За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КУМЧО ВЪЛЧО
Рейтинг: 789 НеутралноТова е модел предназначен предимно за Китай. Защото какво друго да закупят те от САЩ, освен технологии, които не им дават, но самолети може. Защото Китай притежава трилиони $, които висят като гилотина над американската финансова система и покритието на долара.
"Казвам ви, че ако тия млъкнат, камъните ще завикат"."Китай възнамерява да закупи 200 самолета Боинг на обща стойност 19 милиарда долара, заяви старши представител на администрацията на САЩ. "Китайското правителство ще обяви, че одобрява сделката за купуването на 200 самолета Боинг, на обща стойност от 19 милиарда долара", заяви представителят на американската администрация в рамките на държавното посещение на Ху Цзинтао във Вашингтон. Междувременно, стана ясно, че Съединените щати и Китай са сключили търговски сделки на обща стойност 45 милиарда долара по време на държавното посещение на китайския държавен глава във Вашингтон. /АФП /"
B52
Рейтинг: 1580 ЛюбопитноСлед като видяха че все пак А380 се "харчи" съвсем прилично (независимо от някои проблеми в началото) Боинг бяха принудени да "реагират".
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Едва ли обаче преработка на един 40 годишен като концепция самолет ще е достатъчна.
Но явно силите и смелостта не им стигнаха за повече, затънали в проблемите на 787.
ПП: Дневник, каква е връзката на статията където става дума за В747-8 и снимката, която е на В737 в София!???
NPaine
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#2] от "B52":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Очевидно за 42 години никой не сколасал да му направи едно фото на Джъмбото.
Иначе мега-самолетите водят до сериозни проблеми на летищата по отношение на логистика и обслужване. Оказва се не било толкова лесно да качиш 500 души наведнъж на борда колко изглежда. Може китайците да имат техен си специфичен апроач и ноу хау като ги знам как се тъпчат в метрото.
Та мисълта ми е това е следващото предизвикателство пред инустрията.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1416 Неутралноhttp://www.newairplane.com/747/
Klaatu Barada Nikto!ь
Рейтинг: 1416 Веселонастроение: Заядливо!
Ще ме уморите! Ще лети с толкова гориво, колкото го заредят
Предполагам, че ще е по-икономичен
По икономичен двигател? Не бяха ли повече?
Малко повече старание, когато става въпрос за технически характеристики
1 фут = 0,3048, ако не бъркам
))
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)Лети с по-малко гориво?
ARRI
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#4] от "Karla":
Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!Красавец !
renegat
Рейтинг: 1191 Неутрално800 000 000 000 - 45 000 000 000 = 755 000 000 000 , трябва да купят и друго, много се стискат нещо...Да не земат да инфлират, я по-умно купувай, докато е време.
lone wolf
Рейтинг: 796 Неутрално[#2] - B52
Да разлая троловете!!Налага ми се да летя много (80-100000 км/година) , но предпочитам Boeing пред Еърбус, независимо че Еърбусите са по-комфортни. Залагам на сигурността, а Боинг-ите са по-сигурни.
ь
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "lone_wolf":
)) И защо реши,че са по-сигурни? Дай статистика.
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)renegat
Рейтинг: 1191 НеутралноДо коментар [#8] от "lone_wolf":
Maшините са еднакви днес, а сигурноста идва от наземните служби и подръжката, когато долу никой не знае английски може да очакваме всичко - Polske Linie Lotnisze , Aерофлот и т. н.
Stefanaki
Рейтинг: 1296 НеутралноХубава снимка
Angeloff
Рейтинг: 1022 ВеселоКрасавец е.
lone wolf
Рейтинг: 796 НеутралноAtt.: [#9] & [#10]
Да разлая троловете!!............................
Another Euro-Death Plane!
In socialist Europe the government pushes faulty designed planes on the public, then they whine about how Boeing takes the time to learn. Have you forgotten...
The Comet, rushed into the air to beat out Boeing then discontinued when testing revealed the design screwups. Fly first, test later?
How about the SST? Rushed into service, then all the flaws come out?
Airbus 380, built using excessive and untested cf materials, the same cf that Boeing said it will limit until proven safe. Fly the newest Deathplane 380 at your own risk!
The other airbus, 310, 330, 340, have dismal service records and there have been numerous allegations over how design flaw caused accidents were blamed on pilot error, then the designs revised, in order to protect Airbus. Design flaws are labeled "features", as though it was a huge joke. Pilots are blamed for maldesigned equipment, data recorders are
modified by French authorities.
Airbus aircraft have "incident rates" ie crashes, three to five times that of Boeing aircraft. That is a huge difference.
Stay out of the Euro Deathplanes!
Source(s):
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_…
http://jacno.com/za-an-inmo.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Lufthansa_F…
http://en.wikipedia.org/wiki/A330_test_f…
Друго?
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#2] от "B52":
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯЕвропейската технология заби в земята американската.
А380 е спитце!! Абсолютно нова концепция , жалко , че моторите на РолсРойс нещо се изложиха!!
lone wolf
Рейтинг: 796 Неутрално[#9] & [#10]
Да разлая троловете!!http://www.airdisaster.com/statistics/
Допълнение!
B52
Рейтинг: 1580 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "NPaine": Иначе мега-самолетите водят до сериозни проблеми на летищата по отношение на логистика и обслужване.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.За всеки влак/самолет си има пътници. И самите те обслужват различни нужди и концепции за трафик.
Следващото състезание ще е 787 с А350.
А и китайците и руснаците правят заявки... Да видим...
ь
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#15] от "lone_wolf":10Х! Все пак съм склонен да се съглася повече с коментара на ренегат #10 , че авариите се дължат повече на грешки при обслужването, от колкото на доказани дефекти! Боинг сгрешиха в прогнозата си за развитие на пазара и сега гледат да поправят грешката си! За мен, това си е нов самолет, имайки в предвид промяната на крилата.Удължаването на фюзелажа не е нещо ново, както и подмяна на двигателите
Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)