За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
john trivolta
Рейтинг: 903 НеутралноАко Спектър работи с бизнес клиенти така както работи с частните, М-тел не са си направили добре сметката
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър БауърStoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 857 НеутралноМоже да са малки и "некачествени за изкупуване", но благодарение на тях и жестоката конкуренция скоростите при нас изпреварват световните - щатите, англия и т.н.(ако изключим международния канал), или можем да кажем че за същата услуга цената е паднала многократно. А при мобилните оператори примерно какво става с цените напоследък, т.е. колко пъти паднаха. Мтел като са много качествени защо не могат 9 месеца да си оправят билинга? Айде да не коментирам работи от кухнята и за бтк и техния бюроктратичен дух.
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБStoyan Tonev Dimitrov
Рейтинг: 857 НеутралноВие ги покривате тези 500 000 ама те дали искат да ви бъдат клиенти? Вие(мтел) сте новото БТК, поне по начина по който шефа ви реагира на проблемите ви с билинга.
ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБEpic FAIL!
galina1986
Рейтинг: 8 НеутралноАз пък се радвам, че Спектър нет и Мегалан преминаха към М-тел, те все пак са от доста време на пазара и въпреки временните си затруднения са сериозен фактор.