"Лукойл" купува бизнеса с масла на OMV

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Явно автомобилите вече са много близо до електрическите и гигантите започват да разпродават стария бизнес. Руснаците още купуват фабрики, които нямат бъдеще.

  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Винаги ми е било чудно, кой си налива масло от ОМВ или която и да е друга подобна марка???

  3. 3 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    ОМВ бензиностанциите от ден на ден губят своя блясък!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  4. 4 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 877 Неутрално

    OMW е изцяло руска задкулисно манипулирана компания базирана в Австрия, та тази покупка е съвсем формална. Нещо като да преместиш едни пари от левият джоб в десният.

  5. 5 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 1087 Любопитно

    До коментар [#2] от "niakoi_si":

    Маслата им в интерес на истината са доста добри! Визирам основно Биксол серията!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  6. 6 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#2] от "niakoi_si":
    Доста хора. Не си мислете, че бизнеса е само в продажбите на еднолитрови бутилки по ОМВ бензиностанциите. Всъщност това е по-скоро маркетингова активност. Истинските обеми се правят през автосервизите, сервизите за камиони и през транспортните фирми с голям автопарк от камиони. Там основно се продават 60 и 205л варели.
    Качеството на Бихол, освен това е много високо, а цените са конкурентни за сегмента. Например по-ниски са от тези на Кастрол и на някои оригинални марки, а "поколението-спецификацята" им е на най-високо възможно за момента технологично ниво.
    Въпреки това не са маркет лидер, защото навлязоха последни на този пазар и то точно по времето на началото на кризата.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  7. 7 Профил на KASTOR
    KASTOR
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#6] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Точно така е !+++

    King Leonidas I of Sparta to Xerxes I of Persia: ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ/MOLON lABE-"COME AND TAKE THEM."
  8. 8 Профил на Friedrich Nietzsche
    Friedrich Nietzsche
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#6] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Качеството е далеч от Високо Ако искаш да поспорим? ОМВ няма развита продуктова гама дори там където продават добре- масла за камиони, да не говорим за индустрислни масла. Все пак за рафинерия с годишен капаците по- малък от Българския пазар 35 к.т( 35 милиона килограма) а тук пазара е около 55к.т. не знам как може да очакваш да са добри. Оправанието за навлизане на пазар в криза не е валидно, много фирми именно сега продават повече, визирам френските производители, а те влязоха на пазара по същото време.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #