Български превозвачи блокираха границата с Турция (обновена в 12.30)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 684 Неутрално

    напълно подкрепям всякакви мерки за ограничаване на турските тирове в ЕС. Има и железници, да се ориентират към тях.

    седеньето го зголемува задникот
  2. 2 Профил на aqua_blue
    aqua_blue
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Г-н президента да се намеси, защото това не е нормално!

  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    Българските власти да подложат на изпит турските шофьори, и да се пускат само издържелите изпита през България! Тия карат като обезумели, не спазват никакъв правилник, задминават на завои, на забранени места и постоянно правят ПТП-та!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Това трябва да е резултат от хвалбите на Ердоган към Рапона.

  5. 5 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Напомня ми сръбската криза преди години

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    [quote#4:"ppopov_67"]Това трябва да е резултат от хвалбите на Ердоган към Рапона. [/quote]

    Когато става дума за български интереси, не намесвай вътрешната политика!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Искат да лапат гадовете.Нали икономиката им била силна какви са тея трикове .

  8. 8 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    До коментар [#3] от "lz2":

    От тираджии съм чувал, че турските шофьори изобщо не карат курсове, а повечето са и неграмотни. И най-странното е, че в Германия никой не ги пипа. Там не било рядкост турски тир да се движи в насрещното на магистрала. Обаче никой не ги пипа и за мен това е необяснимо.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  9. 9 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 977 Неутрално

    Тотално съм ЗА!!! Подкрепям блокадата!

  10. 10 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Напълно подкрепям! Отдвна трябваше да се даде гластност на двойния стандарт който прилагат турците! Или реципрочни мерки или отпадане, не мога да разбера какви управленци имаме, винагие ние отстъпваме?!?!?

  11. 11 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Те ще се срещнат с превозвачите, за да обсъдят проблемите, пред които са изправени на границата ни с Турция.
    ...........
    Тез не разбраха ли, че подобни проблеми се поставят ребром в Брюксел.
    Прави се една обща стратегия, солидарна, в която влизат всички 27 страни и Турция увяхва. Буквално.
    Или се въвеждат същите мерки за техните превозвачи на територията на цялото ЕС и Турция увяхва. Буквално.
    Със срещи по границите няма да стане.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  12. 12 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Проблемите са ясни - близката дружба на ГЕРБ с ислямисткото правителство в Анкара!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  13. 13 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 318 Неутрално

    тлъсти такси за всякакви тирове и всичко на новото влакче до калотина

    стига катастрофи, замърсяване и амиртизация на пътищата докато ни пробутват че БДЖ фалира ...

  14. 14 Профил на Земляк
    Земляк
    Рейтинг: 684 Весело

    Браво!!! Блокиране цяло лято!!!!
    Много ми прилича на гръцките блокирания на българската граница.
    Дано блокадата продължи месеци, ако трябва години, докато турската страна си построи удобни кораби и вагони!
    Така и в Бг ще остава продукцията за износ която ние ще си консумираме!
    БЛО - КА - ДА!!!!!

    „Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“
  15. 15 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Подкрепям блокадата.

  16. 16 Профил на Земляк
    Земляк
    Рейтинг: 684 Весело

    До коментар [#13] от "dun":

    Знаеш ли един турски ТИР колко такси плаща тук?! Знаеш ли как наричат нашите фуражки - чорба парасъ!
    http://www.youtube.com/watch?v=9V5XFJrOo7M

    „Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“
  17. 17 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 177 Гневно

    До коментар [#3] от "lz2":

    Напълно те подкрепям. И минимум 10 години стаж, за да бъде допуснат до изпит шофьорът на турски тир. Ако искат - да си наемат българи след границата, няма проблем.
    Често пътувам през Котленския проход, там е редовна гледка два или повече турски тира да се изпреварват един друг, с риск да изпотрепят себе си и някой случаен преминаващ. Обърнали са го на вилает.
    Премиерът и външен министър да пуска нотите, ние сме вратата към Европа на Турция (гърците както ги "обичат", не са алтернатива). Ако искат - да се съобразяват малко.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  18. 18 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Трябва да се ползват лостовете които ни дава еврочленството !!!
    Ако наште са твърди предполагам ,че бързо ще се постигне споразумение !!!

  19. 19 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 424 Неутрално

    ми то хубаво но ако нашия прост атрял продължава да дава властта на разни некадърници и продажници как точно да се излезе от блатото? Естествено че при тази тотална слабост всеки ще ни мачка колкот може.

  20. 20 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    [quote#17:"TrakerBG"]Напълно те подкрепям. И минимум 10 години стаж, за да бъде допуснат до изпит шофьорът на турски тир. Ако искат - да си наемат българи след границата, няма проблем. [/quote]

    Веднъж през зимата излизам от Русе и насреща ми, тир изпреварва тир, и трети изпреварва двата.Аз няма къде да отида от снега! Тия малоумници, както казваш, да си наемат български шофьори, или да ги качват на вагони, но да не се допускат да карат през България!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  21. 21 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Напълно подкрепям протеста,българският шофьор никой не си
    прави труда да го защити...

  22. 22 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 318 Неутрално

    До коментар [#16] от "Земляк":

    още по-добре - вместо в джобовете на престъпници парите от транзита ще отиват в БДЖ..

  23. 23 Профил на Земляк
    Земляк
    Рейтинг: 684 Весело

    До коментар [#22] от "dun":

    Фуражките за престъпници ли ги смяташ?!!! Ега ти! Тия хора усилено работят за сигурността на трафика ... Или не?

    „Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“
  24. 24 Профил на Земляк
    Земляк
    Рейтинг: 684 Весело

    До коментар [#22] от "dun":


    [quote#22:"dun"]парите от транзита ще отиват в БДЖ.. [/quote]
    То и сега май отиват в държавната хазна. Писах май по погрешка, защото сме май месец

    „Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“
  25. 25 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 177 Весело

    Доста хора със самосъзнание на турски тираджия са налазили темата Броят минуси е показателен!

    Колкото до някои коментари из мрежата, че протестиращите са не по-малки бандюги, спокойно мога да кажа - предпочитам нашите бандюги да са добре, а не турските! Национализъм, кво да праим.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  26. 26 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 684 Весело

    така, може да резюмираме исканията:
    -турските тирове се качват на жп-платформи и пътуват на тях от граница до граница. Ако не искат, плащат винетка, чиято цена започва от 890 евро на ден. Плюс това да наемат български шофьор, който да ги контролира, срещу 290 евро дневно. Без ДДС.
    -такса придвижване в ЕС - 135 евро на ден
    -глоби за износени гуми, лош външен вид (на шофьора също), за превишена скорост - зандан поне 30 денонощия, с конфискация на ТИР-а и стоката.
    -изпити по български език, правила на движение, съчетани с 7-дневен практически курс на цена - 390 евро на ден. Лицензът придобит след изпита е с валидност една година.
    -обстойни медицински прегледи при всяко влизане в България - цена 590 евро. Провеждат се в болници по списък на МЗ
    така ми се струва справедливо.

    седеньето го зголемува задникот
  27. 27 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#25] от "TrakerBG":

    освен това, трябва да се спре правото на Търкиш еърлайнс да лети до София, докато поне една българска авиокомпания не може да лети до Истанбул. Малко офтопик. ТИМ са бандюги, но Търкиш еърлайнс са поганци.

    седеньето го зголемува задникот
  28. 28 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 177 Весело

    До коментар [#26] от "Изтрещела Гарнитура":

    И бръснати, бръснати! Какви са тия бради
    Да, за летищата е факт. WizzAir прекрасно знаят защо не летят до Варна, но ще го преживеем, ако отпушат Константинопол.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  29. 29 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 684 Весело

    До коментар [#28] от "TrakerBG":

    дори без мустаци! не е хигиенично, поти се горната устна и водача се разсейва.

    седеньето го зголемува задникот
  30. 30 Профил на t_o_m_o_v
    t_o_m_o_v
    Рейтинг: 676 Неутрално

    трябваше блокдата да почне на 10ти, следобед..около 15 часа

  31. 31 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 234 Неутрално

    [quote#12:"др. Иванов"]Проблемите са ясни - близката дружба на ГЕРБ с ислямисткото правителство в Анкара[/quote]

    Ахахахахаахах.

    Само ще попитам едно нещо. И печеля мача служебно.

    "С кого винаги се коалира БСП?"

    Айде. Чао.


    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  32. 32 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 404 Неутрално

    "Собствениците на български транспортни фирми се оплакват от необосновани ограничения, като например всеки камион да влиза в страната с не повече от 500 литра гориво."

    Тези искат да превърнат камионите си в цистерни за гориво. Огромните Mack камиони са с резервоари под 500литра.

  33. 33 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#32] от "dissident":

    ами това е защото фесовете продават най-скъпото гориво в Азия и Европа. Литър дизел е къмто 4 лева.

    седеньето го зголемува задникот
  34. 34 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Моля министерството на транспорта да се задейства и да излезне с официално изявление! Какви са тези срещи на крак, това да не е селски сбор? Да се изясни проблема и ако трябва да се задействат всички лостове до Брюксел!

    Fortuna favet fortibus.
  35. 35 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#34] от "Ламбо":

    http://focus-news.net/?id=n1781105
    Въпросът който остава, след като проблема не е нов, защо досега се мълчало?

  36. 36 Профил на antikomunist
    antikomunist
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#8:"Gopeто"] И най-странното е, че в Германия никой не ги пипа. Там не било рядкост турски тир да се движи в насрещното на магистрала. Обаче никой не ги пипа и за мен това е необяснимо. [/quote]
    що говориш глупости наскоро даже имаче предаване турските шофьори с оплакваха от строгоста на немските полицай....отговора беше че ще става още по строго

  37. 37 Профил на sandoy
    sandoy
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Само така!!! Отстоявайте позицията си, защото сте в правото си!

    Гласувайте!
  38. 38 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 177 Весело

    До коментар [#36] от "антикомунист":

    Значи бързото и елегантно решение трябва да е - родните катаджии да дигнат мизата за турски тираджии
    В Германия - още по-строго, у нас - още по-скъпо

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  39. 39 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Какви механизми има България за решаване на проблема? Турция е доказала, че си прави каквото реши, че е в нейна полза, на нейна територия. Тя не се влияе и не зависи от отношението на България, или ЕС. Тя си е самодостатъчна!

    goblenka




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #