За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Мадлен
Рейтинг: 440 НеутралноБез приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози.
moloko_
Рейтинг: 282 РазстроеноСлед като намериха гениална идея как да спасят ВМЗ,сега могат и с БДЖ да направят същото като ги обединят да речем с АЕЦ Козлодуй!!! Аз не виждам и една причина Товарните превози да не се приватизират,докато все още има такъв шанс,защото след години никой няма да ги иска и ще трябва да ги ликвидираме.
Distributed
Рейтинг: 1023 РазстроеноАйдеее още няколко стотин милиона на година пари от данъци отиват в канализацията.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Николов
Рейтинг: 1034 Неутралночервените се борят за държавната собственост понеже лесно се източва и е хранилка за паразитните синдикати.
chugunitz
Рейтинг: 169 НеутралноПриватизацията на стратегически превозвач е предателство и престъпление.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 ЛюбопитноЗа да не банкрутира една фирма ще банкрутира държавта. Само това могат другарите комунисти, защото само така могат да крадат и да обяснява на всички, че това е най-добре.
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Оставка на Олигархски!
Вън Долен от парламента!
442
Рейтинг: 564 НеутралноКачете част от турския транзит на влакове и за БДЖ ще се спре да се говори в негативен план.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 Весело[quote#8:"janso"]Да приватизираме цялата държава, да я продадем на чужди собственици с офшорки[/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Точно това иска Олигархски, АЕЦ БеляНЕ! с капитали от офшорки и гаранции от българските граждани...
Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#1] от "Мадлен":
"В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги БенковскиНо не и приватизация на всяка цена !
Ogiigo
Рейтинг: 1308 НеутралноТой новият транспортен министър го обяви, още при встъпването си в длъжност!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.dedo pepo
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#1] от "Мадлен":
Без приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози."
-Обясни ми,Мадлен,становището си,щом разбираш от железници,че ме интересува живо-цял живот съм бил ЖП-ец.
DeepBlue
Рейтинг: 457 НеутралноНароде работи за плащаш за глупосите на комунистите.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.zh Vulchev
Рейтинг: 618 НеутралноДо коментар [#2] от "moloko_":
zhvТо и сега никой не ги иска- втори опит без никакъв интерес, а цената е без коментар. Въпросът е защо никой не ги иска, въпреки че имат над 70% от пазара у нас!!! Явно трябваше да подарят компанията на някой, но не оцеляха до рожденния му ден, а новите не са рещили кому да я подарят
_dan_
Рейтинг: 789 ЛюбопитноВреме е, някой хора да си понесат отговорността за постоянно припомняната мантра "Държавата е лош стопанин" - като се почне от Костов, мине се през соросоидите от Отворено общество и се стигне до някой медии, чиито спонсор е фондация "Америка за България".
Наскоро се наложи да ходя до пощата и виждам как Български Пощи умишлено се водят към фалит, за сметка на редица куриерски фирми и частни пощи. Но като няка кой да потърси ефективна отговорност от отговорните лица - така ще е!
Ian Smith
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#5:"chugunitz"]Приватиза ията на стратегически превозвач е предателство и престъпление. [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Моля те обясни ни защо мислиш така. Но с логични доводи, а не с лозунги, нали !
Ian Smith
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#8:"janso"]Дайте по тая логика да приватизираме и МВР и МО, министерство на здравеопазване и т.н. , защото са толкова зле, че очевидно не се управляват ефективно! [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Между другото, би било чудесно.
Сега сериозно - сравняваш несравними неща - БДЖ е търговска компания, тоест тя би следвало да печели, да е рентабилна. Грубо казано приходите и следва да надхвърлят разходите и. Министерствата не са търговски дружества - от тях не се очаква да генерират приходи. След като не се очаква да генерират приходи, естествено няма как да се очаква те да са по-високи от разходите им.
Димо Кроснев
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#1:"Мадлен"]Без приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози.
Абсолютно верно!Следващата стъпка е фалит.
Ian Smith
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#10:"Велислав"]Но не и приватизация на всяка цена ! [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Приватизация на всяка цена и веднага след като се намери някой който е готов да си тури главата в торбата с този закъсал бизнес.
smile
Рейтинг: 743 НеутралноАйде стига вече, а?
Правете го каквото искате, но стотинка от бюджета да не отиде там.
bramasole
Рейтинг: 2456 Любопитно"Намерението да спре раздържавяването на компанията беше първото, което обяви при встъпването си в длъжност, министърът на транспорта Данаил Папазов."
"На народите с къса памет преходите са им много дълги.." Тони Филипов, Д-рОстава плахата надежда, че няма да тръгнат на всеобща национализация?
Не, че им остава време да направят каквото и да е...
Ian Smith
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#15:"_dan_"]Време е, някой хора да си понесат отговорността за постоянно припомняната мантра "Държавата е лош стопанин" [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Това не е мантра, а световно известен факт. Ако не беше вярно, социализма и до ден днешен щеше да е жив и да властва над света.
Всъщност отговорност трябваше да понесат тези които по престъпен начин забавиха приватизацията която беше необходима не на живот, а на смърт. И я забавиха с цели седем години - от 1990 до 1997-а.
Ian Smith
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#15:"_dan_"]Наскоро се наложи да ходя до пощата и виждам как Български Пощи умишлено се водят към фалит, за сметка на редица куриерски фирми и частни пощи. Но като няка кой да потърси ефективна отговорност от отговорните лица - така ще е! [/quote]
В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.Добре де, така случайно да се усещаш, че с това потвърждаваш това което наричаш мантра, а именно, че държавата е лош стопанин.
seekingman
Рейтинг: 120 НеутралноНапред другари смело! До пълна победа на комунизма и пълен фалит на държавата.
pesheff
Рейтинг: 919 Любопитно[quote#7:"442"]Качете част от турския транзит на влакове и за БДЖ ще се спре да се говори в негативен план.[/quote]
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.и аз това го приказвам до посиняване, но как никой не си е мръднал пръста по въпроса още!?! А е толкова лесно! Един интермодален терминал на Кап Андреево, и още един на Сръбската граница или при Видин. Точка. Транзит, без изгорели газове, без убити хора по селата, без излишен трафик по възлови места!
Някои изглежда има интерес това да не се случва...
Нефертити
Рейтинг: 1421 НеутралноСега комунягите ще развият бизнеса...
Предразсъдъците са за ограничените.