекратяват договори (от два месеца слушам, че това ще се промени, но кога - един Господ знае) ..
    Пазете се, пазете се от Ментел, дори и когато ви дава "подаръци"
    На приятел скоро му дадоха подарък, карта- и се оказа че ако я ползваш се набутваш с ползване на Нета на мобилката.
    Внимание, това е страшен сатър за сметката ви. Дори Ментел ти пуска тази опция, БЕЗ да си е заявил..

    Последно: Защо бе избран гламавия им шеф за мениджър на годината? Елементарно, Уотсън!Раболепната журналистика го избра защото.....дава най много реклами по вестници и ТВ. Разбира се с нашите пари..

    И умната!!

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  31. 31 Профил на TheBelia
    TheBelia
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#23] от "ъ":

    Виж сега - аз фитКИ не ползвам, и нямам намерение да ги ползвам, но това разбира се, не ти дава поводи да ме обиждаш, при положение, че най-възпитано съм се изказал.
    Аз съм абонат на МТел от 97-98 година, когато малко от хората пишещи в този форум си спомнят, как точно седяха нещата. Сърбах след това попарата на Глобул близо 5 години, после пак се върнах при МТел и съм доволен, понеже им знам чалъмите и не позволявам да ме играят.
    Мисълта ми беше, обаче за старите ку..и БТК - те са като пиратски кораб - когото догепят му късат гъ.а докато могат.
    Аз не се бъркам на никой, след като ти харесва да си роб на някой - отиваш при него, има хора с познати и приятели по операторите, където нещата се случват по друга система.. нали, но в крайна сметка, всеки от нас ползва услуги, а доставчиците на тези услуги са горе-долу от един дол дренки..

    I'm not angry. They just suck. It's that simple.
  32. 32 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Всички са педали и сега ще видим кой ще даде повече пари на комисиите - Виваком или другите? Краткосрочният интерес на Виваком е да се развалят договорите лесно, за да имат повече клиенти. И това вече е конкуренция! Може би ще има опит за разрушаване на статуквото и в крайна сметка ще стане по-добре..

    забавление и приключение
  33. 33 Профил на Андрей Ляпчев
    Андрей Ляпчев
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Капитал и дневник са в играта.Питайте служебните им телефони са на МТЕЛ.
    БТВ са на група в ГЛобул , а Нова ТВ са на МТЕЛ също. 100% съм сигурен за БТВ за ГЛобул, а Нова за МТЕЛ.
    Кога ще има търг за 4 и 5 мобилен оператор???
    Нещо се ослушва Цветков??? УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ

    Жените се влюбват с ушите си, а мъжете с очите си. Светът никога не е знаел накъде отива,за да намери верния път.
  34. 34 Профил на t_
    t_
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Това, което правят операторите е абсолютна наглост. Преди месец си взех телефон с карта, с договор за една година. На въпроса ми дали след изтичането на срока мога да мина на безсрочен, служителката каза "не". Еми ще си го спра телефона. На 100%!!!!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #