"Нисан" изтегля 250 000 автомобила заради проблем с датчика за горивото

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на iulemaster
    iulemaster
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Аз ви казах,че по-добро от старата ладичка на тате нема )

  2. 2 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    Аз пък ще направя връзка със статията от онзи ден за Great Wall и защо китайците идват в България.

    Ами защото дори след като се докаже, че имат дефекти в сигурността и от това пострадат хора те пак няма да направят такова изтегляне.

    И в България ще им се размине.

    Нищо че е в ЕС.

    Помнете ми думата!

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  3. 3 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 653 Неутрално

    до #2,

    китайците със сигурност не идват в България заради българския пазар. пазарът за нови коли в България е толкова утрепан, че дори не си струва да се прави бизнес план за него. китайците се целят в ЕС.

  4. 4 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#3] от "1i":

    По голямата част от пазаруващите нови автомобили в България са чужденци....

  5. 5 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 829 Любопитно

    До коментар [#2] от "Боби Колев":

    Автомобилите Great Wall са по лиценз на Тойота. Вероятно отношението на китайците към дефекти на тяхната марка е професионално, както при японците?

  6. 6 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#3] от "1":

    Аз пък съвсем не съм сигурен, че точно ЕС целят.

    Поне в близко бъдеще.

    Европа е доказано протекционистична в това отношение да създаде проблем на огромните американски корпорации, та камо ли на китайските.

    Балканите и Русия хич не са малък пазар.

    Ако се настанят тук могат и да мечтаят за Европа, но не и преди това.

    И Европа това я урежда - нека си трошат главите онези на Балканите, да видят разликата между германска и китайска кола.

    До коментар [#5] от "dobrich":
    Лиценза няма нищо общо с корпоративните практики.
    Само времето ще покаже, но който си е имал взимане-даване с китайски производители отдавна знае какво точно ще се случи.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #