За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално"защото клиентите са стимулирани да изберат дадена компания не заради качеството на услугата, а заради добавения към нея подарък"
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“>>> Айде, пак чиновникът се самоизкара по-умен от потребителите. По негово мнение цялата практика на cross-selling e незаконна. Ами всичките продажби лютеница в пакет с майонеза или консерва зелени сърми с консерва боб - и те ли са подарък?
Окото
Рейтинг: 1341 НеутралноБлизу се държат като типичен монопол. А качеството на услугите им е трагично.
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Kotarak
Рейтинг: 365 НеутралноДо коментар [#1] от "cinik":
Ти май не си следял новините отпреди месец. Имаше някъде, че вече не можело да се комбинира в промоция боб с наденица, а трябва да е боб с боб
Така онзи ден си купих промоционално семки със семки. Пакетче, към което привързано друго пакетче (по-малко).
karter
Рейтинг: 114 НеутралноБлизу са под всякаква критика. Когато ходих в офиса им в Халите да прекратявам договора си и като разбраха за какво съм отишъл, ме оставиха да чакам 40 минути, защото "принтерът им не работел".
Сера на такива фирми и самодоволно злорадствам, че са ги одрусали с 50 бона.
Малко им е.
mimsi
Рейтинг: 636 ВеселоАбе глоби да има! Тая хазна кой ще я пълни... Ама ха
Кецалкоатъл
Рейтинг: 701 НеутралноЗАКОН за защита на конкуренцията
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)...Нелоялно привличане на клиенти
Чл. 36. (1) Забранява се осъществяването на нелоялна конкуренция, насочена към привличане на клиенти, в резултат на което се прекратяват или се нарушават сключени договори, или се осуетява сключването им с конкуренти.
(2) Забранява се предлагането или даването на добавка към продаваната стока или услуга безвъзмездно или срещу привидна цена на друга стока или услуга, с изключение на: рекламни предмети с незначителна стойност и с ясно посочване на рекламиращото предприятие; предмети или услуги, които според търговската практика са принадлежност към продаваната стока или извършваната услуга; стоки или услуги като отбив при продажба в по-големи количества.
(3) Забранява се извършването на продажба, когато заедно с нея се предлага или обещава нещо, чието получаване зависи от: решаване на задачи, ребуси, въпроси, гатанки; събиране на серия от купони и други подобни; разиграване на игри с парични или предметни награди, чиято стойност значително надвишава цената на продаваната стока или услуга. Комисията на основание чл. 8, т. 14 приема правила, с които определя в кои случаи стойността на обещаваната награда значително надвишава цената на продаваната стока или услуга.
(4) Забраняват се продажбите на вътрешния пазар на значителни количества стоки за продължително време на цени, по-ниски от разходите за производството и реализацията им, с цел нелоялно привличане на клиенти.
...
concept
Рейтинг: 907 НеутралноДо коментар [#1] от "cinik":
човек, това което те са направили няма нищо общо с крос селинг
snafuracer
Рейтинг: 168 НеутралноМалко им е. Да ги глобят за предоставяне на МЕГА некачествена услуга.
redguy
Рейтинг: 1172 НеутралноДо коментар [#4] от "karter":
Защото не знаеш как да постъпиш. Когато аз прекратявах договора си с Близу, направих всичко он-лайн. С обмен на е-мейли. Нямаше никакви проблеми и смятам, че бяха коректни. Виж - ако отиваш на касите да се разправяш - там са в общия случай некомпетентни и криви.
****
Този коментар беше изтрит в 16:24 на 01/03/2011 от неговия автор.
ръпончо
Рейтинг: 1610 НеутралноДо коментар [#9] от "redguy":
Много народ тук се е взел насериозно! :)Айде айде... аз също съм прекратявал договор с Близу. Направо превъртяха и се чалнаха. Две девойи бяха - развикаха се, почнаха да умуват и от този род. Голям панаир стана. И накрая к'во стана - разделихме се със скандал. Опротивяха ми тотално.
До коментар [#1] от "cinik":
Крос селинга не е ли за съществуващи клиенти, а не за нови?
karter
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#9] от "redguy":
Онея шмекери изрично подчертаха, че трябвало на място да отида, защото си искали рутера лично да им се предаде.
Впрочем, оттогава съм на Нет1: интернет + телевизия, и съм нямал никакъв проблем досега. Не искам да им правя реклама, но са класи над тея мизерници от близоо.
ръпончо
Рейтинг: 1610 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "redguy":
Много народ тук се е взел насериозно! :)А и всъщност ти къде видя on-line прекратяване на договора?
Stefanaki
Рейтинг: 1227 Неутралнотия са с толкова смотано качество и толкова лош сървиз, че ми омръзна да ги псувам и само чакам да ми свърши договора
redguy
Рейтинг: 1172 НеутралноДо коментар [#13] от "ръпончо":
"Он-лайн" в смисъл, че им пиша от личната си пощенска кутия така и така искам да си прекратя договор номер еди-кой си поради такива и такива причини (не беше поради некачествена услуга, а поради напускане на адреса). После получавам писмо от тях така и така договорът ви е прекратен, върнете устройствата на касата. Отивам на касата, проверяват - да прекратен е, връщам им устройствата и готово.
Цивилизована работа беше.
Първоначално и аз отидох на касата (сега си спомням), но там почнаха да чупят ръце и да викат, "аааа - не може, трябва да изтече периода на договора, само тогава, ненене, не може господине...".
Затова казвам, че служителките на касите са некомпетентни.
На БЛИЗУ и по други поводи съм писал по електронната поща и отговарят бързо и компетентно.
ръпончо
Рейтинг: 1610 НеутралноДо коментар [#15] от "redguy":
om/GT_EC_Catv.pdf - задължително прекратяване в офиса.
Много народ тук се е взел насериозно! :)Това, което казваш е леко странно и нещо не се връзва с общите им условия. Погледни точки от 26 до 33 от общите условия - http://www.blizoo.bg/co/cfiles/General_terms/Euroc
Вярно, аз бях клиент на кабелната им телевизия, защото знаех, че интернета им е мегакуц.
redguy
Рейтинг: 1172 НеутралноДо коментар [#16] от "ръпончо":
По "мое време" - (2010 г, началото) явно са били други условията. Потърсих си в пощата да си намеря старите писма и гледам, че съм цитирал точките:
"18. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ имат следните права: ......... 18.8. да прекратяват ползването на услугите по свое желание след подаване на 30 (тридесет) дневно писмено предизвестие до КЕЙБЪЛТЕЛ; "
Не пише, че трябва задължително в офиса. Но тогава още беше КЕЙБЪЛТЕЛ и правилата май са били по-либерални.
Ralica Petrova
Рейтинг: 8 НеутралноНека им е. По-скапан кабелен и интернет доставчик не съм виждал. За сервиза въобще не искам да споменавам. Няма такива некадърници. Като сключвах договора с тях ми дадоха едно хвърчащо листче. Това не е никакъв договор, няма нужните атрибути. В съда ще падне веднага. Нещастници
Mai Tai
Рейтинг: 1334 ГневноВ Англия си купих лак за коса с подарък мини-радио - това според нашите чиновници е незаконно, но не е незаконно всяко положение на "пазара" у нас, когато се облагодетелстват монополите на гърба на потребителите. Това потребителя да спечели от свободната конкуренция е наказуемо според изцяло комунистическата Комисия за защита на конкуренцията. Защо не се занимава с картелите, а?? Защото им плащат!
Ivan Petrov
Рейтинг: 701 НеутралноТези са пълна трагедия, плащаш за да си им абонат, но услуга - няма. Пълна скръб!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata...и договора си не можеш да прекратиш, въпреки, че не знаеш за какво плащаш - я КзПотребителите да ги подпуква и тя наред - пускайте жалби, излъгани граждани!
Ivan Petrov
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#18] от "hlistian":
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataТвоето ще падне, ама тяхното не!
Честито, Аз докато бях в БГ ги разкарах скорострелно, ама не всеки може - има си законен начин!
stedim
Рейтинг: 443 НеутралноАз съм абонат на "Близу", но досега не съм имал проблеми. А ако има проблем, обаждам се и в срок се отстранява. Ползвам пълният пакет, вкл. HD програмите.
kapitalist
Рейтинг: 168 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Mai Tai":
В ЗЗК има т.нар. ИЗКЛЮЧЕНИЯ! Те са изрично посочени - например, позволено е да не спазваш ограничението, АКО СИ МАЛЪК! Например, ако всеки от партниращите е <10% пазарен дял И сте от един пазар, И <15% ако сте от различни пазари!
Демек, малките МОГАТ ДА СИ ПОМАГАТ, докато ПОРАСНАТ! Това си е отговорност на всеки малък и той трябва да е готов СЪС ВСЕКИ монент да отговори на проверка. Иначе гори. Пораснал е и си трае...
Това е нещо като ПРОГРЕСИВНОТО обалагане и като ефекта с ДДС - стимулира малките. Докато 'пораснат' де!
Но много малко бизнесмени БГ, могат да четат ЗЗК и ... така. Костов бе казал наскоро, че 1/3 от бизнесмените ни са недостатъчно правно компетентни. Така е за съжаление. И тарикатите ги 'затискат' и морят...
Mai Tai
Рейтинг: 1334 НеутралноДо коментар [#23] от "kapitalist":
За какви закони и бизнесмени говориш?? Преди тях са картелите, които хранят олигарсите и политиците у нас. И нищо не спомена за потребителя. А, и в Англия си купих въпросния лак с подарък от голяма верига супермаркети - хич не бяха малки да ти кажа.
birdman
Рейтинг: 569 НеутралноТова е една от най-тъпо наложените глоби в новата история на България и начинаещ по търговско право може да я обори . Само да питам ако си спомняте преди 3г. Мтел имаше промоция на Прима с бутилка вино , някой да ги глоби за "не пазарни действия" , в България НЯМА антиминополна комисия има комисия , която от време на време влиза в новините ,за да разбераъ хората ч,е съществува ! КЗК е ПЪЛНА с МАЛОУМНИЦИ !
Батков-вън
Рейтинг: 694 Неутралноблизу не са кой знае какво, но да се говори, че има по-добра алтернатива, еле па нет1 с примитивните технологии, които ползват, е смешно...
близу са на доксис4, имат най-качествено изградена мрежа, дават най-качествени модеми и цифрови приемници, сигналът на тв е както трябва, интернетът е много стабилен, отстраняват повреди бързо (включително приемат сигнали и през нощта).
Единственият проблем им е , че тези дето работят с клиенти на касите и на телефоните са пълни рапони и в повечето случай успяват да ядосат клиентите...
areta
Рейтинг: 984 НеутралноДо коментар [#26] от "Батков-вън":
Ами много съжалявам, но на мен не ми оправят повредите по интернета навреме, само веднъж попаднах на нормален оператор, който си разбираше от работата, но това не ми помогна - оставиха ме без интернет 2 дни! Поне веднъж на 2 месеца връзката се скапва и си знам предварително, че ще ми скъсат нервите.
Иначе не мога да разбера какво лошо са направили с тези ваучери. В чужбина това си е нормална практика, при подновяване на договор с мобилен оператор ми дадоха ваучер за покупки в магазин подобен на Техномаркет.
Drrrrr
Рейтинг: 381 ВеселоИначе и без това тия ваучери не можеха да се използват за покупка на техника, която е под 1 000 лв. ... горе-долу. Опитах да взема мп3 плейър и после прочетох, че важи за ИТ продукти (Лаптопи и настолни), ТВ-та или бяла техника, които са най-общо казано, за по над 800-900 лв. Т.е. имахме по 50 лв. отстъпка ... ееее**хти и бонуса е**хти. По-скоро да ги санкционират, че им е скапан интернета и го няма по 14 часа на ден ...
zlr
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#25] от "ямболия":
Закона за защита на конкуренцията е от 28 Ноември 2008г.
Минувач
Рейтинг: 747 НеутралноПолзвам Близоо (Евроком) от 4-5г. Възползвах се от промоцията им- монтираха ми безплатно допълнителен безжичен маршрутизатор, телефон (безплатен) с 50 мин безплатни разговори за страната.
За 50 цифрови програми, Интернет 20 Мбс и телефона плащам 30 лв/м. Интернета им, сравнен с други доставчици е бърз, но на моменти се претоварва. Нямам проблеми с разговорите по Скайп с други континенти.
Наистина, договора за 18 м ме смути, но и цената е добра за услугата. Имал съм 3 проблема (2 от тях бяха предизвикани от мен) - отстраниха ги още на следващия ден.
Нищо не е идеално у нас.
Само завистта ни е перфектна!
077888888888
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#30] от "Минувач":
-
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.--------------------------------------------------
sbe331351643
Рейтинг: 1341 ВеселоДо коментар [#27] от "luda_krava":
Хи-хи... нищо лошо не са направили. просто Нет1 губи скорострелно позиции и клиенти.
Пример - Звъниш на Нет1 да дойдат да ти закачат кабелна и отсреща се чува: Другата седмица във вторник, евентуално.
Ей... не живеем в 85-та големия сняг, за да чака човек 1 седмица да му закачат кабел. Конкуренти има колкото искаш и като тези не могат да се организират за ден два отиваш при другия.
Еми да си реват ама не са ОК.
gun
Рейтинг: 667 НеутралноОт 1 март десетки хиляди абонати в БГ и по света на Айтиви партнер - Тотал тв са без българските телевизии- въпреки че са си платили и предплатили- някои за месеци напред! Сайтът им от вéра не съществува- а телефоните - изключени! Доколкото знам- са купени от Любомир Павлов - Пъпката
gun
Рейтинг: 667 НеутралноНикъде инфо по въпроса - станахме като Либия и Египет - в 21 век без комуникации. Нека КЗП и КРС да се сезират, това е безобразие, ако не и престъпление!
ivanchoLA
Рейтинг: 1341 ВеселоАми това е нормална практика навсякъде по света тия луди ли са?!?! Разбира се че ако искаш да продаваш HD трябв,а да "направиш клиентите" или те да си купят телевизори дето могат да работят в този формат, тъи като в БГ цените са необосновано виски, а доходите ниски, ако се чака нормалната смяна на техниката, тия ще си изчакат живота, Европа (еле па БГ) не е САЩ ... това че в БГ истинско HD няма, нема какво да говорим направо е смешно и абсолют загуба на пари ако купиш такъв телевизор ...
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012birdman
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#29] от "zlr":
Аха значи за това КЗК бързат да турят глоби ,за да покажат ,че има някакво действие. Малоумници !
Дойчин Баня
Рейтинг: 1234 НеутралноЕвроком са супер зле!
Публикувано през m.dnevnik.bg
Yoda
Рейтинг: 694 ВеселоДо коментар [#22] от "stedim":
"досега не съм имал проблеми. А ако има проблем, обаждам се и в срок се отстранява. "
Аз не разбрах сега има ли, няма ли проблеми...
Добре Облечен Бизнесмен
Рейтинг: 488 ВеселоПакетите на близу не са измама защото всъщност потребителя няма да получи нито работещ телефон, нито работещ интернет нито работеща телевизия. Веротно единственото читаво нещо би бил ваучера от техномаркет.
birdman
Рейтинг: 569 НеутралноАман от идооти - значи ако дадена услуга е лоша то клиента НЯМА да я позлват демек тоя оператор няма да има абонати , ако дадена услуга е добра оператора ще има абонати - елементарно е !
Боян Дамянов
Рейтинг: 221 НеутралноНаправо да ги затвярят... !!! Не стават за 5 пари тези.. ;(
Kiril
Рейтинг: 640 ГневноМакар че няма връзка със статията, но имам печален опит като клиент на близу. Комуникацията им с клиентите е под всякаква критика, но не по-добра е и комуникацията между техните отдели. Звънях всяка седмица в продължение на 3 месеца с нарастващо неудобство, че ги занимавам с абсолютно един и същи казус и че те всеки път ми казват, че ще дойде екип да реши проблема. След санировка на къщата ми, трябваше да ми прокарат кабел през нова точка, съгласно наредбите - минаващ под земята, през шахтата до дома ми и по тръбите, които положих под санировката на къщата и влизаха директно в една разпределителна кутия в хола ми. От БТК и от интернет доставчика ми дойдоха буквално същия ден, издърпаха кабелите си до най-близката шахта и ме вързаха през новия маршрут. От БТК дори смениха разпределителната кутия с по-модерна и изобщо всичко беше както трябва.
