Консолидация без край

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на john trivolta
    john trivolta
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Ако Спектър работи с бизнес клиенти така както работи с частните, М-тел не са си направили добре сметката

    "Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър Бауър
  2. 2 Профил на Stoyan Tonev Dimitrov
    Stoyan Tonev Dimitrov
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Може да са малки и "некачествени за изкупуване", но благодарение на тях и жестоката конкуренция скоростите при нас изпреварват световните - щатите, англия и т.н.(ако изключим международния канал), или можем да кажем че за същата услуга цената е паднала многократно. А при мобилните оператори примерно какво става с цените напоследък, т.е. колко пъти паднаха. Мтел като са много качествени защо не могат 9 месеца да си оправят билинга? Айде да не коментирам работи от кухнята и за бтк и техния бюроктратичен дух.

    ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБ
  3. 3 Профил на Stoyan Tonev Dimitrov
    Stoyan Tonev Dimitrov
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Вие ги покривате тези 500 000 ама те дали искат да ви бъдат клиенти? Вие(мтел) сте новото БТК, поне по начина по който шефа ви реагира на проблемите ви с билинга.

    Epic FAIL!

    ВИС, СИК, ТИМ, ГЕРБ
  4. 4 Профил на galina1986
    galina1986
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз пък се радвам, че Спектър нет и Мегалан преминаха към М-тел, те все пак са от доста време на пазара и въпреки временните си затруднения са сериозен фактор.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #