Белгийската "Делез" планира да удвои бизнеса на "Пикадили"

"Плановете на компанията са да бъдат отваряни около 15 магазина годишно." Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Пикадили" |
Нови магазини, фокус върху предлагането на повече местни продукти, амбиции за "удвояване на бизнеса" в следващите няколко години. Такива са заявките на белгийската компания "Делез", която стъпи на българския пазар преди няколко месеца, след като купи веригите "Пикадили", "Пикадили експрес" и хипермаркета "Темпо" като част от по-мащабна сделка със сръбската "Делта макси".
От компанията заявиха в петък, че не искат да са "непременно търговецът с най-широка мрежа от магазини, но целят да бъдат най-добрият".
Плановете на компанията са да бъдат отваряни около 15 магазина годишно, съобщи главният оперативен директор на "Пикадили" Ерикян Лантинк при откриването на нов супермаркет в столичния търговски център "Софарма бизнес тауърс" миналата седмица. Плановете на компанията включват отварянето на още няколко магазина в София от веригите "Пикадили" и "Пикадили експрес" до края на годината, като три от тях вече са договорени.
"Ще заложим предимно на тези два формата, тъй като там ни е силата", каза Лантинк пред журналисти. По думите му в момента все още се обмисля какво ще се случи с формата "Темпо" - дали ще се отварят още хипермаркети, или ще се промени. "Това, което е сигурно, е, че до една година магазинът "Темпо" няма бъде само един – или ще са повече, или ще е намерено друго решение за обекта", каза още Лантинк.
Oсвен експанзията новите собственици на "Пикадили" планират и други промени в обектите. От компанията планират увеличение на предлагането на местни продукти, както и ръст на тези от собствени марки.
Основните конкуренти на "Пикадили" остават вериги като "Била", "Кауфланд" и др., които също развиват собствени марки и всяка година откриват обекти в страната.
Освен "Пикадили" през миналата седмица нов обект в София отвори и веригата "Т-маркет", собственост на литовската компания "Максима". Магазинът се намира в столичния квартал "Лагера" и е 24-и за веригата в столицата.
От "Максима България" коментираха преди време, че планират разширяване на мрежата си през тази и следващите години, като броят на магазините по план трябва да достигне 50 още през тази година.