Office 1 Superstore започва нова франчайзинг програма
166 обекта има компанията в цялата страна |
Една от най-големите вериги за офис консумативи и техника в България, Office 1 Superstore, започва нова франчайзингова програма, в рамките на която планира да открие около 20 магазина в страната. В момента близо половината от обектите на компанията се управляват от външни партньори, а целта в рамките на настоящата кампания общият брой собствени и управлявани от външни фирми представителства на веригата у нас да мине 180.
"Още с навлизането на Office 1 Superstore през 1997 г. започнахме да работим с франчайзъри", обясни пред "Дневник" Никола Рахнев, търговски директор на веригата. По думите му в момента компанията управлява 84 собствени магазина, а още 82 представителства се развиват на базата на франчайз. "Уверени сме, че пазарът България има още потенциал", коментира Рахнев.
Плановете на "Кооперация Панда", която държи правата за ползване и представяне на марката Office 1 Superstore в България, са да бъдат включени около 10 нови франчайзъра с общо около 20 нови обекта. "Имаме ограничение единствено на пазарен принцип, според реалната потребност на нашите клиенти и пазарен потенциал за обект в съответен регион", обясни Рахнев.
Новите обекти на Office 1 Superstore трябва да са "адекватни на целевите региони обекти, основно с площ от 40 до 100 кв.м", обясниха от компанията.
"Размерът на инвестицията е индивидуален и зависи от площта на магазина, местоположението, продуктовия микс и др. Обикновено тя достига до няколко десетки хиляди лева", добави Рахнев. Всеки франчайзър ще има правото да предлага продуктите и услугите на веригата, като според официалното прессъобщение на компанията те са над 10 хил.
През 2010 г. Office 1 Superstore отчита 6% ръст на приходите си спрямо предходната година. В момента клиентите на Office 1 Superstore у нас са над 50 хил.