За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
kardinalat
Рейтинг: 551 ЛюбопитноЗа целият Дунавски регион липсва визия у нас. От Видин до Силистра е настаноло мълчание траещо вече десетилетия.
и най-умният си е малко прост....tucker case
Рейтинг: 660 Веселотутракан - новото васюки...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Eisbär
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#1] от "kardinalat":
да. По Дунав е пълно с процъвтяващи градове. Само не при нас.
Geoimg
Рейтинг: 388 НеутралноДобро решение, дано да е успешно!
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!izabell
Рейтинг: 1243 НеутралноДокато се накани Дунава ще пресъхне,тази година изобщо не валя сняг, а и дъждове няма,успех.
poijn
Рейтинг: 171 НеутралноАбе, ама то имало Тутракан. Аз мислех, че е като Горно Нанадолнище, нещо като нарицателно. Много съм зле =(
pentuer
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#2] от "tucker case":
Изключително уместно сравнение, само дето го няма Остап
Бендер...
tucker case
Рейтинг: 660 ВеселоДо коментар [#7] от "pentuer":
Now what's a few miles between the beauty and the beast...и по-добре... в тутракан нещат рушняшко влияние... нема остап, има андрешко...
pesheff
Рейтинг: 877 Любопитнозначи до 2009а се е използвало, но са решили да забранят на товарните камиони да минават. Сами са си затворили пристанището, а не че нямало бизнес да го използва. Иначе успех пожелавам.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Любопитно ми е, някой предлага ли редовни връзки по Дунава от Брегово-Видин-Силистра да кажем? Много хора ще предпочетат този транспорт отколкото да се лашкат по пътищата на родината, а и докъто се направи Хемус, вероятно е по-бързо по реката.
alba_prima
Рейтинг: 8 НеутралноВ началото на 1980-те години пристанището на Тутракан бе укрепено с кейова стена и угодено за пристан на малки и голем плавателни съдове. Пристанището има и един единствен кран с който от години се разтоварва пясък, добит от Дунава и други насипни товари. Този кран не съм го виждала да е в употреба, нито пък съм чувала, че на пристанището се извършват редовни дейности. Всичко си стои от години така, в заварено положение. Не мога да си обясна, защо на местната градска управа не им е дошло преди 10 години на ум да променят статута на пристана. Румънските кораби с туристи си минават (както в онази песен, "минава, големият кораб минава"
, но не спират- няма пристанище. А на времето- преди 89-та имаше редовна връзка между Дунавските градове- "ракетата" между Силистра, Тутракан, Русе, Видин, и кораба до отсрещният град- Олтеница пътуваше често. Сега трябва админстративна и гражданска инициатива за възвръщането на транспортните дейности, иначе никой няма да узнае, колко е красива Българската природа, какви забележителности има или пък- колко е чаровен града- аз съм в Тутракан и всяка година се връщам там на гости. Туризма трябва да се развива още по-силно, защото България има какво да покаже.