За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
sandanski
Рейтинг: 621 Неутралнода я взимат .по добре от колкото прамод митал
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноКакви потенциални купувачи само са се наредили... Язък за железницата ни!
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Къти
Рейтинг: 852 НеутралноОстана ли област без интерес от страна на руснаците
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgTademan
Рейтинг: 1057 Неутрално"Руската държавна железопътна компания РЖД сериозно се е замислила за стъпването си на европейския пазар на товарните превози" - самото изречение звучи абсурдно!
Да се прекръстят на " Руска междудържавна железопътна компания" първо.
И все пак е по-добър вариант от ръководството на БДЖ, зависи от цената, а тук пак няма да има виновни мениджъри и осъдени крадци.
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноДо коментар [#1] от "sandanski":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Кажи "по-добре от Надин", защото твърде абстрактното не се разбира от всички.
Ако руснаците искат да возят стока за Европа с фериботи от Новоросийск, БДЖ ще им върши добра работа. Сега и двата ферибота до Варна са претоварени, скоро ще тръгне трети - но и той бил резервиран като топъл хляб.
k@lcho
Рейтинг: 180 Неутрално... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите?
няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!Finland
Рейтинг: 925 Неутрално[quote#6:"k@lcho"]... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите? [/quote]
При тях единственият работещ сценарий накрая може би ще е, да се прехвърлят 51% на частен инвеститор само срещу апортирането на нова техника (вагони/локомотиви), но не и срещу пари...
nomer37
Рейтинг: 466 ГневноАве, как ще ги продавате точно, като се оправят линии и товарите те първа ще се увеличават, нали ще има линии чак до Китай, т.е. Прашките държат северната линия от Китай до Европа, а сега и южната. Какво стана с предишния шеф на БДЖ, как така всеки знае колко се знае крало и краде в БДЖ, а няма осъден нито един шеф, началник или политик.
"Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон КутевOgiigo
Рейтинг: 1331 НеутралноТо има все още нещо печелившо и веднага гелдат да го продадат! Продайте пътническите превози!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#7] от "Finland":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Според мен няма как да стане това. Няма страна в света в която държавните пътнически железници да имат повече от 50% частен капитал. Някакъв процент да, но 51% не. По-скоро добро решение би било да отдават някои линии на частници. Например София-Бургас или София-Варна... Това със сигурност би подобрило услугата, но тези които управляват БДЖ в последните 20 години просто не искат да развиват този вид транспорт!
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "nomer37":
И товарни превози не са на печалба по простата причина че има конкуренция аз знам за 3 оператора може и да са повече. Държавата не може да задължи частниците да превозват със БДЖ като имат и друга алтернатива. Превозват с този оператор който им предложи най ниска цена явно БДЖ не може да е конкурент
Thermobee
Рейтинг: 1441 НеутралноПази Боже!!!
Не на ислямската инвазия в Европа!Публикувано през m.dnevnik.bg
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#8] от "nomer37":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Ами в това се състои далаверата, за това е бързането с продажбата! На възможно най-ниска цена(купувача чрез СитиБанк) и след подобрена жп инфраструктура която в момента тече , след няколко години препродажба на истински играч в отрасъла. Но нищо не се говори за дълговете, там е заровено кучето...
nomer37
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#11] от "1001":
"Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон КутевКак да предложи конкурентна цена една фирма, която има шеф на шефа и едно кило бюрократи? Просто трябва една оптимизация на персонала и премахване на синдикатите - забележи кога се сменят вождовете на синдикатите в КНСБ, ако не беше умрял Желязко Христов още щеше да е той, Тренчев ще бъде сменен като му дойде времето, а синдикатите трябва да са в крак с времето, с нови икономически условия и т.н.
znaesht
Рейтинг: 283 НеутралноДо коментар [#5] от "cinik
През полша европа им е 1 х.растояние и това е най прекия и интензивен трафик за европа а също през Ст-Петербург, или балтииските страни или анклава им калининград(Кенигсберг) растоянието е наполовина и инфраструктурата е ннесравнима с балканската. В б-я други интереси и причини може да има.
442
Рейтинг: 574 НеутралноБРАВО БОЙКООО, кви инвеститори само А !!! Не си спомням, но от продадените от теб кокошки, които снасят златни яйца, всичко при руснаци отиде. Не можа да докараш сериозен инвеститор в нито един сектор. Покупката на ТП от РЖД означава, че всичко ще си остане по старо му. Ако има по големи мундари от БДЖ, то това са РЖД.
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#11] от "1001":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Извинявай, би ли ми казал кои са тези три оператора? Не съм сигурен, че цените на превозвача са проблема, по-скоро е качеството на услугата...
nomer37
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#13] от "Gaetano Scirea":
"Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон КутевТези уж големи банки трябва да ги обързват с пакети, т.е. купуват една печеливша фирма и една губеща фирма (която не могат да продават, ликвидират и т.н., докато не изправят на крака)
Танас
Рейтинг: 1441 ГневноАко Рашките вземат и пътнически превози на БДЖ нема се качим повече на влак нищо, че до сега съм им редовен клиент въпреки качеството.
Цацарoff - Оставка ! >:-)Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "442":
Ами те сериозните инвеститори са тук въпроса е какво да правим с товарни превози че никой не ги иска. От 10 години който иска може да си регистрира оператор за товарни и пътнически превози. Въпроса е защо само за товарни превози има кандидати и никой свестен не пусна един качествен пътнически влак
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 НеутралноС грешка съм 7 били
Булмаркет ДМ;
Българска Железопътна Компания;
DB Schenker Rail Bulgaria;
Rail Cargo Austria;
Газтрейд АД;
Експрес сервиз;
Унитранском;
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#20] от "1001":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Защото някой частник би могъл да отнеме пътници от автобусните превозвачи, които пък са собственост на интересни фигури. Така е от 20 години!
zeer_streng
Рейтинг: 860 НеутралноНе на руснаците! Ние искаме да продадем железниците за скрап! Железничарите на борсата, а релсите за претопяване!
Gaetano Scirea
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#21] от "1001":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Едно е да регистрираш, друго е да развиваш дейност. Единствено австрийската компания която цитираш прави нещо, но по-скоро минават транзит тук. Прекарват през България онези огромните тръби(пръстени). Само това!
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#4:"tademan"]И все пак е по-добър вариант от ръководството на БДЖ, зависи от цената, а тук пак няма да има виновни мениджъри и осъдени крадци.[/quote]
Сакън!Това би нарушило "джентълменските споразумения" между корумпирания Запад и КГБ.
liion44
Рейтинг: 230 НеутралноТези които я докараха до тука .с ясни намерения да я закупят на възможно най ниската цена ..няма да се откажат лесно ..
marquis
Рейтинг: 581 Неутралнокакто се твърди в гръцката документалистика "Катастройка" - група "местни политици", дошли на власт чрез изборни манипулации и измами, платени от едни "добри чичковци" с неизвестно от къде крадени пари ще вземат националните богатства на националните държави на безценица, ще теглят едни пари от банки и проекти, после ще пищят, че били на загуба и ще трябва националната държава да им дава субсидии за да правят бизнес...
"Vernunft wird unsinn, wohltat plage."за ученолюбивите филмът тук http://www.youtube.com/watch?v=2gkDSsRbO58
какъв е изводът - нещо направено с парите на поколения българи, които за да го има това не са имали 1,2 и повече български деца за сметка на държавните активи, армия или циганета ще бъде дарено на поредния чуждестранен калтак срещу комисионна...
Докога, бе джанъм, ще им даваме на тези западни и източни сволочи нашето за да угояваме примати и мутри, а?
Poi Nhy
Рейтинг: 180 НеутралноНдааа, Нефтохима - руски, газЪт - руски, сега и БДЖ-то. Остава да купят оръжейните заводи и БТК-то и да си ставаме губерния и това е.
А, Весела Коледа на всички!
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1154 НеутралноДо коментар [#24] от "Gaetano Scirea":
)) ostdays=0&postorder=asc&start=0
)))
Я хвърли едно око
http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1178&p
Май и тези русенци си бачкат, че и ушите им плющят
Надежда
Рейтинг: 1650 ЛюбопитноНякой знае ли за връзка м/у бившите структури на Мултигруп и бдж?
Иван K
Рейтинг: 1886 НеутралноНека купуват щом искат. Не може да има политика в тази сделка, защото в България вече важат европейски правила.
подписДобре дошли на всички купувачи.
Иван K
Рейтинг: 1886 НеутралноДо коментар [#28] от "e.lady":
подпис"Остава да купят оръжейните заводи"
Де този късмет, да се нахранят хората там поне за кратко.
El Chuncho
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#19] от "Танас":
Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. ИвановБисер Киров ще стане рекламно лице.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#27:"marquis"]Докога, бе джанъм, ще им даваме на тези западни и източни сволочи нашето за да угояваме примати и мутри, а?[/quote]
Такава е целта на конвергенцията на системата-червеният елит с подкрепата на Запада да престане да се грижи за това население,а да се погрижи само за себе си,на базата на това,което знае и може.А само той знаеше и можеше.
Маскарад,наречен "смяна на системата",който маскарад е в ход и до днес.
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноЕдна патка мислила, мислила па накрая се е удавила.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.dimko
Рейтинг: 803 ВеселоДокато не са се отказали, немедлено да ги купят ведно с "пасажирското"...
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2764 Неутрално[quote#31:"Иван К"]Нека купуват щом искат. Не може да има политика в тази сделка, защото в България вече важат европейски правила. [/quote]
ГЕРБ и политика!? две несъвместими неща, когато се касае за преструктуриране на публичните разходи.
Парите от продажбата Товарни превози ще стигнат за покриване на 1/3 от дълговете на Пътнически превози. Страната ни се лишава от актив, който ще носи пари на чужда държава и задълженията пътническите превози зависват отново на сметката на поданиците и.
limbize
Рейтинг: 452 НеутралноЧакайте да пуснат железопътния тунел под Босфора и тогава ще видите за какви пари иде реч.
uiyuyoiyi
Рейтинг: 630 НеутралноИмето трябва да се смени на "Руски държавни железници" или "Чужди частни железници" - Товарни превози
4i4e
Рейтинг: 180 Неутралномисля че това са некви врътки на флик,който ползува ,хватките на шефа си шлейфер,и връзките му,по руско направление
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноЦената пада и мераците на компаниите се увеличават!Дано в крайна сметка се стигне до избора на подходяща сериозна фирма ,която ще купи нашите "Товарни превози"!
proizvoditel
Рейтинг: 685 НеутралноРуската държавна железопътна компания РЖД - ще купува ами. Нали това беше целта на решението за приватизация на БДЖ. Предателят дето изпълнява ролята на транспортен министър на България, раздаде цялата ни инфраструктура на руснаци или техни партньори в България. Летища, пристанища, БРП, БМФ, БДЖ.
ПАСТОРА
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#17] от "Gaetano Scirea":
pcarter.htm?ReadForm
Оператори има:
http://www.iaja.government.bg/IAJI/wwwFWRAEA.nsf/j
Проблемът наистина е в качеството.
В държавните железници е такава каша в организацията, че няма начин да не са на загуба, да не говорим за кражбите от нафтата до застраховките!
Иван Иванов
Рейтинг: 918 НеутралноТочно това ни трябва. Руско ноу-хау. Добре поне че не възнамеряват да купят някоя авиокомпания.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 ВеселоДо коментар [#44] от "rex":
Какъв е проблема като не ти харесват руските оператори има други с тях се договори. Проблема е че пътнически превози имат само един БДЖ с лиценз
dalaver3
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#5] от "cinik":
Такса смет (ТБО) - Варна е НЕЗАКОННА !!! НЕ Я ПЛАЩАЙТЕ !!!, http://bit.ly/1gVr8qA, http://bit.ly/1mZMw5b, Iniqua nunquam imperia retinentur diu.Фериботите не са 2, a повече !
2 са на УКРФЕРИ - "ГЕРОИ ПЛЕВНИ" и "ГЕРОИ ШИПКИ".
2 са на БМФ - "ГЕРОИТЕ НА ОДЕСА" и "ГЕРОИТЕ НА СЕВАСТОПОЛ".
Отделно оперират и 2 други - "АВАНГАРД" и още 1 (забравих името), те возят предимно LPG на цистерни.
БМФ и БРП преоборудват едно фери - "ВАРНА" купено от ДУБАЙ миналата година, но то не е готово още.
valbi
Рейтинг: 122 НеутралноПък може и да ни оправят. Тези поне имат богат, ако не дълъг опит.
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноВсички знаят за какво става дума.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Пътническите са в практически фалит.
Товарните ги пудрят като за продажба, като реалния им актив е ограничителния режим който е вече в просрочие на либерализацията на железопътните оператори.
Догодина България трябва да разреши на чужди жп оператори да ползват железопътната инфраструктура.
Все едно летище София да обслужва само България еър.
Ако обмислят и плащат пара за него - да слагат кинтите на масата. Ако само ще си мъдруват - кибиците по-настрана молим.
Jana Gancheva
Рейтинг: 810 НеутралноАйде, няма нужда... Аман от ролята ни на "предмостие" на мечката към Европа...
'Let light surround you' Dream Theatersushi
Рейтинг: 294 НеутралноПродължава раздържавяването! Продължава отслабването на страната ни! По-малко държавни активи води до по-малко приходи от печалба от принадена стойност, а за да работи държавата се искат постоянни постъпления нараствашти всяка година. Като нямя печалба от производство, държавата ще събира парите от даници и такси т.е. от народа. И те ще нарастват до безкрай. Парите от продажбите са малко, взимат се на куп и запълват някоя дупка/ част отива за самия пороцес на продажба/. А после ?!
Дайте средства да се оздрави предприятието, затегнете дисциплината.... Как така чехите, руснаците, американците.... могат да печелят от нашите железници, а ние дето правим правилата и законите в страната си не можем!!! Или ни управляват тотални идиоти, или ни управляват предатели!
Всичко което се продаде до сега беше чиста загуба за обществото ни, а това общество е собственика на активите.
Аватар
Рейтинг: 180 Весело[quote#50:"sushi"]Дайте средства[/quote] [/quote]
Е ха дай де... що ние да дадем? Като ти гледам правописа...
[quote#50:"sushi"]нараствашти
няма начин да не приема "анализа" ти насериозно.
[quote#50:"sushi"] могат да печелят от нашите железници, а ние дето правим правилата и законите в страната си не можем[/quote]
Че от кога правилата и законите са източник на печалба? При едни и същи правила и закони едни предприятия просперират, а други фалират. Що не спрете да ни заливате с невежество, а непременно държите да творите простотии по форумите, си остава загадка за мен...
Chavo64
Рейтинг: 122 НеутралноОт държавната българска компания та на държавната руска такава, от трън та на глог.
chavo64proizvoditel
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#50] от "sushi":
БДЖ освен локомотиви и вагони си има свои бази машини и съоръжения. Ако продават само локомотивите и вагоните и либерализират пазара - лошо няма. Ако монопола продължи - както при Лукойл, това ще е поредното предателство.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 982 Любопитно[quote#50:"sushi"]Или ни управляват тотални идиоти, или ни управляват предатели! [/quote]
-Не може ли без "или"-да са верни и двете тези?
proizvoditel
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#50] от "sushi":
Раздържавяването изобщо не е нещо лошо. Раздържавяването на държавен монопол или раздържавяването чрез което се постига монопол е страшното. А то държавата може да си вземе парите като заплащане за ползване на инфраструктурата. И то без да поема каквито и да са рискове от фалит например.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 982 Неутрално[quote#6:"k@lcho"]... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите? [/quote]
тори от зората на неокапитализма в БГ-Илко Ешкенази,Ал.Божков/лека им пръст/ и много други позабравени вече.Аргументът им беше,че никой няма да иска да купи губещо предприятие.Лозунгът им беше:"Държавата е лош стопанин". Без да уточняват защо частниците,а не държавата могат да се изявяват като "добри стопани" само на печелившите предприятия,а на губещите не могат.
-Българският патент за приватизация е бил и досега все още е:"Приватизация на печелившите предприятия,губещите остават за сметка на държавата".Тази "философия" е още от времето на СДС-икономистите/приватиза
dark'star
Рейтинг: 1342 Неутрално[quote#55:"proizvoditel"]Раздърж вяването изобщо не е нещо лошо. [/quote]Раздържавяването изобщо не е нещо лошо!?
...Весела коледа!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОФантастика или фентъзи -това е въпросът?
Явно е фентъзи и го прави мъдър дракон
Само, че далеч - през девет земи в десета...
Защото тука не е така, въобще не е така!
+ГОЛЯМ ВИЦ !!! Браво!
Димо Кроснев
Рейтинг: 868 НеутралноЩо за приватизация е това държавно дружество на друга страна да купи наше държавно дружество?Тогава не използвайте термина "ПРИВАТИЗАЦИЯ".Наврем то нали така купиха ТЕЦВарна,след което им се видя скъпо и се отказаха-при подписан договор даже.Не съм чувал руските железници да са сред водещите в света.А що се касае до БДЖ,пътувайки за първи път от много години насам поради лошото време-останах изумен от некадърността и корумпираността на ръководствата на фирмата:докъде може некадърното управление да докара една железница,при това получаваща и държавни субсидии.
Alexbg
Рейтинг: 638 НеутралноРуската фирма ще ни закопае още повече ,защото тяхната цел е да "притежават" колкото се може повече българско имущество,а не да се развива ипреуспява предприятието.Това "тяхното" е политика ,а не бизнес и икономика...!Те искат само да "обсебват" българска собственост и един ден, с имперска надменност да кажат :"Ето все наше! Резве не так?" И после иди се разправяй...!Цялата "обезценка" и "провал /умишлен / на българската икономика е именно стази цел правена..! Да бъдем "удобни" за усвояване от руските олигарси и бившите КГБ-ченгета! НЕКА БЪДЕМ ,РАЗУМНИ И БДИТЕЛНИ И ДА ДАДЕМ ОТПОР!
Dragoslava
Рейтинг: 1212 ЛюбопитноСтана тя, каквато стана.