Продажбите на нови коли в ЕС отчетоха най-сериозен спад от 19 години насам

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Т.е. краят на кризата не се вижда!

  2. 2 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ...кризата се отрази различно на правещите луксозни и масови автомобили... Явно "масата" плаща масрафа за "лукса"!

  3. 3 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#1:"SSmart"]Т.е. краят на кризата не се вижда! [/quote]
    това е само началото на верижен процес, в реда намалени продажби, съкращаване на работници, пак намалени продажби и т.н., и не само за автомобилите! Но дори и да има продажби, броят работници ще бъде все по-малко, включително и в тези производства, които са изнесени в азия и африка! .. О, средновековие, здравей!

  4. 4 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#1] от "SSmart":

    Сигурно няма и да е скоро.

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  5. 5 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Весело

    .....От БМВ груп се похвалиха с рекордни за историята си продажби...
    http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/01/11/1982746_ot_bmv_grup_se_pohvaliha_s_rekordni_za_istoriiata_si/

    А тук пише -0,5

  6. 6 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    Нищо !
    Новите аутота са със все по малък срок на годност (това да не са машините от 60-те и 70-те год. на мин.век , които с малко тел и два три инструмента от рода на чук и гаечен ключ все още вървят) , изнежените европейци не са свикнали да висят по сервизите !!
    В най скоро време пак ще се вдигнат ...печалбите на производителите (ама не е това начинът - с коли еднодневки ) !!!

  7. 7 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    [quote#2:"Twinston Myth"]Явно "масата" плаща масрафа за "лукса[/quote]

    Луксозните марки бележат ръстове, защото продават яко на развиващите се пазари и САЩ, ако се гледа Европа само и при тях ще има значителни спадове.

  8. 8 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 796 Весело

    Уеуе, уеуе, какво ще правят в Перник и Дупница след още 19 години?!?

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  9. 9 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    А бре Дневник,защо пускате тази новина,за 10-ти път,а не пуснете новината,че всички Бойнг 787 Дриимлайнър на All nippon са на земята и има за 7-ми път технически проблем.Или Америка за България,не ви плащат да публикувате такива новини.Ама за Сухой суперджет и Ту-204 веднага публикувате.Що така?Дайте да се посмеем,с американската купчина боклук,която аварира постоянно.

  10. 10 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Е и какво? Нефтът не е безкраен, нека да има и за поколенията. Като измислят коли с безплатна или евтина енергия, тогава ще си ги купуваме, за да се разкарваме за кеф.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  11. 11 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 803 Неутрално

    "...кризата се отрази различно на правещите луксозни и масови автомобили..."
    Това е важното. Вижда се с просто око по последните авто-салони и изложения. Изводите всеки може да си направи сам.

  12. 12 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 969 Неутрално

    [quote#6:"SS"]машините от 60-те и 70-те год. на мин.век , които с малко тел и два три инструмента от рода на чук и гаечен ключ все още вървят[/quote]

    Да бе, по-голямата част от тях пълни ръждавелници, с евтини чупливи пластмаси. Толкоз надеждни, че трябваше да се носят чукчета-наковални, палци, свещи, маркучи, гедорета и какво ли още не. На всеки няколко километра имаше по едно возило с вдигнат капак, а собственикът се наврял целия вътре и човърка.

  13. 13 Профил на VIVA_BG
    VIVA_BG
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Не е само кризата, качеството на автомобилите произведени през последното десетилетие се вдигна много. Няколко вани антикорозионно покритие, строг контрол на качеството и нови технологии увеличиха живота на колите. Не си струва да изхвърлиш такава кола след 10 години. Средният живот на колите в началото на века беше към 14 години, сега със сигурност се е вдигнал.

    БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ БЪЛГАРИЯ !
  14. 14 Профил на Boris Popov
    Boris Popov
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#1] от "SSmart":
    Не се вижда краят на кризата в ЕС.Иначе извън
    този злощастен съюз нещата са съвсем прилични-например в САЩ продажбите се вдигат с 9% през декември..

  15. 15 Профил на dnevnikngousa
    dnevnikngousa
    Рейтинг: 466 Неутрално

    С други думи: Богатите стават по-богати, бедните по-бедни.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #