Авиокомпаниите се очаква да купят около 30 хил. самолета до 2030 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Дано успеят

  2. 2 Профил на acexe
    acexe
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Боинг на английски се изписва Boeing, а не Boing. Дневник, стегнете се... Откакто Дневник остана само онлайн медия, като че ли качеството е занижено.

  3. 3 Профил на Arexander
    Arexander
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Airbus не е френска компания, има участие на 4 държави и производствени мощности в тях и френското участие не е водещо!


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Любопитно

    Добре де, къде е България Еър в целата схема?

    I 💜 Leka Borislavovna
  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    какво става в света!?

    1. измират на роднините на емигрантите .
    2.Напиращата деглобализация и съкращаване на корпоративните и политически пътувания.
    3.Спад в туризма.

    Явно балона с акциите на авиопревозвачите застрашително се издува до пръсване!??

    Кой ще пътува толкова много след 20г. ???

    Самолетните конструктори ако нямаха корпоративно лоби при военните отдавна да са фалирали !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на николай
    николай
    Рейтинг: 225 Неутрално

    България ЕР няма финансова възможност да участва в подобни сделки, затова залага на бразилските Ембраери. Дано обаче, не направи глупоста на малко площ да постави много седалки...че пак ще се предпочитат по-широко инчовите икономични класи на франсета, алемани, австрийци...
    Доколкото помня БЕр, ще купят 30 Ембр.

  7. 7 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    [quote#5:"comandante"]Самолетните конструктори ако нямаха корпоративно лоби при военните отдавна да са фалирали ! [/quote]
    Няма да коментирам другите "мъдрости", само бих те посъветвал да провери6 колко военни самолети е продал/доставил Airbus примерно миналата година и колко цивилни...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  8. 8 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#5] от "comandante":
    Колкото и слаба да е статията тя дава доста добра представа къде ще се купуват въпросните самолети. Азия и по-специално Китай и Индия са бързо развиващи се пазари, където хората стават по-заможни и предпочитат да летят няколко часа отколкото да пътуват с влак 2 дни.

    Въпреки, че Arexander го е казал - Airbus е дъщерна фирма на EADS (European Aeronautic Defence and Space Company). Не мога да повярвам, че журналистът наел се да пише тази статия е бил толкова невеж.



    https://www.favtool.com
  9. 9 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#6:"niki_m"]Дано обаче, не направи глупоста на малко площ да постави много седалки...[/quote]

    За съжаление подобна новина вече изтече - при пецификация 94 в икономичния салон искат да сложат 106 (2реда в повече). Ако това се окаже истина лично аз ще продължавам да си летя с Луфтханза.

    https://www.favtool.com
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    [quote#8:"Jindo"]
    До коментар [#5] от "comandante":
    Азия и по-специално Китай и Индия са бързо развиващи се пазари, където хората стават по-заможни и предпочитат да летят няколко часа отколкото да пътуват с влак 2 дни. [/quote]

    Китай вече изпробва високо скоростен влак 480 км/ч което прави разстояния до 2000-3000 км по бързи с влак от колко със самолет.

    Китай има най-голямата мрежа от високоскоростни железници в света с обща дължина около 12 800 км

    Индийците също до 10г. ще усъвършенстват железниците си !

    Щом в Китай и Индия пускат на пазарите си автомобили 10 пъти по евтини от европейските какво те кара да мислиш ,че след 20 години няма да поемат сами нуждите си от самолети а трябва да купуват от Бойнг и Еърбус?


    [quote#8:"Jindo"]Колкото и слаба да е статията тя дава доста добра представа къде ще се купуват въпросните самолети[/quote]

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#10] от "comandante":

    Спри се. Самолетите летят с минимум 850км/ч и то по права линия (относитено).

    https://www.favtool.com
  12. 12 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    [quote#11:"Jindo"]самолетите летят с минимум 850км/ч [/quote]
    Е да и прекарваш два часа на летището преди излитане и поне 40-50мин след кацане !
    При положение ,че билетите за влак са в пъти по-евтини за какво говорим?

    Самолетите ще имат преимущество само за междуконтиненталните пътници !

    В дълготраен план ако не се пуснат редовни линии до Марс и Луната акциите на Бойнг са силно надценени !





    [quote#10:"comandante"]високо скоростен влак 480 км/ч което прави разстояния до 2000-3000 км по бързи с влак от колко със самолет. [/quote]

    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #