За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
En route
Рейтинг: 171 НеутралноМалко е странно. Изпълняват дистанции, които бяха на австрийските авиолинии и Луфтханза, вместо тях. Самолетите им са нови и обслужването е ОК. Как тогава понякога с Луфтханза билет в Европа е по-скъп от този до САЩ?
ПътуващВсичко е изкуствено. При авиокомпаниите няма ценово регулиране и не знаеш кога колко ще платиш.
Средната цена на билета се е вдигнала около 50-60% за последните 3 години, по мои наблюдения.
Ламбо
Рейтинг: 714 НеутралноЛуфтназа да си преразгледат ценовата политика. Не е нормално Мюнхен-София-Мюнхен да струва колкото полет до о. Хаваи. Трябва да разчупят твърдия си модел на ценообразуване и дестинации и да организират самолетите според запитванията за билети. Друго, което им тежи е новия данък наложен от ЕК за вредните емисии над територията на ЕС. Там отиват 5-8% от парите за самолетен билет.
Fortuna favet fortibus.Geoimg
Рейтинг: 388 ВеселоЛипсва и бизнесмена сидеroff!?
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Dragond
Рейтинг: 823 НеутралноLufthansa иска да си върне бизнес пътниците
---------------
С изключение на един конкретен с бяла коса и остра нужда от усмирителна риза.
Euronymous
Рейтинг: 1040 НеутралноИмат си достатъчно бизнес пътници. Почти няма места за бизнес класа
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
rainbou1
Рейтинг: 727 ЛюбопитноНе мога да разбера Lufthansa Regional къде са в цялата схема?
И след като Lufthansa са спряли кратките си полети от януари, защо летях с Lufthansa Regional CRJ 700 с регистрация D-ACPE на 26.02 по маршрут Мюнхен-Щутгарт?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#5:"Euronymous"]Имат си достатъчно бизнес пътници. Почти няма места за бизнес класа [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleОсвен всички мародерски швабски схеми и тук действа система според която дават огромни отстъпки за пътниците служители на германски концерни и те често летят много по-евтино дори и от пътниците на най-нискобюджетните компании които за с резервации от година по-рано!
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоКато сравня Delayhansa със Singapore получавам същия резултат, както при мерцедес и дача.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantivanchoLA
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#8] от "Consumer":
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012Поне при дачаите нема стюардеси на 60 с обиколки на кръста колко земята ...
Иначе са си свине и в първа класа аз 2-3 пъти съм ги карал да ме компенсират за лошото обслужване, в САЩ разбира се в Европа обслужване удовлетворяване на клиентите не съществува като концепция
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоДо коментар [#9] от "ivanchoLA":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantКравите ги бях забравил, а ако някой не е разбрал сравнявам Singapore с мерцедес, същото заслужават и повечето източни авиокомпании от сорта на emirates и т.н.