Шефът на Fiat: Еврокризата поставя бъдещето на континента под въпрос

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Името му се произнася Маркионне.
    Иначе за другото е прав.

  2. 2 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Дневник, Маркионе, не Марчионе.

    I 💜 Leka Borislavovna
  3. 3 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Дали не бъркам, че точно Фиат преди 15-тина години изнесоха част от производството си в Китай, друга част - в Турция и изгониха на улицата над 5000 работници. Имаше митинги срещу ликвидирането на работни места, но тайната теория беше, че ще работят жълтите, а белите ще живеят от помощи. Сега обаче жълтите искат и основното ястие към гарнитурата, а изсмукана Европа няма как да им го плати. Все пак трябва да се знае как започна всичко и типове като горния поне да имат срам да замълчат.

  4. 4 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    Ами много просто е всичко човеко: Давайте работата на хората в собствените си държави, вместо да изнасяте производствата си в Китай, Еритрея и на Мачу Пикчу в 7-ми картофен пояс. Вие искате хем да имам макс печалба за акционерите, хем искате да спестявате от РЗ. Еми акционерите ви да ви карат колите, явно те могат да си го позволят.

    На Нокиа и беше скъпо в Румъния та се премести във Виетнам. После - олеле. Еми това е положението, защото след като задлъжнеят китайците и индийците ще остане само Марсианците да купуват на кредит.

  5. 5 Профил на bodensee
    bodensee
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#1] от "lordcris":
    Да, бе прав ама друг път! Ако италианците престанат да крият масово данъци, извадят милионите незаконни гастарбайтери на светло, та и те да плащат данъци и здравни осигоровки, ако пресечат черната икономика, която генерира мафията, тогава да заповядат със съветите си!

  6. 6 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Маркионе е отличен играч, обаче заложи на краткосрочни решения, за да извади Фиат на печалба, а сега няма пари и потенциал да извади нови модели на пазара и губи бизнес. Него би го устроило едно голямо печатане на пари и бум на продажбите, за да тегли евтин кредит и да пусне нови модели....всеки си пее неговата песен

  7. 7 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    "Ако не спечелим доверието на финансовите пазари, бъдещето на континента е спорно.."

    Чак пък на континента..
    Рових из аналите, ама не открих данни за потъване на континент заради проблемите на банките и Фиат...
    Платон вика, че Атлантида се гмурнала у небетието заради Зевс. Щото владетелят на Олимп не харесал алчността на атлантите..
    Този да не ни прави преразказ на платоновият преразказ?

    Ecrasez l’infâme
  8. 8 Профил на Haftor
    Haftor
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#7] от "Graf":

    Ше потъне, ше потъне като Атлантида... и тоя сигурно като Аниели без разделителн хрущял между ноздрите...

  9. 9 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Европа си "играе с огъня" и бъдещето й е несигурно"...
    Казвах аз, повтарях, но..кой да ме чуе)))

  10. 10 Профил на smile
    smile
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#4] от "bgpainter":
    Права си, само с изключение на Нокиа и Румъния. Направиха там завод, защото ЕС им го плати чрез евросредства. Ако трябваше да избират на пазарен принцип още тогава щяха да отидат във Виетнам, а не да чакат да мине задължителния срок за работа там.

  11. 11 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#5] от "bodensee":...Morte Alla Francia Italia Anelia!

  12. 12 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Пътя е само един - върнете производствата си в къщи. Отворете фабриките пак и се радвайте на нормална печалба от 5%.

  13. 13 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#10] от "smile":

    Е къв беше смисъла от цялата работа?? Комисионната на някого ли?

  14. 14 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#12:"bgpainter"]Отворете фабриките пак и се радвайте на нормална печалба от 5%.[/quote]
    Това за италианците е като да им забраниш макароните Който си може, си го може..краденето и лъженето

  15. 15 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До горните деца,
    Когато има много регулации - бъзнесът отива в други държави.
    Когато данъците и осигуровките са високи - хората спират да ги плащат.
    Надявам се това да разясни веднъж завинаги на различните празноглавци защо някой изнасят производството си на хиляди километри или защо други предпочитат да работят на черно.

  16. 16 Профил на smile
    smile
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#13] от "bgpainter":
    Те си мислеха да съберат парите и да се изметат от Румъния, много по бързо, но от ЕК ги заплашиха, че ще ги накарат да си върнат парите, та се наложи да поизчакат малко

  17. 17 Профил на Bolyara
    Bolyara
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Нещо тука не ми се връзват нещата . Когато Маркион почне да ти се прави на политически наблюдател , значи се задава нещо "мътно и кърваво" ама не за Маркион и за Аниели а за тия дето им бачкат на нивата . Тоя тарикат е на принципа - "Бий самара , да се сеща магарето " В случая плещи сентенции за да оправдае отдалече затварянето на поредния филиял - Термини Мерезе , поради преместване на производството , я в Полша , я в Бразилия . В този филиял работните места на над 1400 души са поставени на карта и почти сигурно е да бъдат проиграни. Щото освен в Китай , той изнесе производствата в Щатите , където се обедини с Крайслер , спасявайки го от фалит , плюс премести и фабрикуване в Сърбия .
    Причината за колосалното рокадо , лишило Италия от една от най-голямите си индустрии е невъзможността на правителството (поради кризата) да отпусне традиционните държавни субсидии на колоса . А цифрите , дето държавата , посредством лобистки правителства е наливала в ЧАСТНАТА фирма Фиат са главоломни . ( Ще се поразровя малко за да дам по-точни данни . Но говорим за 6-7 хил. милярда през последните 20 год.) И знаете ли на какъв изнудвачески принцип се е организирало това повсеместно "доене" при всеки нов годишен бюджет ... - " Държавата е длъжна да подкрепи най-голямата си индустрия , за да осигури и подържа многобройните работни места , която ИНДУСТРИЯТА осигурява " . А сега де ! Константна величина , години наред цицане на данъкоплатците за да имат право определена група от тях да се трудят , за сметка на затлъстяващата все повече фамилия Аниели .
    И сега за награда , когато маната секна , се изнася по терлички на по изгодни местенца , близо до суровините и евтината работна ръка , оставяики на улицата хиляди италянци дет' са я отглеждали като МЕТРЕСА .
    Последно : - Въпросния Убавец от снимката миналата година , когато скимтеше , как пари нямало и италянското правителство не го "приластявало" вече , а го било изоставило ... мина от 3,5 млн. еури годишно възнаграждение НА 4,5 млн. . На това му се вика превантивно , кризисно дооформяне на личното възнаграждение !

  18. 18 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#7] от "Graf": Май шефът на ФИАТ не вярва на слогана - италия вене не е заплаха за еврото

    и най-умният си е малко прост....
  19. 19 Профил на Bolyara
    Bolyara
    Рейтинг: 902 Неутрално

    [quote#7:"Graf"]

    Този да не ни прави преразказ на платоновият преразказ? [/quote]


    Ще си позволя да те допълня ... !
    - Направо разказа играта на италянските синдикати . Обезсмисли "епохалните" им придобивки и съществуване в два хода .
    Наложи нов колективен фирмен договор , орязващ трудовите права на работниците , граничещ с тотално изнемогване на индивида . Направи го посредством вътрешен референдум и го спечели . Познай пак на какъв принцип ?!? - Танто за кукуригу ! Като "кукуригуто" преди всичко за месния му пролетарят , щото ако не бе гласувал в полза на предложението , открито бе заплашен с отстраняване от "фирмето".





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #