За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
redneckyt
Рейтинг: 172 НеутралноХубава и много съдържателна статия.
http://en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_the_Great_DepressionОчаквам продължението утре.
politika
Рейтинг: 180 ЛюбопитноСтатията е четиво за всички управляващи.
*****
НеутралноДо коментар [#2] от "politika":
И за начинаещи бизнесмени....
асен георгиев
Рейтинг: 827 РазстроеноБандитска държава!
Фронт за Национално Обединение
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#2] от "politika":
И въпреки всичко,и въпреки всички ще я има БългарияТе са в играта, за каква да четат нещо което те управляват
Българин
Рейтинг: 172 ЛюбопитноХубаво е да се опишат и схемите за наркотици, въпреки че не са българите които касират от тази контрабанда.
Каналите на жива плът и организацията по набор на момичета в страната също да се оповести.
Българин
Рейтинг: 172 ВеселоДо коментар [#5] от "Владимир Български":
Абсолютно точно
Ментор
Рейтинг: 1032 НеутралноЦигари....Увеличението беше двойно по-голямо спрямо договорената с ЕС стъпка (128 лв.)
Това беше свръх-супер-мега-глупост, защото беше предварително ясно, че ще доведе до скок в контрабандата и намаляване на приходите. А и защо ни беше да се правим на двойно по примерни, отколкото трябва? Сега и да го намалят акциза, схемите са отработени и контрабандата няма да намалее значимо.
Лудколю Деликолев
Рейтинг: 1024 Неутрално"- При рафинирането на суровия петрол в легални рафинерии се формират големи остатъци от нискокачествени горива, които производителите отчитат като неизползваем остатък. Тези остатъци обаче подлежат на допълнителна доработка, в резултат на което се получават малко по-нискокачествени горива."
Това няма как да стане, поне в легални рафинерии.
- "неизползваем остатък" няма. Загубите при производството са около 0,5% от входящата суровина при лидерите (в световен мащаб). В този процент влиза т.нар. oil sludge - най-тежките фракции, които реално не стават дори за мазут.
- "малко по-нискокачествени горива" също няма. Всички моторни горива (дизел и бензин) трябва да отговарят на БДС EN 227. Оттам е отговорността на бензиностанциите - да не купуват гориво, неотговарящо на нормата.
Възможно е приготвянето на "дизел" от леко корабно гориво или комунален газьол чрез утаяване на маркиращото вещество. Такова гориво въпреки, че на външне вид ще е дизел няма да отговаря по редица показатели на нормата. Пак опираме до входящият контрол в бензиностанциите.
Song
Рейтинг: 466 НеутралноИ аз искам да похваля автора на статията и ще чакам с интерес продължението.
Чудото - това е събитие,описано от хора,чули за него от други,които не са го видели.KOBA_STALIN
Рейтинг: 1212 НеутралноДругари,
И друг път съм казвал, че ако "сухият режим" разрастна могъществото на Мафията, то забраната на наркотиците, я направи безсмъртна.
И защо схемите на контрабандистите работят, а схемите на държавата - не? Въросът е само привидно наивен другари.
А отговорът - обидно елементарен.
t_
Рейтинг: 180 НеутралноМного хубава статия. Очаквам продължението.
forummoderator
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#12] от "t_":
tnicite_-_krachka_napred_dve_nakude/
http://www.economedia.bg/forum/http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/01/18/1027124_mi