За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
петро
Рейтинг: 761 НеутралноМалко като едно време!
ОТК-та да са на заплата в предприятието, което ужким контролират!
Ефекта го знаем от този контрол!
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноЗначи "издаването на удостоверения на професионалните шофьори" не ми е понятно какво е, но шофьорите на автобуси подлежат на категориязация която се прави от КАТ, а не от ДАИ.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Може би имате предвид удостоверение за професионална компетентност, което се издава от АЕБТРИ или нещо подобно в дългия блок на Гоце Делчев след Дойран в посока бул. България?
Беше 500 лв преди и представляваше нещо като психотест.
То беше ясно че тоя тест си е пълна пунта мара от която ползата е точно никаква.
joro112
Рейтинг: 8 НеутралноТова са глупости !От много години върви кампания за ликвидиране на ИААА и отнемане правото на държавата да се занимава с изпитите !Същите тези хора, които сега изпълзяха от дупките си , обвиняваха ИААА в продажба на книжки, без никакви факти.Не споменаваха, че са консултанти на ИААА и реда за продажбите е тяхно дело !Държавните служители имат обещано работно място и интереси във фирмите !Нарочно вменяват задължения на ИААА за които няма персонал, база и средства !Тази агенция е създадена за да се заяжда с хората и да пречи на неудобните фирми !
joro112
Рейтинг: 8 НеутралноТези удостоверения за професионална компетентност, са изискване от ЕС, но тук е извратено като понятие и необходимост !Създадени са за бизнес на фирми приближени на държавни служители от ИААА ! Въпросите от конспекта, всеки може да ги види в наредбата, са за счетоводители, а не за професионално компетентни хора !Същите въпроси се дублират и в Карта квалификация на водача.Който има такава "компетентност" , няма никаква компетентност да ръководи експлоатацията и ремонта на транспорта !Няма нищо за ТО, другите технически обслужвания, организацията на гаража и други неща имащи пряко отношение към безопасноста на превозите !Това е основната причина за ПТП и жертви по пътищата с автобуси !Нищо чудно, че собственикът на фирмата , на която тръгна колелото на автобуса пред него , не знаеше как да го затегне ?Едва ли е влизал автобуса в сервиз за ТО ?
joro112
Рейтинг: 8 НеутралноСамо сменят директорите и министрите, а "експертите " остават едни и същи ? Поредният когото ще назначат, ще му подложат "динена кора" и ще го изпратят с благодарности !Другите които си отидоха, уверено разпространяваха думите на Йонко Иванов, Красимир Георгиев,на БАСАТ и други подобни, без да отчитат желанието им да монополизират обучението, изпитите, транспорта като цяло !Ако бяха приравнили критериите за шофьори с европейските, нямаше да бъдем в последната тройка на Европа по кадърни шофьори на които е дадено свидетелство за управление на МПС от ИААА! 118 жертви на милион жители, срещу 38 на милион във Великобритания например, можеха да бъдат по-малко при други експерти ! Водачи на МПС получили свидетелство за управление на МПС от ИААА са причинили над 5 хиляди ПТП , ранили са над 7 хиляди човека и са убили 670 човека само за изминалата година !Къде са трите власти, за да потърсят отговорност от държавните служители и техните "експерти" за това ?