За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hinhril
Рейтинг: 177 НеутралноТова може да се види във всички държавни дружества - некомпетентност гарнирана с корупция. Кога най-после ще ги вкараме в затвора тези хора?
Колаборационист
Рейтинг: 627 РазстроеноДържавата не бива да прави бизнес, защото когато започне да го прави, прави политика ...
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !horemag
Рейтинг: 789 ГневноОтново "неолайняризъм" благодарение на който за 20 години БГ се превърна от индустриално държава в обслужваща територия и чужд пазар. Авторът е пълен малоумник. Ако беше чел повече, щеше да знае ,че в Европа има редица предприятия с мажоритарно държавно участие, работещи отлично. За Азия да не говорим. Фолксваген да не би да не произвежда конкурентна продукция или френските автомобилни заводи. Или ЧЕЗ не е държавна ?
Да си върнем държавата и бъдещетоБългарските икономически простаци явно не са свършили. И кво стана като "приватизираха" 15 години - де ни е икономиката, производството и просперитета? Тъпи крадци -манипулатори и некадърници, "пазарни" талибани . Колективните трудови договори им пречели - ами роби случайно да искате за работници ?
Пфу ...гадна "червено- капиталистическа" сган - само с тояга в главата и на две метра под земята ви е мястото.
sandoy
Рейтинг: 177 НеутралноИмам чувството, че протестите ще стават все по-многолюдни, тъй като ще се направят още глупости в сферата на енергетиката, което ще изкара отново по улиците социално слабите, които в най-голямата си част не следят особено политиката...
Гласувайте!kepler
Рейтинг: 177 НеутралноАз не си спомням изобщо някой политик от 20 години да е употребил думата маркетинг.
И в случая проблемът не е само в държавните индустриални предприятия, а в цялото ни общество, защото всяка една община , училище, обласно ръководство, читалище, здравно заведение и регионите като цяло трябва да развиват и следват строги мартетингови стратегии.
А съвсем отделно е неадекватното и символично присъствие на застрахователния сектор в контекста на тоталната маркетинговата безотговорност на всеки субект.
За съдебната система да не говорим, за тях понятието пазар се изчерпва с представата за репички и магданоз.