За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Дедо Либен
Рейтинг: 1359 ЛюбопитноВ кипежа на кризата, швабите удариха джакпота - цената на новия ГОЛФ-7 в Германия е с около 500 евра по-ниска от тази на предишния ГОЛФ-6!!! Това се казва да удариш конкурентите в земята!
Дедо Либен
Рейтинг: 1359 ЛюбопитноЗащо империята на фамилията Аньиели, собственик на ФИАТ изпадна в тази криза?
Затова, защото решиха да бъдат навсякъде и във всичко. Дейността на групата първоначално е насочена към промишленото производство на автомобили, промишлени и селскостопански превозни средства. С времето дейността се разширява към много други сфери и сега групата развива дейност в много сектори на промишлеността (самолетни, корабни и локомотивни двигатели, камиони, автобуси, мотоциклети и мотопеди, трактори и селскостопанско оборудване, финансовите услуги. Това е най-големият италиански концерн, като същевременно развива значителни операции из целия свят, работи в 61 държави с 1063 компании, които имат над 223000 служители, 111000 от които са извън Италия. Всичко това прави управлението на концерна тромаво и трудно. Липсва агресията на фирмите от далечния изток (Япония и Корея) и брилянтната специализация и перфекционизма на германците! Очевидно времето на мега-концерните е отминало и съществуването на такива колоси е контрапродуктивно!!!
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноЕй това се казва индустрия - със 179,000 души отрасълът прави годишни продажби 42 млрд. души.
Ние в България 8 млн. единици мат'риал не можем да създадем толкова БВП.
Куха Лейка
Рейтинг: 118 ВеселоАко не са синдикатите в Италия, отдавна да са закрили фабриката в Торино, която носи само загуби. Основните приходи на ФИАТ са от Бразилия, ама кой да чете .....
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноСалваторе Джордано, производителя на пластмастовите части за "Фиат" от региона Асти, може да се притеснява не само за намалелите си поръчки, ами и за това да не го бият някъде след като го осветлиха така.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Пластмасите на Фиат са нещо отвратително и винаги съм си мислел хубави неща за майките на дизайнерите и производителите им
А тоя от Магнети Марели трябва да го обесят на първото дърво. Тия правят нарочни проучвания в собствена лаборатория как да ограничат срока на използване на компонентите си до конкретен срок - примерно 2-3-5 години. Според изисканото качество на поръчката. Така примерно машинка за централно заключване на пунто която струва €25 да издържа точно половината време от това на което издържа машинка за Ланча за €50. Мръсник!
dohco
Рейтинг: 660 ЛюбопитноХихихихи, сега и на Голф-овете пластмасите ще скърцат!!!
Най-добрите неща в живота идват безплатно...dearblue
Рейтинг: 761 Неутралнодвама се карат трети печели
триабва да се спре вноса от азиа и ще има пазар и работа за европеиските производители
DareDebil
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#7] от "dearblue":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.какъв внос от азия? Хората са безработни и нямат пари за коли, какъв внос? Хюндай и Киа имат заводи в чехия и словакия, там се произвеждат повечето им коли продавани в европа (като количество). Повечето японски коли за европа се правят във англия, франция, турция. В европа все още не се продават реално китайски коли. В европа има свръхкапацитет за производство на коли, поради слабото търсене. Това никакво спиране на вноса няма да ограничи.
dearblue
Рейтинг: 761 Неутралновноса от засиа задоволиава пазара с евтини и здрави коли и европеиските производители спират да работиат дизаинери диставчици сервизи нещо като в нета с изкупуването на мрежи от потребители
До коментар [#8] от "DareDebil":
dearblue
Рейтинг: 761 Неутралнопознавам ниаколко човека с високи доходи които си карат кореиски коли на 20 години и не се интересуват за европеиските производители
DareDebil
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#9] от "dearblue":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.кои са тия евтини и здрави коли от азия? Корейските вече не са толкова евтини, и както ти казах, имат капацитет от около 0.5 млн бройки на година в центъра на европа, чехия и словакия. Киа имат дизайнерско бюро във франкфурт, а тойота във франция. Доставчиците в чехия и словакия работят на пълна пара, както и в полша. Виж какъв процент от продадените в ЕС коли са внос от азия, и сметни че ако спре тоя внос, както ти познаваш много хора дето не се интересуват от европейските производители, така и много други хора като тях ще продължат да си карат старите супер надеждни азиатски коли, не до 20, ами до 30 години може би. И какво ще направи спирането на вноса за европейските производители? Едно голямо нищо, само дето ще махне надеждната и евтина алтернатива на европейските модели, което ще ги направи още по-калпави. Същото нещо става в САЩ 70те, американските коли са под всякаква критика, има вносни мита извоювани от автомобилната им индустрия, а хората търсят малки и икономични, надеждни коли. Само дето японците вместо да им клекнат просто си правят фабриките в северна америка. Сега около 50% от произведените в сащ коли са на чужди марки, сред които най-вече японски, но и доста немски и корейски коли се правят там.
gibon2
Рейтинг: 218 НеутралноСмешни са ми коментарите за пластмасите на ФИАТ и Алфа. Имам 4 Фиата три от които купувани новички от магазина. Скърца малко само този дето е от 95та година. Другите са под 5 годишни и ако нещо ми проскърцва - вероятно ще е въображението ми
. Колите са добри. Колкото до фалирането на малките доставчици - нормално е ако имат само по един два клиента и не си търсят и други пазари. Да не реват, а да работят.
gibon2aliceinchains
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#12] от "gibon2":
Сори баце ама няма как да се конкуриратс другите.Та те спрямо френските не са конкурентно способни какво остава да конкурират корейските японските и немските производители.