За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноДве роти чиновници в продължение на месеци извършват тонове безсмислена дейност с единствената цел да нагласят ДОСТАВЧИК. Доставчик на... самолетни билети, моля ви се. Това е в ерата, когато от телефона си всеки нормален човек може да кръстоса десетките търсачки, да си намери най-подходящия билет, да го плати и да приключи за 15-20 минути.
Дянков, гръмни се.
lz2
Рейтинг: 2324 НеутралноАдвокатите в Бълария създадоха такова законодателство,което да им позволява да спъват всичко и всички,че на граничните пунктове трябва да се смени името!Вместо "Р.България" да пише "ФР България"което значи: Формализирана република България! Правораздаването у нас е толкова формализирано,че сульо и пульо могат да саботират всичко!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!deltalink
Рейтинг: 233 ЛюбопитноЕй това е - с едни конкурс за самолетни билети се създава работа на КЗК, ВАС, комисии, подкомисии и прочие мисии - последните три взимат сигурно специално пари за тая работа, да определят доставчик, ей, тежка работа, не е шега.
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#1] от "Lemmy":
Това мнение е дело на една тъпа майнаТи мани това, ами и в конкурсите - само туристически агенции. Толкова е прозрачна и прекрасна процедурата, че не виждам нито една авиокомпания примерно от ранга на Луфтханса или Бритиш Еъруейс, само някакви "холидейзи" и "травъли", дето имат браузери и попълват дати и дестинации в expedia...
Гневник
Рейтинг: 684 НеутралноОтново поръчката за самолетни билети за министерствата се оказа незаконна...
В България на герберите, какво се прави законно ? КАК СЕ ГРАБИ "ЗАКОННО" В БЪЛГАРИЯ...ЕДИН ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
piper4o
Рейтинг: 233 Неутрално25 млн. лева за 24 месеца???? За колко точно самолетни билета става дума?! То няма да остане един чиновник, бре
xmm
Рейтинг: 788 ВеселоДо коментар [#7] от "piper4o":
мани мани - като сметнеш и горивото за автомобилите..........
Корабите само са прецакани
Лелка
Рейтинг: 473 ВеселоДо коментар [#4] от "Пловдивски":
Авиокомпаниите продават само своите полети,а агенциите продават и предлагат всички полети,на всички авиокомпании и за една дестинация могат да предложат няколко варианта.Отделен въпрос е,че всички изброени агенции са със здрав комсомолски,а една и с руски произход,ама подробности..
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#9] от "Лелка":
Това мнение е дело на една тъпа майнаАвиокомпаниите не продават само своите полети, те имат уговорени връзки почти навсякъде. Дори и родните България Еър работят с Луфтханза, Върджин, Бритиш Еъруейс, полските и холандските авиолинии. Няма дестинация, която да не бъде достигната с билет от която и да е от компаниите. Особено в ерата на окрупняването на авиобизнеса и създаването на големите авио алианси, които са наблегнали и Европа. Агенциите не са нищо повече от едни комисионери с компютърна грамотност. Абсурдно е те да са единствените участващи в конкурс за самолетни билети.
Лелка
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#10] от "Пловдивски": ф при смесване на Луфтханза и Аир франсе,ще даде реалната международна цена - около 3 000еур,а ако е само на едната,ще се приложи специална,но валидна само за тази а/к цена.Ролята на агенциите е да подбере от различните превозвачи и тарифи,това ,което е най-добро за съответния маршрут,дати,полети и цени и да го предложи на клиента.Авиокомпаниите се свързват в "братски"групи,но никога не си смесват групите,конкурират се и затова има агенции не само у нас,а в целия свят.
Това ми е работата от 25год.,работила съм и в авикомпания,и в агенция.Всяка авиокомпания има свои тарифи,които за да бъдат издадени,изискват валидирана бланка на авиокмпанията и не могат да се издават на друга.Примерно: Соф-Фран.-Йоханесб.-Париж-Со
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#11] от "Лелка":
Това мнение е дело на една тъпа майнаДве неща:
1) На агенциите времето им отдавна мина. Вече няма агенция, която да предложи по-добри оферти от Expedia (или примерно PaylessFlights)
2) Когато държавата договаря договор за 24 млн. лв. за полети с авиокомпания, надявам се не си представяте как работят по цените от формата за резервация в сайта.
Лелка
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#12] от "Пловдивски":
Ако един билет се издаде през сайт,то ако по него се налага промяна,пътника трябва да се свърже само!! с авиокмп.на чиято бланка е валидиран маршрута,а ако е издаден от агенция,издателя може да извърши всичко.При вулканичния облак лани,много от пътниците го закършиха именно,защото нямаше кой да премаршрутира билети им.Всеки има право да избира дали да си издава билетите сам и после да търси контакти с авиокм.при нужда или да ползва посредничесвото на агенция,която може и трябва да му оказва съдействие до края на пътуването му.
1951
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#7] от "piper4o":
Цензуриран от "Икономедиа"Ако вземем за средна стойност на билета 400 лева, то имаме малко над 1300 пътувания месечно
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#13] от "Лелка":
Това мнение е дело на една тъпа майнаНещата много, много зависят.
Аз вече ползвам уеб-сайтовете винаги (основно PaylessFlights, те са българска компания в САЩ). Преди няколко години ползвах именно едни от участниците в конкурса - Юзър Калърс. До един конкретен случай - беше полет до LAX през LHR. Един ден преди да замина от Юзит ми се обадиха и ми казаха, че на връщане полета ми от LHR до SOF е отменен за следващия ден. Казаха ми да се свържа с България Еър (късия полет беше с тях, дългия с Върджин) и да видим какво ще предложат те за ситуацията, в която след дълги яполет трябва да имам 24 часа престой. Свързах се с България Еър и те казаха, че тъй като са ме уведомили повече от 1 месец преди полета, не ми дължат никакви обезщетения и поемане на никакви разходи за транспорт и спане в хотел. Уведомих Юзър за становището на авиокомпанията и те казаха, че това е така, ама аз да продължавам да настоявам и то щяло да стане.
В крайна сметка писах няколко писма до България Еър и не стана нищо. Звънях по телефона - отново същия отговор. Най-накрая когато пристигнах на място в Лондон просто отидох при гишето на Алиталия (те бяха представители на България Еър тогава) и им обясних ясно какво е положението, те се въртяха 40 минути с обаждания наляво и надясно и най-накрая ми дадоха по телефона да говоря с някой българин, който ми каза, че тъй като са ме уведомили по-рано не носят отговорност. В крайна сметка след 15 минутен разговор завършихме с "Хубаво, айде" и спането и транспорта беше за сметка на авиокомпанията, но не виждам това, че дадох комисионна на агенцията каква протекция ми осигури в случая, след като аз трябваше да се разправям в цялата тази ситуация?
Лелка
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#15] от "Пловдивски":
Прав си,нещата зависят от това кой как си върши работата.В конкретната резерв.,агенцията е получила известие,че полета на Б.аир е сменен и те са били длъжни да ви се обадят и да ви предложат варианти,но като вече писах,тези изброени агенции са със здрав комсомолски произход и коректността не им е силната страна.
Само Левски
Рейтинг: 684 НеутралноТИМаджиите пак се бутат.Явно не са ги избрали и сега жалят! Но и тях ги чака съдбата на Вальо Златев!
zer0
Рейтинг: 8 НеутралноХорнит е на В. Златев...
stttt
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#1] от "Lemmy":
харанилката е голяма... представи си 100 платени / 100 прибрани.. нали са пари от някакъв бюджет за харчене.. дори и някой чиновник да се осъмни.. познай дали ще може да го аргументира "нагоре"
stttt
Рейтинг: 458 Неутралноа и да не забравяме.. през интернет цените са публични, ... докато през агенция... има ли смисъл да давам жокери, а 1 път спечелена поръчка си е 100% закрепостяване с каквато и цена да дойде
stttt
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#14] от "1951":
ако вземем средо по 400лв. "товарене" на издаден билет.. може и да се приближим към истината