Белгийската "Делез" планира да удвои бизнеса на "Пикадили"

Белгийската "Делез" планира да удвои бизнеса на "Пикадили"

Белгийската "Делез" планира да удвои бизнеса на "Пикадили"
"Плановете на компанията са да бъдат отваряни около 15 магазина годишно."
Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Пикадили"
Нови магазини, фокус върху предлагането на повече местни продукти, амбиции за "удвояване на бизнеса" в следващите няколко години. Такива са заявките на белгийската компания "Делез", която стъпи на българския пазар преди няколко месеца, след като купи веригите "Пикадили", "Пикадили експрес" и хипермаркета "Темпо" като част от по-мащабна сделка със сръбската "Делта макси".
От компанията заявиха в петък, че не искат да са "непременно търговецът с най-широка мрежа от магазини, но целят да бъдат най-добрият".
Плановете на компанията са да бъдат отваряни около 15 магазина годишно, съобщи главният оперативен директор на "Пикадили" Ерикян Лантинк при откриването на нов супермаркет в столичния търговски център "Софарма бизнес тауърс" миналата седмица. Плановете на компанията включват отварянето на още няколко магазина в София от веригите "Пикадили" и "Пикадили експрес" до края на годината, като три от тях вече са договорени.
"Ще заложим предимно на тези два формата, тъй като там ни е силата", каза Лантинк пред журналисти. По думите му в момента все още се обмисля какво ще се случи с формата "Темпо" - дали ще се отварят още хипермаркети, или ще се промени. "Това, което е сигурно, е, че до една година магазинът "Темпо" няма бъде само един – или ще са повече, или ще е намерено друго решение за обекта", каза още Лантинк.
Oсвен експанзията новите собственици на "Пикадили" планират и други промени в обектите. От компанията планират увеличение на предлагането на местни продукти, както и ръст на тези от собствени марки.
Основните конкуренти на "Пикадили" остават вериги като "Била", "Кауфланд" и др., които също развиват собствени марки и всяка година откриват обекти в страната.
Освен "Пикадили" през миналата седмица нов обект в София отвори и веригата "Т-маркет", собственост на литовската компания "Максима". Магазинът се намира в столичния квартал "Лагера" и е 24-и за веригата в столицата.
От "Максима България" коментираха преди време, че планират разширяване на мрежата си през тази и следващите години, като броят на магазините по план трябва да достигне 50 още през тази година.