За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
iulemaster
Рейтинг: 110 НеутралноАз ви казах,че по-добро от старата ладичка на тате нема
)
Боби Колев
Рейтинг: 1030 НеутралноАз пък ще направя връзка със статията от онзи ден за Great Wall и защо китайците идват в България.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Ами защото дори след като се докаже, че имат дефекти в сигурността и от това пострадат хора те пак няма да направят такова изтегляне.
И в България ще им се размине.
Нищо че е в ЕС.
Помнете ми думата!
Дойчо
Рейтинг: 653 Неутралнодо #2,
китайците със сигурност не идват в България заради българския пазар. пазарът за нови коли в България е толкова утрепан, че дори не си струва да се прави бизнес план за него. китайците се целят в ЕС.
dobrich
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#3] от "1i":
По голямата част от пазаруващите нови автомобили в България са чужденци....
dobrich
Рейтинг: 829 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Боби Колев":
Автомобилите Great Wall са по лиценз на Тойота. Вероятно отношението на китайците към дефекти на тяхната марка е професионално, както при японците?
Боби Колев
Рейтинг: 1030 НеутралноДо коментар [#3] от "1":
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Аз пък съвсем не съм сигурен, че точно ЕС целят.
Поне в близко бъдеще.
Европа е доказано протекционистична в това отношение да създаде проблем на огромните американски корпорации, та камо ли на китайските.
Балканите и Русия хич не са малък пазар.
Ако се настанят тук могат и да мечтаят за Европа, но не и преди това.
И Европа това я урежда - нека си трошат главите онези на Балканите, да видят разликата между германска и китайска кола.
До коментар [#5] от "dobrich":
Лиценза няма нищо общо с корпоративните практики.
Само времето ще покаже, но който си е имал взимане-даване с китайски производители отдавна знае какво точно ще се случи.