Облигационерите на "БДЖ Товарни превози" се презастраховат преди приватизацията

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 668 Любопитно

    С приходите от продажбата на дружеството ще се покрие дългът към германската банка и сме на нула

  2. 2 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Не вярвам цената която ще успее да получи държавата да стигне за погасяването на този дълг и на дълга за влаковете.Изобщо никак не е розово бъдещето пред БДЖ с тези огромни дългове които са натрупани през годините.

  3. 3 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#1:"Съни"]и сме на нула[/quote]
    Много си прав. Целта е такава - да станем на нула. Нищо да не остане.

  4. 4 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 829 Неутрално

    гледам си кристалната топка и нещо КТБ-ВТБ ми се вижда да е новия собственик!

  5. 5 Профил на Alice in Chains
    Alice in Chains
    Рейтинг: 719 Любопитно

    Това звено от БДЖ, трябва да се приватизира вече. От много години е на загуба. Надявам се да случи на добри мениджъри!

  6. 6 Профил на Meglena
    Meglena
    Рейтинг: 560 Неутрално

    До коментар [#3] от "Antonio Candreva":

    Ако някога ти е предавана икономика, щеше да знаеш, че принципа на капитализма и на успешното пазарно общество е държавата да не притежава нищо, по този начин да се привлекат инвеститори и тя да прибира парите си от данъци. Ама ти си мрънкай за всеки случай.

  7. 7 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#6] от "Meglena":

    Нищо да не притежава викаш, а поне природните си богатства не трябва ли да са изключителна държавна собственост или националната сигурност не струва пред мощта на чуждите инвеститори? Би ли ми дала пример на държава, която не притежава нищо? Тази икономика странно защо не намира почва във Франция с нейния 30% дял в икономиката. Интересен факт е и че най-големите играчи на енергийния пазар са държавни компании (давам ти пример със STATOIL - норвежкия гигант, малайзийския гигант Петронас и пр. Руските и Китайските няма да ти ги давам защото веднага ще ги отречеш за правилни ). Винаги има повече от един правилен път.
    Интересно защо икономиките на Европа и Северна Америка не се отказаха от държавно финансиране по време на кризата. Както винаги лошата държава спасява частните дупета И понеже темата е железница, познай каква собственост е London and Continental Railways, Network Rail и белгийската National Railway Company of Belgium

  8. 8 Профил на Горгона Медуза
    Горгона Медуза
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#5] от "geneva_1980":

    Дано наистина да е за добро!

  9. 9 Профил на goa_head
    goa_head
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#5] от "geneva_1980":

    Дали пък няма да се окаже че точно това звено на БДЖ е принципно печелившо и с потенциал за развитие.....погледнете отчетите на дружеството за няколко години назад....обърнете внимание на товарни превози...пътническите принципно винаги са на загуба и се нуждаят от субсидиране от държавата (горе долу по цял свят е така, изключения разбира се има.....)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #