Отношенията доставчици - търговски вериги стигнаха и до тристранния съвет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Проблемът го има откак ги има веригите. Това, да извиват ръцете на производители/търговци им е начин на работа. В същото време, вземайки без пари стоката, "тяхното" не се губи, тоест ние потребителите не печилим нищо от това, че стоката е изкупена на ниска цена.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  2. 2 Профил на emil_had
    emil_had
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Търговските вериги заявяват ние рекламираме и продаваме стоките ви ,затова си плащайте за всичко-реклами в брошури,за място на преден план,за подреждане по рафтове и стелажи,за асортимент и др.,ние разбирай веригите,поръчваме а останалите
    доставяйте по нашите условия и никои други.Изтекъл срок,лошо съхранение и др. са за сметка на доставчика.Така ли е по останалите магазини-НЕ.Там доставните цени са по високи или почти равни на тези във веригите.Интересно дали това не рефлектира и върху селскостопанските производители и животновъди.Всичко е някаква политика на политикантите.

    Емич
  3. 3 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#2] от "emil_had":

    ...........Интересно дали това не рефлектира и върху селскостопанските производители и животновъди........

    Директно ги удря, а от другият край и нас удря. Далаверата е за веригите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  4. 4 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    В договорите има клаузи и за средства, които доставчиците отделят и за реклама, еднократно при предлагането на нов продукт също се плаща такса..., но най лошото от всичко е, че цените могат да се увеличават с 45 дена предизвестие. Някои големи фирми в хлебопроизводството са докарани пред фалит и това е една от основните причини.
    Според мен даржавата не може да се намесва в такива отношения, така може би браншовите организации ще станат по-силни и ще решават проблемите.
    Аз бих задължила веригите да продават определен % български стоки.

  5. 5 Профил на a_d_d
    a_d_d
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Руслан 21":
    Категорично не съм съгласен с вашето мнение! По-голям брой търговски субекти, означава по-силна конкуренция и регулиране на пазара по естествен път. Никой не налага на производителите да сключват неизгодни договори. Нека инвестират и да си направят собствени фирмени магазини, в които да продават стоките си по-изгодно, а не да издевателстват над обеднелия български потребител и да му налагат непосилно високи цени. Много е лесно да се сравняват с международния пазар, а да плащат символични заплати на работниците. Как тогава разходите им се оказват по-високи?
    В този ред на мисли, смешни ми се виждат и аргументите на КНСБ. Тук, в България, по-високата печалба не означава и по-висока заплата за работниците. Това е горчивата истина. Права се отвоюват и отстояват, господа синдикалисти, а не се дават на готово!
    Ако не са търговските вериги, отдавна цените на дребно да са достигнали и изпреварили международните, каквито многобройни парадоксални примери има и сега в България.

    Вече е време всичко да си дойде на мястото и това няма да стане по пътя на рестрикциите.
    Много от търговските вериги са международни компании, които имат голям опит. Никъде по света не работят подобни законодателни промени. Мислите ли, че тук това ще стане?

  6. 6 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    До коментар [#5] от "a_d_d":

    Много е просто да се остави пазара да се регулира сам, особено когато потребителите нямат никаква култура на хранене. Какво знаете за аспартама, натриевия глутамат или хидрогенираните мазнини. За нова година в лидъл продаваха торти пълни с консерванти по 2,50лв.. Кой ще си купи от тези без за 5лв. Това се отнася за целия сектор сладкарство. Това не са рестркции,а протекционизъм. Пазара на труда също е свободен.Защо да увеличавам заплатата, като работника не напуска и на тази. Така разсъждават и веригите, защо да не му извивам ръцете, като той не се отказва. Когато икономиката върви добре, но в такива моменти, трябват и други мерки.

  7. 7 Профил на a_d_d
    a_d_d
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Съжалявам, че се налага да влизам в този спор, но все някой трябва да защити правата на потребителите и да отговори на наглите искания на производителите за "протекционизъм".
    Струва ми се малко смешно точно сладкар да ми обяснява за културата на храненето. Ако няма контрол на пазара, за по-голяма печалба са готови на всичко...
    Колкото до "свободния" пазар на труда в България, всеки знае за какво става дума... Те ни лъжат, че ни плащат, а ние ги лъжем, че работим... Без достатъчна мотивация на работника няма производителност на труда и рентабилност на крайния продукт. Свободната конкуренция ще докаже това!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #