Концесионерът на летище София трябва да бъде одобрен от ЕК

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Разстроено

    те ти булка спасовден !?!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Готвят го за Фрапорт явно.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  3. 3 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 992 Неутрално

    Този терминал и новата писта Бойко го построи докато беше главен секретар на МВР, а разширението на летище Пловдив и терминала там докато беше кмет ... на София.

  4. 4 Профил на bilyar
    bilyar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    взема държавата едни чужди пари, за да го оправи.
    после го подаряваме ние за 30 г. на едни наши хора.
    изпитана схема.

  5. 5 Профил на kostadyn
    kostadyn
    Рейтинг: 733 Неутрално

    А кой ще плаща заемите?

  6. 6 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 613 Разстроено

    Мисля,че цялата държавна администрация трябва да се одобрява от ЕК!
    Тогава може да има положитлен ефект за народа!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  7. 7 Профил на Тя
    Тя
    Рейтинг: 789 Весело

    До коментар [#5] от "kostadyn":

    Боко ще открие доброволна дарителска сметка в ЦКБ. Ако няма желаещи да подпомогнат каузата, ще пристъпи към принудително бъркане в джоба на всеки българин чрез добре познатата измамна схема, която е позната още като плащане на данъци.
    И така заемите ще бъдат изплатени, а новите собственици ще пият, пеят и ще се смеят много дни и нощи.
    The end!

    Never risk what you cannot afford losing.
  8. 8 Профил на kratuncho
    kratuncho
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Спокойно, схемата е в прогрес - харчи пари държавата, а после дава на концесия - инвестираме и харизваме. Така и с летището на Балчик ще се случи. Слънцето е поръчал да е готово до следващия април. После уж ще правим конкуренция на Варна, с летище на 35км и при положение, че Варна е с 30 на сто по-малък трафик от Бургас. Пък за зимата да не говорим - я кацне самолет на ден, я не. А иначе Г.Оряховица и Пловдив си ги държиме, че и Русе int. си имаме, ама никой ги не ще ... що ли...

  9. 9 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#2:"Десен"]

    Готвят го за Фрапорт явно. [/quote]

    Да не искаш пак да се обърнат към Гад Заеви?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  10. 10 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    А не, Фрапорт са си добре.
    Макар че обикновено се залага схемата и се шитка на тоя който даде най-високата оферта. Както направи Гад-а. Те инак и Луфтханза можеше да наддават, ама не поискаха, нали? Гада после фалира, ама какво от това? Ти да не мислиш че Фрапорт не може да фалират просто защото са твърде големи?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  11. 11 Профил на Reci
    Reci
    Рейтинг: 120 Весело

    ''Ние ли да си носим въжетата или от Брюксел ще ни ги раздадат?''

    Yol biter-huy çıkmaz!
  12. 12 Профил на dimi_z
    dimi_z
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Да, нормално е всички да се притесняват като чуят думи "приватизация", "концесия" и "частен инвеститор". Това е един добре трениран рефлекс у нас последните 20ина години.

    Аз обаче съз за концесионирането, защото не мисля че може да е работа на правителството да управяла летище.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #