Доставчици на "Фиат" търсят спасение при "Фолксваген"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1359 Любопитно

    В кипежа на кризата, швабите удариха джакпота - цената на новия ГОЛФ-7 в Германия е с около 500 евра по-ниска от тази на предишния ГОЛФ-6!!! Това се казва да удариш конкурентите в земята!

  2. 2 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1359 Любопитно

    Защо империята на фамилията Аньиели, собственик на ФИАТ изпадна в тази криза?

    Затова, защото решиха да бъдат навсякъде и във всичко. Дейността на групата първоначално е насочена към промишленото производство на автомобили, промишлени и селскостопански превозни средства. С времето дейността се разширява към много други сфери и сега групата развива дейност в много сектори на промишлеността (самолетни, корабни и локомотивни двигатели, камиони, автобуси, мотоциклети и мотопеди, трактори и селскостопанско оборудване, финансовите услуги. Това е най-големият италиански концерн, като същевременно развива значителни операции из целия свят, работи в 61 държави с 1063 компании, които имат над 223000 служители, 111000 от които са извън Италия. Всичко това прави управлението на концерна тромаво и трудно. Липсва агресията на фирмите от далечния изток (Япония и Корея) и брилянтната специализация и перфекционизма на германците! Очевидно времето на мега-концерните е отминало и съществуването на такива колоси е контрапродуктивно!!!

  3. 3 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Ей това се казва индустрия - със 179,000 души отрасълът прави годишни продажби 42 млрд. души.
    Ние в България 8 млн. единици мат'риал не можем да създадем толкова БВП.

  4. 4 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 118 Весело

    Ако не са синдикатите в Италия, отдавна да са закрили фабриката в Торино, която носи само загуби. Основните приходи на ФИАТ са от Бразилия, ама кой да чете .....

  5. 5 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Салваторе Джордано, производителя на пластмастовите части за "Фиат" от региона Асти, може да се притеснява не само за намалелите си поръчки, ами и за това да не го бият някъде след като го осветлиха така.
    Пластмасите на Фиат са нещо отвратително и винаги съм си мислел хубави неща за майките на дизайнерите и производителите им
    А тоя от Магнети Марели трябва да го обесят на първото дърво. Тия правят нарочни проучвания в собствена лаборатория как да ограничат срока на използване на компонентите си до конкретен срок - примерно 2-3-5 години. Според изисканото качество на поръчката. Така примерно машинка за централно заключване на пунто която струва €25 да издържа точно половината време от това на което издържа машинка за Ланча за €50. Мръсник!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  6. 6 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 660 Любопитно

    Хихихихи, сега и на Голф-овете пластмасите ще скърцат!!!

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  7. 7 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 761 Неутрално

    двама се карат трети печели
    триабва да се спре вноса от азиа и ще има пазар и работа за европеиските производители

  8. 8 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#7] от "dearblue":

    какъв внос от азия? Хората са безработни и нямат пари за коли, какъв внос? Хюндай и Киа имат заводи в чехия и словакия, там се произвеждат повечето им коли продавани в европа (като количество). Повечето японски коли за европа се правят във англия, франция, турция. В европа все още не се продават реално китайски коли. В европа има свръхкапацитет за производство на коли, поради слабото търсене. Това никакво спиране на вноса няма да ограничи.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  9. 9 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 761 Неутрално


    вноса от засиа задоволиава пазара с евтини и здрави коли и европеиските производители спират да работиат дизаинери диставчици сервизи нещо като в нета с изкупуването на мрежи от потребители
    До коментар [#8] от "DareDebil":

  10. 10 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 761 Неутрално

    познавам ниаколко човека с високи доходи които си карат кореиски коли на 20 години и не се интересуват за европеиските производители

  11. 11 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#9] от "dearblue":

    кои са тия евтини и здрави коли от азия? Корейските вече не са толкова евтини, и както ти казах, имат капацитет от около 0.5 млн бройки на година в центъра на европа, чехия и словакия. Киа имат дизайнерско бюро във франкфурт, а тойота във франция. Доставчиците в чехия и словакия работят на пълна пара, както и в полша. Виж какъв процент от продадените в ЕС коли са внос от азия, и сметни че ако спре тоя внос, както ти познаваш много хора дето не се интересуват от европейските производители, така и много други хора като тях ще продължат да си карат старите супер надеждни азиатски коли, не до 20, ами до 30 години може би. И какво ще направи спирането на вноса за европейските производители? Едно голямо нищо, само дето ще махне надеждната и евтина алтернатива на европейските модели, което ще ги направи още по-калпави. Същото нещо става в САЩ 70те, американските коли са под всякаква критика, има вносни мита извоювани от автомобилната им индустрия, а хората търсят малки и икономични, надеждни коли. Само дето японците вместо да им клекнат просто си правят фабриките в северна америка. Сега около 50% от произведените в сащ коли са на чужди марки, сред които най-вече японски, но и доста немски и корейски коли се правят там.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  12. 12 Профил на gibon2
    gibon2
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Смешни са ми коментарите за пластмасите на ФИАТ и Алфа. Имам 4 Фиата три от които купувани новички от магазина. Скърца малко само този дето е от 95та година. Другите са под 5 годишни и ако нещо ми проскърцва - вероятно ще е въображението ми . Колите са добри. Колкото до фалирането на малките доставчици - нормално е ако имат само по един два клиента и не си търсят и други пазари. Да не реват, а да работят.

    gibon2
  13. 13 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#12] от "gibon2":

    Сори баце ама няма как да се конкуриратс другите.Та те спрямо френските не са конкурентно способни какво остава да конкурират корейските японските и немските производители.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #