За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Съни
Рейтинг: 668 ЛюбопитноС приходите от продажбата на дружеството ще се покрие дългът към германската банка и сме на нула
purple_rain
Рейтинг: 110 НеутралноНе вярвам цената която ще успее да получи държавата да стигне за погасяването на този дълг и на дълга за влаковете.Изобщо никак не е розово бъдещето пред БДЖ с тези огромни дългове които са натрупани през годините.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1144 Неутрално[quote#1:"Съни"]и сме на нула[/quote]
Много си прав. Целта е такава - да станем на нула. Нищо да не остане.
Yomega
Рейтинг: 829 Неутралногледам си кристалната топка и нещо КТБ-ВТБ ми се вижда да е новия собственик!
Alice in Chains
Рейтинг: 719 ЛюбопитноТова звено от БДЖ, трябва да се приватизира вече. От много години е на загуба. Надявам се да случи на добри мениджъри!
Meglena
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#3] от "Antonio Candreva":
Ако някога ти е предавана икономика, щеше да знаеш, че принципа на капитализма и на успешното пазарно общество е държавата да не притежава нищо, по този начин да се привлекат инвеститори и тя да прибира парите си от данъци. Ама ти си мрънкай за всеки случай.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1144 НеутралноДо коментар [#6] от "Meglena":
). Винаги има повече от един правилен път.
И понеже темата е железница, познай каква собственост е London and Continental Railways, Network Rail и белгийската National Railway Company of Belgium
Нищо да не притежава викаш, а поне природните си богатства не трябва ли да са изключителна държавна собственост или националната сигурност не струва пред мощта на чуждите инвеститори? Би ли ми дала пример на държава, която не притежава нищо? Тази икономика странно защо не намира почва във Франция с нейния 30% дял в икономиката. Интересен факт е и че най-големите играчи на енергийния пазар са държавни компании (давам ти пример със STATOIL - норвежкия гигант, малайзийския гигант Петронас и пр. Руските и Китайските няма да ти ги давам защото веднага ще ги отречеш за правилни
Интересно защо икономиките на Европа и Северна Америка не се отказаха от държавно финансиране по време на кризата. Както винаги лошата държава спасява частните дупета
Горгона Медуза
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#5] от "geneva_1980":
Дано наистина да е за добро!
goa_head
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#5] от "geneva_1980":
Дали пък няма да се окаже че точно това звено на БДЖ е принципно печелившо и с потенциал за развитие.....погледнете отчетите на дружеството за няколко години назад....обърнете внимание на товарни превози...пътническите принципно винаги са на загуба и се нуждаят от субсидиране от държавата (горе долу по цял свят е така, изключения разбира се има.....)