Ефектът от рекламата на туризма в България ще се оценява през юни

Ефектът от рекламата на туризма в България ще се оценява през юни

Ефектът от рекламата на туризма в България ще се оценява през юни
През юни ще бъде направена оценка на ефектите от рекламната кампания на туризма в България. Това съобщи зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. В момента икономическото министерство работи по няколко проекта за популяризиране на туризма в България. По националните медии върви кампанията "Потърси България". Вече е готов и онлайн календарът www.potarsi.bulgariatravel.org, чиято цел е да oбобщава информацията за всякакви туристически събития в страната. Съвсем скоро ще започнат и номинации на 50-те слабо популярни забележителности в страната - също част от кампанията, обясниха от икономическото министерство.
"Всички проекти имат кумулативен ефект и резултатите ще се отчитат заедно, след като бъдат приключени", коментира Маринов. По думите му към момента кампанията "се приема добре".
Рекламата на туризма пред българи се финансира от европейската програма "Регионално развитие" и е на стойност 2,1 млн. лв. Освен клипове по националните телевизии, тя включва и радиореклама, публикации в печатни и онлайн медии, организиране на конференции и журналистически турове, както и участия в изложения в страната.
Според проекта рекламата трябва да стигне до 2 млн. телевизионни зрители, 2 млн. радиослушатели, 200 хил. читатели на пресата, както и 2 млн. интернет потребители. Проектът се изпълнява от консорциума "Проивент бизнес груп партнерс 3", който спечели обществената поръчка през есента на миналата година. В обединението влизат дружествата "ОМ София", "Реформа адвъртайзинг", "24/7 къмпани" и "Метрополис груп".