Омбудсманът на ЧЕЗ е получил вече над 200 жалби

Двеста и две жалби и сигнали са постъпили досега при омбудсмана на ЧЕЗ Радослав Димитров. Това съобщи самият той в Перник, където беше организирана от електроразпределителното дружество в Перник, съобщи БТА. Компанията въведе тази длъжност на 11 март след масовите протести на хора заради високите им сметки за ток в края на миналата година.
Петдесетина от жалбите вече са разгледани по същество и е върнат отговор. Най-често хората се оплакват от високите сметки за ток през декември и януари, каза Димитров. В тези случаи ще бъдат извършвани допълнителни проверки, като ще бъдат инспектирани електромерите на място за съответствие на техните характеристики и изходящата линия.
Хората не знаят правилата за работа на омбудсмана, каза Димитров. Много често те идвали директно при него, без да са подали жалба към дружеството. Клиентите трябва да информират дружеството за проблема, да получат отговор и той да не е удовлетворителен за тях, уточни Димитров.
Днес трима недоволни клиенти на ЧЕЗ в Пернишко поставиха проблемите се пред омбудсмана. Те са свързани с откраднати кабели външно захранване, високи сметки за ток, както и двукратно плащане за едно и също потребление.
Радослав Димитров присъства днес и на среща на кметовете в община Перник.