За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
radoslavdj
Рейтинг: 180 Неутрално"и да се запази усещането на хората, че пътуват с БДЖ"
То пък едно усещане хахахах. Че пък искат да го запазят. Иначе какво чакат. Линиите на загуба да се закриват. От тях може да оставят само тези с потенциал за туризъм и да почнат да ги развиват. Цялата държава налива пари в издънена каца, за да могат две бабички от няколко обезлюдени села да се возят на влак вместо автобус. Ако всичко остане, както е сега ще си кретат каубойските влакове още 10-15 години с по 30 км/ч средна скорост, докато не фалират тотално и на правителствата не им писне да заделят десетки милиони за нищо.
doco
Рейтинг: 8 ГневноЕ, как догодина? Още тази трябва да се приватизират товарните превози!
Според мен, за 9 септември или най-късно за 10 ноември.