За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
heatseeker
Рейтинг: 1391 ВеселоКефят ме британците. Прибират паричките на руската олигархическа върхушка първо под формата на инвестиции, после и във вид на данъци. Но, за разлика от някои други (прозрачно разгадаем евфемизъм, използван на мястото на по-откровеното "нас", например), не дават на Москва дори минимален шанс да си въобрази, че това й купува някакво реално влияние в териториите, управлявани от името на Нейно величество. Тъкмо напротив, засилват собственото си невидимо влияние в Русия. Първо - като дават уроци на "инвеститорите" как трябва да се държи човек в нормална държава и второ, като чрез банковите си институции ги обвързват с всевъзможни кредитни зависимости, свързани с разнообразни всекидневни финансови операции.
Свобода за Надежда Савченко!Това е империя (макар и бивша), не онова (макар и само в имагинерните фючърсни проекции на мокрите си сънища)!!!
Майстор Балкански (00:00–24:00)
Рейтинг: 1389 РазстроеноСтранни прегрупирания, със странни собственици - тази индустрия някога беше култов елемен от поп-културата, сега се превръща все повече в някакъв неясен "правоносителски" бизнес, и все по-вече се отдалечава от музикалното изкуство...
"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."power_decided
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#2] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":
Прав си майсторе прегрупиранията наистина са странни, но посоката остава една и съща. Определени лица ( по съвпадение все с евреиски произход) неясно откъде, но с роднини от другата страна на океана придобиват големи доходи основават фондове приватизират големи предприятия от бивите соц. страни и после инвестират приходите от тях по обратния път. Интересното, че са влагат в проекти с многократно по - малка стойност и големите суми сякаш пропадат, но други техни чуждестрранни дружества повишават капитала си рекордно.
Майстор Балкански (00:00–24:00)
Рейтинг: 1389 РазстроеноДо коментар [#3] от "power_decided":
"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."Прав си, западняците отвориха пазарите си за мръсните руски пари от съмнителен произход, нали "капитала няма граници", и естествено тези съмнителни финансови акробатики са етнически обусловени, никой вече не го крие, просто се приема за даденост - "парица е царица", и толкова...
lulumba
Рейтинг: 174 НеутралноТов. Жужи, първо да отбележим че инвеститорът е американец а не руснак, даже най-вероятно ми се чини да е евреин по името, а още повече щом е от Одеса. Това обаче не пречи да изплякате некакви глупости, за влияния, олигархически върхушки, данъци, влияния и прочие. Това се нарича на руски "бред" или бълнуване.
Сега по темата. Бившата най-велика империя на света разпродава де що има за продаване - то не са издания, отбори, замъци и пр, гордостта си Ролс-Ройс и Бентли на германците продадоха, легендарното Мини. Даже намерен зъб на Ленън се продава. Само кралицата още си я държат
power_decided
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#4] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":
Парите със съмнителен произход са една незначително малко в сравнение с приходител от предприятията в енергетиката, добивната, химическата и металургичната промишленост на източният блок. Как така тия едва завършили студенти след някоя специализация или екскурзия до западния свят се завръщат пълни с конвертируема валута и се нахвърлят върху огромни заводи и концесии ? Никой не обяснява тази връзка. Защо в западните страни се допускат само определени бизнесмени от едрия бизнес на изток ? Непрекъснато се говори за ДС за КГБ и че олигарсите са техни кадри, но поведението им, финансовите им операции, произхода им никак не се връзват. Моето лично мнение, е че и КГБ е било напълно разгромено от западните служби, които инфилтрират свои агенти дори на най - високо равнище в системата на съветските служби и организират много успешно ограбването на капитала на източния блок и неговото разпадане ? Дори и сега както е видно от статията източването на капитал продължава, а прикриването му е направо смешно ? Най - изпипаното в цялата схеме, е че хората в ограбените страни обвиняват и ликвидират собствените си служби гонейки призраци десетилетия, докато действителните виновници безпрепятсвено продължават да си грабят и не остава никой, който да ги спре.
heatseeker
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#5] от "lulumba":
Свобода за Надежда Савченко!Скъпо нещо, когато писах редовете, нямах предвид единствено и само конкретната сделка. Нито пък е особено интересно дали конкретният руски олигарх (или олигарх - етнически руснак, ако искаш) живее в (и е гражданин на) Матушката си, или не. Емпириката ни учи, че във - всяка своя форма на проявление - тези хора, в крайна сметка, се оказва, че се опитват да обслужват едни малко по-различни в спецификата си интереси от онези, които преследват нормалните бизнес-хора.
Както и да е. Не ми се спори. Единствено ми се ще да поуталожа тревогите ти за икономическото състояние на Обединеното кралство. За сега те са пресилени.
rayo
Рейтинг: 830 НеутралноЛен Блаватник.... всъщност Леонид. В Америка имигрантите умират да си поамериканчват имената, хем че на местните хора техните имена най-малко им влияят на отношението.
Майстор Балкански (00:00–24:00)
Рейтинг: 1389 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "power_decided":
. За упадъка на последните обаче не си прав - те просто се "икономизираха" и навлязоха пълномащабно в бизнеса, и наистина занемариха основните си задължевия - да генерират "сигурност", за сметка участие във финансови и бизнес схеми, естествено сенчести, тъмни, и съмнителни.
"И ний сме европейци, ама не чак дотам..."[quote#6:"power_decided"]Как така тия едва завършили студенти след някоя специализация или екскурзия до западния свят се завръщат пълни с конвертируема валута и се нахвърлят върху огромни заводи и концесии ?[/quote]
Както тук момчето, което "купи" Кремиковци - в Русия такива с лопата да ги ринеш, повечето са еврейчета, и стават милиардели за една нощ, и то с подкрепата на КГБ (или ФСБ - съвременната мутация на "службите"
power_decided
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#7] от "GogoPG":
Една приятелска и добросърдечна препоръка, бай Гец. Спри да се правиш на интересен като изпълваш коментарите си с чуждици, чиито български аналог използваш непосредствено в следващата фраза или въобще не се връзват с контекста на изречението. Бъди така добър да обясниш какви са цитирам дословно - " разнообразни, всекидневни финансови операции ", с които са обвързани олигарсите в Англия с няколко примера. Ако Англия упражнява такъв финансов натиск според произхода на бизнесмена е логично да я смятаме за нелиберална, нетолерантна, крайно консервативна вехта отломка на една мъртва империя, с непропоционални претенции.
power_decided
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#9] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":
Само че произхода, антиправителствената и антинародна дейност нещо не ги обвързва с кадрите на службите. Службите са правели и невъзможното да осигурят модерни технологии, пазари ( дори и нелегални) на местната продукция, да набавят чуждестранна валута. Нещо не ми се връзва тези същите буквално да " нарежат " промишлеността на скрап и да дадат парите си да ги управляват в чужди банки. Няма връзка както казах. Господарите им са от другата страна, а тези които наистина са се грижели за сигурността и просперитета независомо от цената и дори с неморални средства или са мъртви или не са в системата, живеейки като обикновенни хора.
pc_none
Рейтинг: 506 НеутралноЕми... отиде EMI...
heatseeker
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#10] от "power_decided":
Свобода за Надежда Савченко!Не съм използвал термина "натиск", придържах се към варианта "влияние". Потърси, намери и разгледай данните за задлъжнялостта на много, ама наистина много руски, водещи, следващи и изчакващи (номинално частни) компании към западни банкови институции. Този феномен все по-често бива коментиран и от руски икономисти и мозъчни центрове, включително и такива, дето са на хранилка към управляващите в Русия, между другото.
Който търси, намира.
А аз се опитвам да посоча и насоча към определени линии на съждение. Не държа никой да се съгласява с тях, ала бих се радвал - естествено - ако някой им обърне достатъчно внимание, за да се поинтересува допълнително. Но в кошара не вкарвам.
Що се отнася до повторенията (понякога и натрупванията в последователност) на сходни термини в различни езикови варианти - правя го съзнателно. Защото съм преценил, че си струва. Може и да греша в преценката си, разбира се.
Vili
Рейтинг: 1163 ЛюбопитноРуски милиардер купува британската звукозаписна компания ...
http://www.youtube.com/watch?v=0eph6AyB4c0Американският милиардер от руски произход Лен Блаватник...
Стивън Сегал - също има руски произход.
Но това не означава, че той е руски актьор.
http://www.scribd.com/doc/55559143/Letter-to-Putin
"I have Russian roots."
senser
Рейтинг: 118 НеутралноНе знам дали статията наистина е на Дневник, или е превод, но да напишеш, че Колдплей са "легендарни" (заедно с Бийтълс примерно), а Кайли Миноуг е "съвременна звезда" .... ми вижте им годините само
simple mindMoonshine
Рейтинг: 291 ЛюбопитноПоследно руски или американски милиардер? Щото на американските милиардери винаги може да им се намери някакъв друг произход. От нищо нещо?
soregashi
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#15] от "senser":
Миноуг - 32 години кариера - 68 млн. продадени албума.
Coldplay - 15 години кариера - 50 млн. продадени албума (без новия, на който има рекламка долу вдясно).
Прави си сметка кой какъв е
Дим Дим
Рейтинг: 672 НеутралноРуснаците на все повече места международно се наместват. Да видим
ще се оправим...самиKarla Kaas
Рейтинг: 506 Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?v=KnkDITDZT-M
О , нееееееееее!Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1114 ВеселоЕ те така се прави
)))) Комунистите изкупиха демократичните звукозаписни компании
Сега Филип Киркоров ще размаже британските чартове
senser
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#17] от "soregashi":
simple mindГоре-долу и аз същата сметка направих. Та Миноуг с 32 годишна кариера е "по-съвременна" от 15-те "легендарни" години на Колдплей, така ли?
Lemmy
Рейтинг: 893 ВеселоСпоред стария Збиг Бжежински: "Since $500 billion owned by Russia’s so-called elite is held in our banks, you should first understand whose elite it is!"
nv
Рейтинг: 1252 НеутралноRIP EMI
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxА колко велики британски групи и солови изпълнители издаваха на времето... Като тръгнеш от Beatles, Pink Floyd и Queen, минеш през Pet Shop Boys, Morrissey и стигнеш до Radiohead и Coldplay...
gogoggggggg
Рейтинг: 506 ВеселоОстана ли нещо което да не е закупено от Русия?
Thalatta
Рейтинг: 118 Веселоеврейски милиардер, роден в Русия и живеещ в САЩ
Капитан Падна-ли-ми
Рейтинг: 229 НеутралноСигурен знак, че повече няма какво да се спечели от звукозаписните мейджър компании. Бизнесът не е същият. Гигантските печалби от музика никога няма да се повторят.
nv
Рейтинг: 1252 Неутрално[quote#26:"Капитан Падна-ли-ми"]Сигурен знак, че повече няма какво да се спечели от звукозаписните мейджър компании. Бизнесът не е същият. Гигантските печалби от музика никога няма да се повторят. [/quote]
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxЗа съжаление е така... Аз наблюдавам какво става с големите вериги музикални магазини в Англия например: Ричард Брансън затвори Virgin Megastores, Tower Records се изтеглиха от страната и на мястото на култовия им 5-етажен магазин на Piccadilly направиха моден аутлет, а "последните мохикани" HMV масово затварят магазини (последният път, когато ходих в Лондон, за мой ужас бяха затворили и единия си голям магазин на Oxford Street). В резултат на всичко това за съжаление страда качествената, но по-нерентабилна музика.
BGmama
Рейтинг: 616 Разстроено[quote#1:"GogoPG"]Прибират паричките на руската олигархическа върхушка първо под формата на инвестиции, после и във вид на данъци.[/quote]
Има две крайности : Да не слушаш разума и да слушаш само него. /П./Гошко, за първото си прав, ама за второто си заслепен идеологически! Щото ако плашат данъци значи имат печалба, а печалбата си я ръчкат по свое густо! А оборота идва англичани , американци и европейци!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
lubomir1
Рейтинг: 727 ВеселоПрочетох статията, цялата. Много ме учудва защо не споменават че г-н Блаватник си е чист евреин, щеше да ни е ясно как стоят работите. :о)))
Yomega
Рейтинг: 893 Неутралнотая индустрия я утрепа едно малко файлче наречено мп3
от появата му е в будна кома