Онлайн пазаруването в САЩ с 16.4% ръст по Коледа

Онлайн пазаруването в САЩ с 16.4% ръст по Коледа

Пазаруването онлайн в САЩ е нараснало с 16.4 на сто навръх Коледа в сравнение с година по-рано, показват данните на IBM. Покупките, направени през мобилни устройства, са достигнали ръст от 172.9 процента, посочва Businessinsider.
IBM базира данните си върху 500 сайта за пазаруване, които следи, сред които и най-големият – Amazon.com. Изследването показва огромен ръст в броя на потребителите, които пазаруват през своя iPhone, iPad или Android базирано устройство.
Близо 7 на сто от онлайн покупките са направени през таблета на Apple – iPad, само 18 месеца след като това устройство се появи на бял свят, коментира Джон Скуайър, главен стратег на поделението Smarter Commerce на IBM.
Онлайн пазаруването е продължило и в понеделник, показва изследването. Към 3 ч. следобед онлайн шопингът е бил с 10 процента повече в сравнение с 26 декември м. г., показват данните.
Скуайър казва, че потребителите са "преследвали" разпродажбите в неделя и понеделник. Данните обаче не показват каква част от покупките са направени чрез предплатени карти за подаръци, които са често използвани за коледен дар в САЩ.