Брюксел искал да помага за приватизацията на товарните превози на БДЖ

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на radoslavdj
    radoslavdj
    Рейтинг: 180 Неутрално

    "и да се запази усещането на хората, че пътуват с БДЖ"

    То пък едно усещане хахахах. Че пък искат да го запазят. Иначе какво чакат. Линиите на загуба да се закриват. От тях може да оставят само тези с потенциал за туризъм и да почнат да ги развиват. Цялата държава налива пари в издънена каца, за да могат две бабички от няколко обезлюдени села да се возят на влак вместо автобус. Ако всичко остане, както е сега ще си кретат каубойските влакове още 10-15 години с по 30 км/ч средна скорост, докато не фалират тотално и на правителствата не им писне да заделят десетки милиони за нищо.

  2. 2 Профил на doco
    doco
    Рейтинг: 8 Гневно

    Е, как догодина? Още тази трябва да се приватизират товарните превози!
    Според мен, за 9 септември или най-късно за 10 ноември.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #