За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
PoliceBG
Рейтинг: 8 НеутралноХа сега да сметнем,за колко бе продадена и колко служители бяха съкратени !?
чобанмахала
Рейтинг: 907 НеутралноДо коментар [#1] от "PoliceBG":От тия данни не можеш да разбереш колко са платили за "консултантски " услуги ,какво и колко от собствеността са продали по 20 лв за м? и как държавата ,не е разбрала за това,въпреки ,че държи някакви си акции.Продадена бе за 250 млн долара с условия при 100 млн лв годишна печалба. А "спестеният " ФРЗ им бе бонус от мадридски крадец.,То не че цялата компания не беше бонус,де.
Попа от Симитли
Рейтинг: 747 Неутрално"Разходите по почти всички пера се увеличават, макар общите да намаляват. Това се дължи на прекратения договор за консултантски услуги към основния акционер в БТК - "НЕФ телеком България". Разликата е за близо 21.5 млн. БТК имаше такъв договор и с предишните си собственици ("Адвент интернешънъл"
, прекратяването му е част от договорка на кредиторите на БТК и собствениците й за преструктурирането задълженията на групата."
... sorry, I'm fucked up inside!к'о речи?
dorn
Рейтинг: 999 НеутралноДо коментар [#1] от"PoliceBG": Погледни какво е сега БДЖ и си представи какво щеше да е БТК.
rhv
Рейтинг: 8 НеутралноКакво щеше да стане ли?
При добро управление на компанията :
Приходи над 1 милиард лева.
Печалба 12 пъти по голяма от сегашната.
Приходи за държавата 10 пъти по големи от сегашните.
Услугите за нашия български потребител на светлинно разстояние от сегашните, защото до всеки дом щеше да има оптика и високо технологични услуги,на цени достъпни за всеки.
Това не се случи защото компанията се управлява от използвачи и тарикати.
пепо
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "do":
Нещо май не сме в час!Разликата между БТК и БДЖ не е само в двете букви.
При управление от ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕН оператор картинката щеше да е подобна на написаното от rhv
- плюс това че положението със съкращенията/за 5 г., а не за 10 г. персоналът на БТК е намален драстично 5 пъти като са уволнени над 20 000./ щеше да е различно.
- плюс това че задълженията нямаше да са над 1милиард.
и т.н. и т.н.
- собственик,който е решил да развива компанията ,не би отишъл под наем ,при положение ,че има супер сгради в София и страната.
Загубите за държавата по мои най-общи съображения са за над 3млрд.лв.
Но някои от НДСВ трябваше здраво да се налапат за сметка на българския народ.
rhv
Рейтинг: 8 НеутралноКоригирам се ,тези дето управляват сега БТК са не само използвачи и тарикати, и те доста лапат, лапат и лъжат. А като кауза българските им помагачи освен всичко друго са и национални предатели. Нима тези велики чуждестранни мениджъри биха правили същото в собствената си страна, кой ще им го разреши? Те затова са тук щото другаде не дават да се случват такива неща с националният им оператор. Ами и тези собственици слепи ли са, некадърни ли са та до сега да не са ги изритали от БТК.
btcexpert
Рейтинг: 5 НеутралноДо така именования ДО.
Каква е разликата между БТК и БДЖ? Разликата е, че БДЖ има 240 милиона. лв. задължения, а БТК към 2,5 милиарда лева!!!
tribiri
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#5] от "rhv":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ха,ха,ха! Българската банкова система беше държавна собственост почти на 100% до края на 80-те. И какво ни донесе тази банкова система? Огромни приходи в хазната!? Не докара ни Виденовата зима, фалитите, свръхинфлацията. Какво се случва сега - ами банковата система е частна собственост. Реализира печалби и плаща данъци. Когато се налага да се спасява някоя банка - това е грижа на собственикът и, който в 90% от случаите е чужда банка. Да ви кажа ли, че само за две години чуждите банки са налели в българските 1 млрд. лв. капитал. Дали Дянков щеше да ги налее, ако бяха държавни.