"Он травел" увери, че работи за решаване на всички проблеми със свои клиенти

"Он травел" увери, че работи за решаване на всички проблеми със свои клиенти

Архив
Архив
Туристическата агенция "Он травел" изпрати писмо до медиите, в които увери, че работи за решаване на всички възникнали проблеми със свои клиени, а управителят на дружеството се намира в Турция.
Писмото идва ден след като Министерството на икономиката обяви, че е задействана процедура по отнемане на лиценза на туроператора заради системни нарушения. Повод за това станаха два поредни инцидента с български туристи в чужбина, пътували чрез "Он травел". В края на миналата седмица група на екскурзия в Испания, организирана от компанията, не можа да се прибере навреме, защото туроператорът отмени чартърните полети. Друга група туристи на почивка в турския курорт Мармарис също беше изправена пред проблем с прибирането си обратно в България.
"Както Ви информирахме вчера, управителят на дружеството е в Република Турция, където от него благополучно са решени всички проблеми с хотелите в Мармарис, възникнали поради неплащане от страна на нашия турски контрагент", пише в писмото си до медиите екипът на "Он травел".
От агенцията уточняват, че имат застраховка в ДЗИ на стойност от 1.4 млн. лв., което гарантира връщането в срок на всички туристи.
Заради зачестилите случаи на нелоялни практики обмисляме да задължим туроператорите да прилагат към всеки подписан договор и копие от застрахователната си полица, обясни вчера по повод възникналия проблем с клиенти на "Он травел" министърът на икономиката Делян Добрев. По неговите думи така хотелиерите ще могат директно да се свържат със застрахователя и няма да търсят повторно плащане от туристите.