За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 Неутралнонапълно подкрепям всякакви мерки за ограничаване на турските тирове в ЕС. Има и железници, да се ориентират към тях.
седеньето го зголемува задникотaqua_blue
Рейтинг: 120 НеутралноГ-н президента да се намеси, защото това не е нормално!
lz2
Рейтинг: 2324 НеутралноБългарските власти да подложат на изпит турските шофьори, и да се пускат само издържелите изпита през България! Тия карат като обезумели, не спазват никакъв правилник, задминават на завои, на забранени места и постоянно правят ПТП-та!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!ppopov_67
Рейтинг: 845 НеутралноТова трябва да е резултат от хвалбите на Ердоган към Рапона.
Euronymous
Рейтинг: 1078 НеутралноНапомня ми сръбската криза преди години
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
lz2
Рейтинг: 2324 Неутрално[quote#4:"ppopov_67"]Това трябва да е резултат от хвалбите на Ердоган към Рапона. [/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Когато става дума за български интереси, не намесвай вътрешната политика!
bta
Рейтинг: 1325 НеутралноИскат да лапат гадовете.Нали икономиката им била силна какви са тея трикове .
Gopeто
Рейтинг: 1422 НеутралноДо коментар [#3] от "lz2":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровОт тираджии съм чувал, че турските шофьори изобщо не карат курсове, а повечето са и неграмотни. И най-странното е, че в Германия никой не ги пипа. Там не било рядкост турски тир да се движи в насрещното на магистрала. Обаче никой не ги пипа и за мен това е необяснимо.
danielv
Рейтинг: 977 НеутралноТотално съм ЗА!!! Подкрепям блокадата!
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 289 НеутралноНапълно подкрепям! Отдвна трябваше да се даде гластност на двойния стандарт който прилагат турците! Или реципрочни мерки или отпадане, не мога да разбера какви управленци имаме, винагие ние отстъпваме?!?!?
СДС
Рейтинг: 1423 НеутралноТе ще се срещнат с превозвачите, за да обсъдят проблемите, пред които са изправени на границата ни с Турция.
nemo malus felix, minime corruptor............
Тез не разбраха ли, че подобни проблеми се поставят ребром в Брюксел.
Прави се една обща стратегия, солидарна, в която влизат всички 27 страни и Турция увяхва. Буквално.
Или се въвеждат същите мерки за техните превозвачи на територията на цялото ЕС и Турция увяхва. Буквално.
Със срещи по границите няма да стане.
др. Иванов
Рейтинг: 902 НеутралноПроблемите са ясни - близката дружба на ГЕРБ с ислямисткото правителство в Анкара!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!dun
Рейтинг: 318 Неутралнотлъсти такси за всякакви тирове и всичко на новото влакче до калотина
стига катастрофи, замърсяване и амиртизация на пътищата докато ни пробутват че БДЖ фалира ...
Земляк
Рейтинг: 684 ВеселоБраво!!! Блокиране цяло лято!!!!
„Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“Много ми прилича на гръцките блокирания на българската граница.
Дано блокадата продължи месеци, ако трябва години, докато турската страна си построи удобни кораби и вагони!
Така и в Бг ще остава продукцията за износ която ние ще си консумираме!
БЛО - КА - ДА!!!!!
stedim
Рейтинг: 469 НеутралноПодкрепям блокадата.
Земляк
Рейтинг: 684 ВеселоДо коментар [#13] от "dun":
„Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“Знаеш ли един турски ТИР колко такси плаща тук?! Знаеш ли как наричат нашите фуражки - чорба парасъ!
http://www.youtube.com/watch?v=9V5XFJrOo7M
TrakerBG
Рейтинг: 177 ГневноДо коментар [#3] от "lz2":
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.Напълно те подкрепям. И минимум 10 години стаж, за да бъде допуснат до изпит шофьорът на турски тир. Ако искат - да си наемат българи след границата, няма проблем.
Често пътувам през Котленския проход, там е редовна гледка два или повече турски тира да се изпреварват един друг, с риск да изпотрепят себе си и някой случаен преминаващ. Обърнали са го на вилает.
Премиерът и външен министър да пуска нотите, ние сме вратата към Европа на Турция (гърците както ги "обичат", не са алтернатива). Ако искат - да се съобразяват малко.
SS
Рейтинг: 1429 НеутралноТрябва да се ползват лостовете които ни дава еврочленството !!!
Ако наште са твърди предполагам ,че бързо ще се постигне споразумение !!!
Daria
Рейтинг: 424 Неутралноми то хубаво но ако нашия прост атрял продължава да дава властта на разни некадърници и продажници как точно да се излезе от блатото? Естествено че при тази тотална слабост всеки ще ни мачка колкот може.
lz2
Рейтинг: 2324 Неутрално[quote#17:"TrakerBG"]Напълно те подкрепям. И минимум 10 години стаж, за да бъде допуснат до изпит шофьорът на турски тир. Ако искат - да си наемат българи след границата, няма проблем. [/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Веднъж през зимата излизам от Русе и насреща ми, тир изпреварва тир, и трети изпреварва двата.Аз няма къде да отида от снега! Тия малоумници, както казваш, да си наемат български шофьори, или да ги качват на вагони, но да не се допускат да карат през България!
pentuer
Рейтинг: 902 НеутралноНапълно подкрепям протеста,българският шофьор никой не си
прави труда да го защити...
dun
Рейтинг: 318 НеутралноДо коментар [#16] от "Земляк":
още по-добре - вместо в джобовете на престъпници парите от транзита ще отиват в БДЖ..
Земляк
Рейтинг: 684 ВеселоДо коментар [#22] от "dun":
Или не?
„Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“Фуражките за престъпници ли ги смяташ?!!! Ега ти! Тия хора усилено работят за сигурността на трафика ...
Земляк
Рейтинг: 684 ВеселоДо коментар [#22] от "dun":
„Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato“[quote#22:"dun"]парите от транзита ще отиват в БДЖ.. [/quote]
То и сега май отиват в държавната хазна. Писах май по погрешка, защото сме май месец
TrakerBG
Рейтинг: 177 ВеселоДоста хора със самосъзнание на турски тираджия са налазили темата
Броят минуси е показателен!
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.Колкото до някои коментари из мрежата, че протестиращите са не по-малки бандюги, спокойно мога да кажа - предпочитам нашите бандюги да са добре, а не турските! Национализъм, кво да праим.
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 Веселотака, може да резюмираме исканията:
седеньето го зголемува задникот-турските тирове се качват на жп-платформи и пътуват на тях от граница до граница. Ако не искат, плащат винетка, чиято цена започва от 890 евро на ден. Плюс това да наемат български шофьор, който да ги контролира, срещу 290 евро дневно. Без ДДС.
-такса придвижване в ЕС - 135 евро на ден
-глоби за износени гуми, лош външен вид (на шофьора също), за превишена скорост - зандан поне 30 денонощия, с конфискация на ТИР-а и стоката.
-изпити по български език, правила на движение, съчетани с 7-дневен практически курс на цена - 390 евро на ден. Лицензът придобит след изпита е с валидност една година.
-обстойни медицински прегледи при всяко влизане в България - цена 590 евро. Провеждат се в болници по списък на МЗ
така ми се струва справедливо.
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#25] от "TrakerBG":
седеньето го зголемува задникотосвен това, трябва да се спре правото на Търкиш еърлайнс да лети до София, докато поне една българска авиокомпания не може да лети до Истанбул. Малко офтопик. ТИМ са бандюги, но Търкиш еърлайнс са поганци.
TrakerBG
Рейтинг: 177 ВеселоДо коментар [#26] от "Изтрещела Гарнитура":
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.И бръснати, бръснати! Какви са тия бради
Да, за летищата е факт. WizzAir прекрасно знаят защо не летят до Варна, но ще го преживеем, ако отпушат Константинопол.
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 ВеселоДо коментар [#28] от "TrakerBG":
седеньето го зголемува задникотдори без мустаци! не е хигиенично, поти се горната устна и водача се разсейва.
t_o_m_o_v
Рейтинг: 676 Неутралнотрябваше блокдата да почне на 10ти, следобед..около 15 часа
puhpuhan4o
Рейтинг: 234 Неутрално[quote#12:"др. Иванов"]Проблемите са ясни - близката дружба на ГЕРБ с ислямисткото правителство в Анкара[/quote]
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!Ахахахахаахах.
Само ще попитам едно нещо. И печеля мача служебно.
"С кого винаги се коалира БСП?"
Айде. Чао.
dissident
Рейтинг: 404 Неутрално"Собствениците на български транспортни фирми се оплакват от необосновани ограничения, като например всеки камион да влиза в страната с не повече от 500 литра гориво."
Тези искат да превърнат камионите си в цистерни за гориво. Огромните Mack камиони са с резервоари под 500литра.
Пипера е много лют
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#32] от "dissident":
седеньето го зголемува задникотами това е защото фесовете продават най-скъпото гориво в Азия и Европа. Литър дизел е къмто 4 лева.
Ламбо
Рейтинг: 740 НеутралноМоля министерството на транспорта да се задейства и да излезне с официално изявление! Какви са тези срещи на крак, това да не е селски сбор? Да се изясни проблема и ако трябва да се задействат всички лостове до Брюксел!
Fortuna favet fortibus.phill11
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#34] от "Ламбо":
http://focus-news.net/?id=n1781105
Въпросът който остава, след като проблема не е нов, защо досега се мълчало?
antikomunist
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#8:"Gopeто"] И най-странното е, че в Германия никой не ги пипа. Там не било рядкост турски тир да се движи в насрещното на магистрала. Обаче никой не ги пипа и за мен това е необяснимо. [/quote]
що говориш глупости наскоро даже имаче предаване турските шофьори с оплакваха от строгоста на немските полицай....отговора беше че ще става още по строго
sandoy
Рейтинг: 177 НеутралноСамо така!!! Отстоявайте позицията си, защото сте в правото си!
Гласувайте!TrakerBG
Рейтинг: 177 ВеселоДо коментар [#36] от "антикомунист":
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.Значи бързото и елегантно решение трябва да е - родните катаджии да дигнат мизата за турски тираджии
В Германия - още по-строго, у нас - още по-скъпо
goblenka
Рейтинг: 346 НеутралноКакви механизми има България за решаване на проблема? Турция е доказала, че си прави каквото реши, че е в нейна полза, на нейна територия. Тя не се влияе и не зависи от отношението на България, или ЕС. Тя си е самодостатъчна!
goblenka