Уви, не и с кабелната телевизия - първо ми се наложи да обяснявам около 5-6 пъти на различни служителки от кол центъра какво трябва да се направи - и че кабелът е вързан временно пресечно през улицата по дърветата, абсолютно незаконно и необезопасено. Впорчем това е нещо значително по-сериозно, за което трябва да бъдат глобени всички кабелни оператори, разпънали си кабелите из целия център на снопове, някъде висящи толкова ниско, че като мине някой камион и всичко се къса и се влачи по земята като черва. Сигурно 90% от тези кабели са мъртви, но никой от опъналите ги фирми не се занимава с това да ги махне и добре, че хората в центъра си санират къщите, при което тези кабели се режат всички и който е работил - си идва екип и си го опъва пак, повечето ползват повода да издърпат тази линия вече през шахтите.
В крайна сметка дойде някакъв екип, който констатира, че не е трябвало те да идват, а някакъв друг екип, макар че бях обяснил съвсем подробно няколко пъти за какво точно иде реч. Накрая, след 3 (!!!) месеца чакане, отидох до центъра им в НДК, оплаках се там. Служителката, която пое оплакването ми, ми показа на компютъра си, че всяко едно мое обаждане е записано - като буквално са правили копие всеки път на сигнала ми от предното ми обаждане. Извиниха ми се. Обещано ми беше, че сега вече сигналът е подаден на по-високо ниво и до ден-два ще бъде решен проблемът. Аз им казах, че не съм си плащал таксата през последния месец и нямам никакво намерение да я плащам, ако не ми оправят проблема, както и че в момента, в който ми спрат телевизията, ще отида при техен конкурент, чийто офис е на 30 метра от вкъщи - и ме губят като клиент. И познайте какво - никой не се е обадил до ден днешен, 4 месеца по-късно. Междувременно ми спряха сигнала, защото не съм си платил, аз пък се обадих на Нет1, които дойдоха след два дни, свързаха ме, сега плащам 16 лв. на месец, спрямо 24 лв. на месец преди на евроком. Така че просто с удоволствие срязах незаконния им кабел, опънат на 4 метра височина през една от най-натоварените улици в центъра на София и повече не желая да чуя за тази фирма. На момчетата от нет1, които дойдоха да ме свържат, им казах, че трябва да плащат на Близу, защото последните действат като техен рекламен отдел. Сигналът, който сега получавам, е значително по-добър от това, което преди получавах, спестявам 96 лв. на година от такси - и най-вече - никой не ми се подиграва в очите.
karter
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#42] от "Kiril H.":
ДА!!!
voxy
Рейтинг: 737 Неутралнонякой ще обясни ли какво значи некачествена услуга? кабелната им е изключително надеждна, имат най-големия екип за поддръжка, качеството на сигнала в сравнение с конкурентите им е по-добро на повечето канали
twitter.com/voxybgтоя който е написал че нямало да получат кабелна или е конкурент или малоумник, аз за 7 години при тях имам само 1 час прекъсване на кабелната
Mai Tai
Рейтинг: 1334 НеутралноДо коментар [#34] от "gun":
Любо Пъпката явно е решил да си направи собствено социално блато(ограничено до индивидите, обитаващи територията която експлоатира) като лиши българите зад граница от досъп до информация за БГ политика и култура. Този, който ограби Общинска банка в София не се плаши от някакво си там спиране на услугите, които са му предплатили. Е, ваш ред е да реагирате и да го спукате от съдене - поне имате пари за това.
moon74
Рейтинг: 274 НеутралноTotal TV не излъчва вече два дни. Пак трябва да пиша до пенсионерите от Комисията за регулиране на съобщенията. Каква е тази държава всъщност?
gun
Рейтинг: 667 НеутралноПотресен съм, че в нито една българска онлайн медия - повтарям - в нито една - няма и дума за оставянето на десетки хиляди българи у нас и по света без платените от тях български канали! въпреки, че лично аз изпратих съобщения до няколко медии, КЗП, КРС, а това са направили и десетки абонати, осъмнали на 1 март без тв. Явно уплахата от Любомир Павлов е голяма. Истината е: Satellite bg "наследява" телефоните на ITV/Total, които не отговарят, поне по джиесем. На 080012500 автоматичен запис ти казва да звъннеш на 02912500 /не знайно на каква тарифа/, но мрежата на последния не отговаря. "Сайтът" на Satellite bg е "ъндър канстръкшън". Според абонати, успели да се свържат, им се предлага да се включат в "тестов период" за около 2 месеца за по 15 лв на месец. Какви канали ще гледат не е ясно. От мои проучвания става въпрос за 50 000 абонати у нас и в чужбина, които в момента са заложници и са без тв. За да имат български програми, трябва да направят 2 неща: да завъртят антената си на 23.5 градуса на спътника Астра и да платят 15 лв. на новия собственик. Не е ясно предплатилите дали се ползват от това. Никъде няма официално инфо. Не е ясно кой ще настрои антените на тези десетки хиляди, включително извън страната или в провинцията. В момента те нямат бг канали. Не е ясно как, защо и кой е "фалирал" - такава е версията, кой и как и при какви условия е придобил активите му, но не и пасивите и държи в момента абонатите му в мъртва хватка. От публикация в "24 часа" преди 4 месеца става ясно, че това е Любомир Павлов, новият собственик на същия вестник, както и на "Труд". Бивш собственик на Общинска банка. Това обяснява и факта защо НИКЪДЕ няма и един ред за описваните тук факти. Ако подобно нещо стане другаде, пресата ще гръмне. Ще споделя, че съм осведомил в. "Дневник" като единствен на който вярвам още на 2 март - досега няма нито ред.
sacred
Рейтинг: 433 НеутралноНали сме в условия на "свободна пазарна икономика" защо ги глобяват за такива глупости. Виж ся ако им пратят мутри на конкуренцията разбирам, ама лично на мен глобите на КЗК ме карат да сае смея - веднъж, че конкуренцтите ти изкупували продукцията и ти правят оборот / ами в този случай ще зареждам търговския обект ако се наложи и по 3 пъти на ден
/. Не знам какъв е реда за обжалване пред административен съд, сигурно ще паднат! Тука някой малко предприемчивост и търговски нюх да прояви и веднага да му одрежат крилцата. За това в България няма икономика, няма промишленост, нищо няма.
strk
Рейтинг: 221 НеутралноОтидох с техен ваучер да си купя нещо от техномаркет и на касата казаха, че ваучерът не е активен, макар че няма реална причина за това
чакам становището на КЗП
DoPe
Рейтинг: 710 ВеселоАз пък си купих принтер с този ваучер, и си сърфирам на 2-но по-бърз интернет...
Radon
Рейтинг: 160 НеутралноТочно тия Близу ги даваха по ТВ+ че им крадат мрежата по време на световното и я предават незаконно ... измамници са явно!
shake and rattlepitonchef
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#50] от "DoPe":
Хе хе и аз така даже си взех 3 в 1 принтер скенер и ксерокс
Услугата е добра за тази цена по-добра е предишния кабелен и интернет оператор.
chasovnik
Рейтинг: 114 Веселохората чисто нови пикапи продават с АТВ за подарък тия за една гифт карта от 20 кита се пенявят. в момента съм на comcast , а агентите на verizon ме предлагат разни безплатни диви-ари и 200$ гифт карт ама не ми се занимава се глупости.
правилоно са казалипо-горе в коментарите въпрос на гледна точка на чиновника.
Perfanov
Рейтинг: 747 НеутралноТази компания с 0.1% от оборота, следващата с 1%! Браво!
.greenhrast
Рейтинг: 821 НеутралноДо коментар [#26] от "Батков-вън":
е ся, доксис 4, посмали малко, само до доксис 3 са стигнали
пепо
Рейтинг: 8 НеутралноРешението е просто- КРС трябва да добави към услугата "пренос на номер" и тази за пренос на интернет и цифрова телевизия, така че този който предлага услугата да не може да те обвързва със срокове и други измишльотини.