В много рекламни кампании липсва концепция и стратегическо мислене

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на truth
    truth
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Рекламата е изключително досадна част от нашето ежедневие. По телевизията, по интернет, по улиците и пътищата те преследва агресивна, натрапваща се и тъпа реклама. Голи цици и задници, изкуствени усмивки от типа "гордостта на зъболекара", малоумни текстове ни дебнат отвсякъде. Съжалявам, че не съм роден в 19 век.

  2. 2 Профил на Спеакер
    Спеакер
    Рейтинг: 571 Весело

    Е, рекламистите също като зърно и зеленчукопроизводителите обичат мерцедеси, но изглежда рекламодателите се усетиха.

    Много ми е интересно как се кълнат, че ако не споделят вижданията на дадена партия няма да творят за нея. По тая логика ДПС и на Ковачки партията сами си правят кампаниите.

  3. 3 Профил на alex88
    alex88
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Направо съм изумен, честно от мисленето на тези двама рекламисти, особено от това на Мартин Димитров.

    "Първото от тях е никога да не участваме на летни пичове. " "Да си разваляш отпуската" заради клиент?!?

    Ама вие сериозно ли? Или как би работил за политическа сила ако му съвпадат идеите с платформата на въпросната партия, движение и т.н. Сериозно?! Значи ако дойдат при вас Нестле бихте им казали да си гледат работата защото не ядете Мура.

    Моля ви, бъдете по-отговорни, когато давате подобни интервюта, просто е непрофесионално.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #