"Боинг" пускат нов "Джъмбо джет"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КУМЧО ВЪЛЧО
    КУМЧО ВЪЛЧО
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Това е модел предназначен предимно за Китай. Защото какво друго да закупят те от САЩ, освен технологии, които не им дават, но самолети може. Защото Китай притежава трилиони $, които висят като гилотина над американската финансова система и покритието на долара.
    "Китай възнамерява да закупи 200 самолета Боинг на обща стойност 19 милиарда долара, заяви старши представител на администрацията на САЩ. "Китайското правителство ще обяви, че одобрява сделката за купуването на 200 самолета Боинг, на обща стойност от 19 милиарда долара", заяви представителят на американската администрация в рамките на държавното посещение на Ху Цзинтао във Вашингтон. Междувременно, стана ясно, че Съединените щати и Китай са сключили търговски сделки на обща стойност 45 милиарда долара по време на държавното посещение на китайския държавен глава във Вашингтон. /АФП /"

    "Казвам ви, че ако тия млъкнат, камъните ще завикат".
  2. 2 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1580 Любопитно

    След като видяха че все пак А380 се "харчи" съвсем прилично (независимо от някои проблеми в началото) Боинг бяха принудени да "реагират".
    Едва ли обаче преработка на един 40 годишен като концепция самолет ще е достатъчна.
    Но явно силите и смелостта не им стигнаха за повече, затънали в проблемите на 787.

    ПП: Дневник, каква е връзката на статията където става дума за В747-8 и снимката, която е на В737 в София!???

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  3. 3 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#2] от "B52":

    Очевидно за 42 години никой не сколасал да му направи едно фото на Джъмбото.

    Иначе мега-самолетите водят до сериозни проблеми на летищата по отношение на логистика и обслужване. Оказва се не било толкова лесно да качиш 500 души наведнъж на борда колко изглежда. Може китайците да имат техен си специфичен апроач и ноу хау като ги знам как се тъпчат в метрото.

    Та мисълта ми е това е следващото предизвикателство пред инустрията.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  4. 4 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1416 Неутрално
  5. 5 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Весело

    настроение: Заядливо!

    Лети с по-малко гориво? Ще ме уморите! Ще лети с толкова гориво, колкото го заредят Предполагам, че ще е по-икономичен По икономичен двигател? Не бяха ли повече? Малко повече старание, когато става въпрос за технически характеристики 1 фут = 0,3048, ако не бъркам ))

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  6. 6 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#4] от "Karla":

    Красавец !

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  7. 7 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    800 000 000 000 - 45 000 000 000 = 755 000 000 000 , трябва да купят и друго, много се стискат нещо...Да не земат да инфлират, я по-умно купувай, докато е време.

  8. 8 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [#2] - B52

    Налага ми се да летя много (80-100000 км/година) , но предпочитам Boeing пред Еърбус, независимо че Еърбусите са по-комфортни. Залагам на сигурността, а Боинг-ите са по-сигурни.

    Да разлая троловете!!
  9. 9 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#8] от "lone_wolf": )) И защо реши,че са по-сигурни? Дай статистика.

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  10. 10 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#8] от "lone_wolf":

    Maшините са еднакви днес, а сигурноста идва от наземните служби и подръжката, когато долу никой не знае английски може да очакваме всичко - Polske Linie Lotnisze , Aерофлот и т. н.

  11. 11 Профил на Stefanaki
    Stefanaki
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    Хубава снимка

  12. 12 Профил на Angeloff
    Angeloff
    Рейтинг: 1022 Весело

    Красавец е.

  13. 13 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Att.: [#9] & [#10]
    ............................
    Another Euro-Death Plane!

    In socialist Europe the government pushes faulty designed planes on the public, then they whine about how Boeing takes the time to learn. Have you forgotten...

    The Comet, rushed into the air to beat out Boeing then discontinued when testing revealed the design screwups. Fly first, test later?

    How about the SST? Rushed into service, then all the flaws come out?

    Airbus 380, built using excessive and untested cf materials, the same cf that Boeing said it will limit until proven safe. Fly the newest Deathplane 380 at your own risk!

    The other airbus, 310, 330, 340, have dismal service records and there have been numerous allegations over how design flaw caused accidents were blamed on pilot error, then the designs revised, in order to protect Airbus. Design flaws are labeled "features", as though it was a huge joke. Pilots are blamed for maldesigned equipment, data recorders are
    modified by French authorities.
    Airbus aircraft have "incident rates" ie crashes, three to five times that of Boeing aircraft. That is a huge difference.

    Stay out of the Euro Deathplanes!
    Source(s):
    http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_…
    http://jacno.com/za-an-inmo.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lufthansa_F…
    http://en.wikipedia.org/wiki/A330_test_f…


    Друго?

    Да разлая троловете!!
  14. 14 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#2] от "B52":

    Европейската технология заби в земята американската.

    А380 е спитце!! Абсолютно нова концепция , жалко , че моторите на РолсРойс нещо се изложиха!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  15. 15 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [#9] & [#10]

    http://www.airdisaster.com/statistics/

    Допълнение!

    Да разлая троловете!!
  16. 16 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1580 Любопитно

    До коментар [#3] от "NPaine": Иначе мега-самолетите водят до сериозни проблеми на летищата по отношение на логистика и обслужване.

    За всеки влак/самолет си има пътници. И самите те обслужват различни нужди и концепции за трафик.

    Следващото състезание ще е 787 с А350.

    А и китайците и руснаците правят заявки... Да видим...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  17. 17 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#15] от "lone_wolf":10Х! Все пак съм склонен да се съглася повече с коментара на ренегат #10 , че авариите се дължат повече на грешки при обслужването, от колкото на доказани дефекти! Боинг сгрешиха в прогнозата си за развитие на пазара и сега гледат да поправят грешката си! За мен, това си е нов самолет, имайки в предвид промяната на крилата.Удължаването на фюзелажа не е нещо ново, както и подмяна на двигателите

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #