Кабелният оператор Blizoo е привличал незаконно клиенти

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    "защото клиентите са стимулирани да изберат дадена компания не заради качеството на услугата, а заради добавения към нея подарък"

    >>> Айде, пак чиновникът се самоизкара по-умен от потребителите. По негово мнение цялата практика на cross-selling e незаконна. Ами всичките продажби лютеница в пакет с майонеза или консерва зелени сърми с консерва боб - и те ли са подарък?

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  2. 2 Профил на Окото СУПЕР
    Окото
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Близу се държат като типичен монопол. А качеството на услугите им е трагично.

    Част от диаметъра на кръга "Капитал"
  3. 3 Профил на Kotarak СУПЕР
    Kotarak
    Рейтинг: 365 Неутрално

    До коментар [#1] от "cinik":

    Ти май не си следял новините отпреди месец. Имаше някъде, че вече не можело да се комбинира в промоция боб с наденица, а трябва да е боб с боб
    Така онзи ден си купих промоционално семки със семки. Пакетче, към което привързано друго пакетче (по-малко).

  4. 4 Профил на karter
    karter
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Близу са под всякаква критика. Когато ходих в офиса им в Халите да прекратявам договора си и като разбраха за какво съм отишъл, ме оставиха да чакам 40 минути, защото "принтерът им не работел".
    Сера на такива фирми и самодоволно злорадствам, че са ги одрусали с 50 бона.
    Малко им е.

  5. 5 Профил на mimsi
    mimsi
    Рейтинг: 636 Весело

    Абе глоби да има! Тая хазна кой ще я пълни... Ама ха

  6. 6 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 701 Неутрално

    ЗАКОН за защита на конкуренцията

    ...Нелоялно привличане на клиенти

    Чл. 36. (1) Забранява се осъществяването на нелоялна конкуренция, насочена към привличане на клиенти, в резултат на което се прекратяват или се нарушават сключени договори, или се осуетява сключването им с конкуренти.

    (2) Забранява се предлагането или даването на добавка към продаваната стока или услуга безвъзмездно или срещу привидна цена на друга стока или услуга, с изключение на: рекламни предмети с незначителна стойност и с ясно посочване на рекламиращото предприятие; предмети или услуги, които според търговската практика са принадлежност към продаваната стока или извършваната услуга; стоки или услуги като отбив при продажба в по-големи количества.

    (3) Забранява се извършването на продажба, когато заедно с нея се предлага или обещава нещо, чието получаване зависи от: решаване на задачи, ребуси, въпроси, гатанки; събиране на серия от купони и други подобни; разиграване на игри с парични или предметни награди, чиято стойност значително надвишава цената на продаваната стока или услуга. Комисията на основание чл. 8, т. 14 приема правила, с които определя в кои случаи стойността на обещаваната награда значително надвишава цената на продаваната стока или услуга.

    (4) Забраняват се продажбите на вътрешния пазар на значителни количества стоки за продължително време на цени, по-ниски от разходите за производството и реализацията им, с цел нелоялно привличане на клиенти.
    ...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  7. 7 Профил на concept
    concept
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#1] от "cinik":

    човек, това което те са направили няма нищо общо с крос селинг

  8. 8 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Малко им е. Да ги глобят за предоставяне на МЕГА некачествена услуга.

  9. 9 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#4] от "karter":

    Защото не знаеш как да постъпиш. Когато аз прекратявах договора си с Близу, направих всичко он-лайн. С обмен на е-мейли. Нямаше никакви проблеми и смятам, че бяха коректни. Виж - ако отиваш на касите да се разправяш - там са в общия случай некомпетентни и криви.

  10. 10
    ****

    Този коментар беше изтрит в 16:24 на 01/03/2011 от неговия автор.

  11. 11 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    До коментар [#9] от "redguy":

    Айде айде... аз също съм прекратявал договор с Близу. Направо превъртяха и се чалнаха. Две девойи бяха - развикаха се, почнаха да умуват и от този род. Голям панаир стана. И накрая к'во стана - разделихме се със скандал. Опротивяха ми тотално.


    До коментар [#1] от "cinik":

    Крос селинга не е ли за съществуващи клиенти, а не за нови?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  12. 12 Профил на karter
    karter
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#9] от "redguy":

    Онея шмекери изрично подчертаха, че трябвало на място да отида, защото си искали рутера лично да им се предаде.

    Впрочем, оттогава съм на Нет1: интернет + телевизия, и съм нямал никакъв проблем досега. Не искам да им правя реклама, но са класи над тея мизерници от близоо.

  13. 13 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1610 Любопитно

    До коментар [#9] от "redguy":

    А и всъщност ти къде видя on-line прекратяване на договора?

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  14. 14 Профил на Stefanaki
    Stefanaki
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    тия са с толкова смотано качество и толкова лош сървиз, че ми омръзна да ги псувам и само чакам да ми свърши договора

  15. 15 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#13] от "ръпончо":

    "Он-лайн" в смисъл, че им пиша от личната си пощенска кутия така и така искам да си прекратя договор номер еди-кой си поради такива и такива причини (не беше поради некачествена услуга, а поради напускане на адреса). После получавам писмо от тях така и така договорът ви е прекратен, върнете устройствата на касата. Отивам на касата, проверяват - да прекратен е, връщам им устройствата и готово.
    Цивилизована работа беше.

    Първоначално и аз отидох на касата (сега си спомням), но там почнаха да чупят ръце и да викат, "аааа - не може, трябва да изтече периода на договора, само тогава, ненене, не може господине...".

    Затова казвам, че служителките на касите са некомпетентни.
    На БЛИЗУ и по други поводи съм писал по електронната поща и отговарят бързо и компетентно.

  16. 16 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    До коментар [#15] от "redguy":

    Това, което казваш е леко странно и нещо не се връзва с общите им условия. Погледни точки от 26 до 33 от общите условия - http://www.blizoo.bg/co/cfiles/General_terms/Eurocom/GT_EC_Catv.pdf - задължително прекратяване в офиса.


    Вярно, аз бях клиент на кабелната им телевизия, защото знаех, че интернета им е мегакуц.

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  17. 17 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#16] от "ръпончо":

    По "мое време" - (2010 г, началото) явно са били други условията. Потърсих си в пощата да си намеря старите писма и гледам, че съм цитирал точките:

    "18. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ имат следните права: ......... 18.8. да прекратяват ползването на услугите по свое желание след подаване на 30 (тридесет) дневно писмено предизвестие до КЕЙБЪЛТЕЛ; "

    Не пише, че трябва задължително в офиса. Но тогава още беше КЕЙБЪЛТЕЛ и правилата май са били по-либерални.

  18. 18 Профил на Ralica Petrova
    Ralica Petrova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нека им е. По-скапан кабелен и интернет доставчик не съм виждал. За сервиза въобще не искам да споменавам. Няма такива некадърници. Като сключвах договора с тях ми дадоха едно хвърчащо листче. Това не е никакъв договор, няма нужните атрибути. В съда ще падне веднага. Нещастници

  19. 19 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1334 Гневно

    В Англия си купих лак за коса с подарък мини-радио - това според нашите чиновници е незаконно, но не е незаконно всяко положение на "пазара" у нас, когато се облагодетелстват монополите на гърба на потребителите. Това потребителя да спечели от свободната конкуренция е наказуемо според изцяло комунистическата Комисия за защита на конкуренцията. Защо не се занимава с картелите, а?? Защото им плащат!

  20. 20 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Тези са пълна трагедия, плащаш за да си им абонат, но услуга - няма. Пълна скръб!
    ...и договора си не можеш да прекратиш, въпреки, че не знаеш за какво плащаш - я КзПотребителите да ги подпуква и тя наред - пускайте жалби, излъгани граждани!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  21. 21 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#18] от "hlistian":

    Твоето ще падне, ама тяхното не!
    Честито, Аз докато бях в БГ ги разкарах скорострелно, ама не всеки може - има си законен начин!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  22. 22 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Аз съм абонат на "Близу", но досега не съм имал проблеми. А ако има проблем, обаждам се и в срок се отстранява. Ползвам пълният пакет, вкл. HD програмите.

  23. 23 Профил на kapitalist
    kapitalist
    Рейтинг: 168 Любопитно

    До коментар [#19] от "Mai Tai":

    В ЗЗК има т.нар. ИЗКЛЮЧЕНИЯ! Те са изрично посочени - например, позволено е да не спазваш ограничението, АКО СИ МАЛЪК! Например, ако всеки от партниращите е <10% пазарен дял И сте от един пазар, И <15% ако сте от различни пазари!
    Демек, малките МОГАТ ДА СИ ПОМАГАТ, докато ПОРАСНАТ! Това си е отговорност на всеки малък и той трябва да е готов СЪС ВСЕКИ монент да отговори на проверка. Иначе гори. Пораснал е и си трае...
    Това е нещо като ПРОГРЕСИВНОТО обалагане и като ефекта с ДДС - стимулира малките. Докато 'пораснат' де!
    Но много малко бизнесмени БГ, могат да четат ЗЗК и ... така. Костов бе казал наскоро, че 1/3 от бизнесмените ни са недостатъчно правно компетентни. Така е за съжаление. И тарикатите ги 'затискат' и морят...

  24. 24 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#23] от "kapitalist":

    За какви закони и бизнесмени говориш?? Преди тях са картелите, които хранят олигарсите и политиците у нас. И нищо не спомена за потребителя. А, и в Англия си купих въпросния лак с подарък от голяма верига супермаркети - хич не бяха малки да ти кажа.

  25. 25 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Това е една от най-тъпо наложените глоби в новата история на България и начинаещ по търговско право може да я обори . Само да питам ако си спомняте преди 3г. Мтел имаше промоция на Прима с бутилка вино , някой да ги глоби за "не пазарни действия" , в България НЯМА антиминополна комисия има комисия , която от време на време влиза в новините ,за да разбераъ хората ч,е съществува ! КЗК е ПЪЛНА с МАЛОУМНИЦИ !

  26. 26 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 694 Неутрално

    близу не са кой знае какво, но да се говори, че има по-добра алтернатива, еле па нет1 с примитивните технологии, които ползват, е смешно...
    близу са на доксис4, имат най-качествено изградена мрежа, дават най-качествени модеми и цифрови приемници, сигналът на тв е както трябва, интернетът е много стабилен, отстраняват повреди бързо (включително приемат сигнали и през нощта).

    Единственият проблем им е , че тези дето работят с клиенти на касите и на телефоните са пълни рапони и в повечето случай успяват да ядосат клиентите...

  27. 27 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#26] от "Батков-вън":


    Ами много съжалявам, но на мен не ми оправят повредите по интернета навреме, само веднъж попаднах на нормален оператор, който си разбираше от работата, но това не ми помогна - оставиха ме без интернет 2 дни! Поне веднъж на 2 месеца връзката се скапва и си знам предварително, че ще ми скъсат нервите.

    Иначе не мога да разбера какво лошо са направили с тези ваучери. В чужбина това си е нормална практика, при подновяване на договор с мобилен оператор ми дадоха ваучер за покупки в магазин подобен на Техномаркет.

  28. 28 Профил на Drrrrr
    Drrrrr
    Рейтинг: 381 Весело

    Иначе и без това тия ваучери не можеха да се използват за покупка на техника, която е под 1 000 лв. ... горе-долу. Опитах да взема мп3 плейър и после прочетох, че важи за ИТ продукти (Лаптопи и настолни), ТВ-та или бяла техника, които са най-общо казано, за по над 800-900 лв. Т.е. имахме по 50 лв. отстъпка ... ееее**хти и бонуса е**хти. По-скоро да ги санкционират, че им е скапан интернета и го няма по 14 часа на ден ...

  29. 29 Профил на zlr
    zlr
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#25] от "ямболия":

    Закона за защита на конкуренцията е от 28 Ноември 2008г.

  30. 30 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Ползвам Близоо (Евроком) от 4-5г. Възползвах се от промоцията им- монтираха ми безплатно допълнителен безжичен маршрутизатор, телефон (безплатен) с 50 мин безплатни разговори за страната.
    За 50 цифрови програми, Интернет 20 Мбс и телефона плащам 30 лв/м. Интернета им, сравнен с други доставчици е бърз, но на моменти се претоварва. Нямам проблеми с разговорите по Скайп с други континенти.
    Наистина, договора за 18 м ме смути, но и цената е добра за услугата. Имал съм 3 проблема (2 от тях бяха предизвикани от мен) - отстраниха ги още на следващия ден.
    Нищо не е идеално у нас.
    Само завистта ни е перфектна!

  31. 31 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#30] от "Минувач":


    ---------------------------------------------------

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  32. 32 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#27] от "luda_krava":

    Хи-хи... нищо лошо не са направили. просто Нет1 губи скорострелно позиции и клиенти.
    Пример - Звъниш на Нет1 да дойдат да ти закачат кабелна и отсреща се чува: Другата седмица във вторник, евентуално.
    Ей... не живеем в 85-та големия сняг, за да чака човек 1 седмица да му закачат кабел. Конкуренти има колкото искаш и като тези не могат да се организират за ден два отиваш при другия.
    Еми да си реват ама не са ОК.

  33. 33 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 667 Неутрално

    От 1 март десетки хиляди абонати в БГ и по света на Айтиви партнер - Тотал тв са без българските телевизии- въпреки че са си платили и предплатили- някои за месеци напред! Сайтът им от вéра не съществува- а телефоните - изключени! Доколкото знам- са купени от Любомир Павлов - Пъпката

  34. 34 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Никъде инфо по въпроса - станахме като Либия и Египет - в 21 век без комуникации. Нека КЗП и КРС да се сезират, това е безобразие, ако не и престъпление!

  35. 35 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    Ами това е нормална практика навсякъде по света тия луди ли са?!?! Разбира се че ако искаш да продаваш HD трябв,а да "направиш клиентите" или те да си купят телевизори дето могат да работят в този формат, тъи като в БГ цените са необосновано виски, а доходите ниски, ако се чака нормалната смяна на техниката, тия ще си изчакат живота, Европа (еле па БГ) не е САЩ ... това че в БГ истинско HD няма, нема какво да говорим направо е смешно и абсолют загуба на пари ако купиш такъв телевизор ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  36. 36 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#29] от "zlr":
    Аха значи за това КЗК бързат да турят глоби ,за да покажат ,че има някакво действие. Малоумници !

  37. 37 Профил на Дойчин Баня
    Дойчин Баня
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Евроком са супер зле!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  38. 38 Профил на Yoda
    Yoda
    Рейтинг: 694 Весело

    До коментар [#22] от "stedim":

    "досега не съм имал проблеми. А ако има проблем, обаждам се и в срок се отстранява. "

    Аз не разбрах сега има ли, няма ли проблеми...

  39. 39 Профил на Добре Облечен Бизнесмен
    Добре Облечен Бизнесмен
    Рейтинг: 488 Весело

    Пакетите на близу не са измама защото всъщност потребителя няма да получи нито работещ телефон, нито работещ интернет нито работеща телевизия. Веротно единственото читаво нещо би бил ваучера от техномаркет.

  40. 40 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Аман от идооти - значи ако дадена услуга е лоша то клиента НЯМА да я позлват демек тоя оператор няма да има абонати , ако дадена услуга е добра оператора ще има абонати - елементарно е !

  41. 41 Профил на Боян Дамянов
    Боян Дамянов
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Направо да ги затвярят... !!! Не стават за 5 пари тези.. ;(

  42. 42 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 640 Гневно

    Макар че няма връзка със статията, но имам печален опит като клиент на близу. Комуникацията им с клиентите е под всякаква критика, но не по-добра е и комуникацията между техните отдели. Звънях всяка седмица в продължение на 3 месеца с нарастващо неудобство, че ги занимавам с абсолютно един и същи казус и че те всеки път ми казват, че ще дойде екип да реши проблема. След санировка на къщата ми, трябваше да ми прокарат кабел през нова точка, съгласно наредбите - минаващ под земята, през шахтата до дома ми и по тръбите, които положих под санировката на къщата и влизаха директно в една разпределителна кутия в хола ми. От БТК и от интернет доставчика ми дойдоха буквално същия ден, издърпаха кабелите си до най-близката шахта и ме вързаха през новия маршрут. От БТК дори смениха разпределителната кутия с по-модерна и изобщо всичко беше както трябва.
    Уви, не и с кабелната телевизия - първо ми се наложи да обяснявам около 5-6 пъти на различни служителки от кол центъра какво трябва да се направи - и че кабелът е вързан временно пресечно през улицата по дърветата, абсолютно незаконно и необезопасено. Впорчем това е нещо значително по-сериозно, за което трябва да бъдат глобени всички кабелни оператори, разпънали си кабелите из целия център на снопове, някъде висящи толкова ниско, че като мине някой камион и всичко се къса и се влачи по земята като черва. Сигурно 90% от тези кабели са мъртви, но никой от опъналите ги фирми не се занимава с това да ги махне и добре, че хората в центъра си санират къщите, при което тези кабели се режат всички и който е работил - си идва екип и си го опъва пак, повечето ползват повода да издърпат тази линия вече през шахтите.
    В крайна сметка дойде някакъв екип, който констатира, че не е трябвало те да идват, а някакъв друг екип, макар че бях обяснил съвсем подробно няколко пъти за какво точно иде реч. Накрая, след 3 (!!!) месеца чакане, отидох до центъра им в НДК, оплаках се там. Служителката, която пое оплакването ми, ми показа на компютъра си, че всяко едно мое обаждане е записано - като буквално са правили копие всеки път на сигнала ми от предното ми обаждане. Извиниха ми се. Обещано ми беше, че сега вече сигналът е подаден на по-високо ниво и до ден-два ще бъде решен проблемът. Аз им казах, че не съм си плащал таксата през последния месец и нямам никакво намерение да я плащам, ако не ми оправят проблема, както и че в момента, в който ми спрат телевизията, ще отида при техен конкурент, чийто офис е на 30 метра от вкъщи - и ме губят като клиент. И познайте какво - никой не се е обадил до ден днешен, 4 месеца по-късно. Междувременно ми спряха сигнала, защото не съм си платил, аз пък се обадих на Нет1, които дойдоха след два дни, свързаха ме, сега плащам 16 лв. на месец, спрямо 24 лв. на месец преди на евроком. Така че просто с удоволствие срязах незаконния им кабел, опънат на 4 метра височина през една от най-натоварените улици в центъра на София и повече не желая да чуя за тази фирма. На момчетата от нет1, които дойдоха да ме свържат, им казах, че трябва да плащат на Близу, защото последните действат като техен рекламен отдел. Сигналът, който сега получавам, е значително по-добър от това, което преди получавах, спестявам 96 лв. на година от такси - и най-вече - никой не ми се подиграва в очите.

  43. 43 Профил на karter
    karter
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#42] от "Kiril H.":

    ДА!!!

  44. 44 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 737 Неутрално

    някой ще обясни ли какво значи некачествена услуга? кабелната им е изключително надеждна, имат най-големия екип за поддръжка, качеството на сигнала в сравнение с конкурентите им е по-добро на повечето канали

    тоя който е написал че нямало да получат кабелна или е конкурент или малоумник, аз за 7 години при тях имам само 1 час прекъсване на кабелната

    twitter.com/voxybg
  45. 45 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#34] от "gun":

    Любо Пъпката явно е решил да си направи собствено социално блато(ограничено до индивидите, обитаващи територията която експлоатира) като лиши българите зад граница от досъп до информация за БГ политика и култура. Този, който ограби Общинска банка в София не се плаши от някакво си там спиране на услугите, които са му предплатили. Е, ваш ред е да реагирате и да го спукате от съдене - поне имате пари за това.

  46. 46 Профил на moon74
    moon74
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Total TV не излъчва вече два дни. Пак трябва да пиша до пенсионерите от Комисията за регулиране на съобщенията. Каква е тази държава всъщност?

  47. 47 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Потресен съм, че в нито една българска онлайн медия - повтарям - в нито една - няма и дума за оставянето на десетки хиляди българи у нас и по света без платените от тях български канали! въпреки, че лично аз изпратих съобщения до няколко медии, КЗП, КРС, а това са направили и десетки абонати, осъмнали на 1 март без тв. Явно уплахата от Любомир Павлов е голяма. Истината е: Satellite bg "наследява" телефоните на ITV/Total, които не отговарят, поне по джиесем. На 080012500 автоматичен запис ти казва да звъннеш на 02912500 /не знайно на каква тарифа/, но мрежата на последния не отговаря. "Сайтът" на Satellite bg е "ъндър канстръкшън". Според абонати, успели да се свържат, им се предлага да се включат в "тестов период" за около 2 месеца за по 15 лв на месец. Какви канали ще гледат не е ясно. От мои проучвания става въпрос за 50 000 абонати у нас и в чужбина, които в момента са заложници и са без тв. За да имат български програми, трябва да направят 2 неща: да завъртят антената си на 23.5 градуса на спътника Астра и да платят 15 лв. на новия собственик. Не е ясно предплатилите дали се ползват от това. Никъде няма официално инфо. Не е ясно кой ще настрои антените на тези десетки хиляди, включително извън страната или в провинцията. В момента те нямат бг канали. Не е ясно как, защо и кой е "фалирал" - такава е версията, кой и как и при какви условия е придобил активите му, но не и пасивите и държи в момента абонатите му в мъртва хватка. От публикация в "24 часа" преди 4 месеца става ясно, че това е Любомир Павлов, новият собственик на същия вестник, както и на "Труд". Бивш собственик на Общинска банка. Това обяснява и факта защо НИКЪДЕ няма и един ред за описваните тук факти. Ако подобно нещо стане другаде, пресата ще гръмне. Ще споделя, че съм осведомил в. "Дневник" като единствен на който вярвам още на 2 март - досега няма нито ред.

  48. 48 Профил на sacred
    sacred
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Нали сме в условия на "свободна пазарна икономика" защо ги глобяват за такива глупости. Виж ся ако им пратят мутри на конкуренцията разбирам, ама лично на мен глобите на КЗК ме карат да сае смея - веднъж, че конкуренцтите ти изкупували продукцията и ти правят оборот / ами в този случай ще зареждам търговския обект ако се наложи и по 3 пъти на ден /. Не знам какъв е реда за обжалване пред административен съд, сигурно ще паднат! Тука някой малко предприемчивост и търговски нюх да прояви и веднага да му одрежат крилцата. За това в България няма икономика, няма промишленост, нищо няма.

  49. 49 Профил на strk
    strk
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Отидох с техен ваучер да си купя нещо от техномаркет и на касата казаха, че ваучерът не е активен, макар че няма реална причина за това чакам становището на КЗП

  50. 50 Профил на DoPe СУПЕР
    DoPe
    Рейтинг: 710 Весело

    Аз пък си купих принтер с този ваучер, и си сърфирам на 2-но по-бърз интернет...

  51. 51 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 160 Неутрално

    Точно тия Близу ги даваха по ТВ+ че им крадат мрежата по време на световното и я предават незаконно ... измамници са явно!

    shake and rattle
  52. 52 Профил на pitonchef
    pitonchef
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#50] от "DoPe":

    Хе хе и аз така даже си взех 3 в 1 принтер скенер и ксерокс
    Услугата е добра за тази цена по-добра е предишния кабелен и интернет оператор.

  53. 53 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 114 Весело

    хората чисто нови пикапи продават с АТВ за подарък тия за една гифт карта от 20 кита се пенявят. в момента съм на comcast , а агентите на verizon ме предлагат разни безплатни диви-ари и 200$ гифт карт ама не ми се занимава се глупости.
    правилоно са казалипо-горе в коментарите въпрос на гледна точка на чиновника.

  54. 54 Профил на Perfanov
    Perfanov
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Тази компания с 0.1% от оборота, следващата с 1%! Браво!

    .
  55. 55 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#26] от "Батков-вън":

    е ся, доксис 4, посмали малко, само до доксис 3 са стигнали

  56. 56 Профил на пепо
    пепо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Решението е просто- КРС трябва да добави към услугата "пренос на номер" и тази за пренос на интернет и цифрова телевизия, така че този който предлага услугата да не може да те обвързва със срокове и други измишльотини.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #