За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
volrath
Рейтинг: 174 ВеселоИнтересна работа. Всички ли ще се решават на тия ходове тоя месец? Юли дойде, нека се съединим!
Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
Рейтинг: 566 НеутралноИма право Дейвид Джоунс, главен изпълнителен директор на друг голям играч - базираната в Париж "Авас" (Havas), "...направи изявление, в което казва, че логиката на подобна бизнес операция на втората и третата по големина рекламни агенции е в ущърб на интересите и на клиентите, и на персонала им.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!"Днес клиентите ни искат да сме по-бързи, по-гъвкави и по-предприемчиви, а не по-големи, бюрократизирани и сложни", заяви Джоунс..."
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноОмником имат много симпатичен чарт... от$2 през 1990 г. до днешните $65... освен това от 1997 г. има и яко дивидент.
=on&z=l&q=l&c=
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.http://finance.yahoo.com/q/bc?s=OMC&t=my&l
Митко Зафиров
Рейтинг: 1225 НеутралноСливането е много логично. Така ще се изправят срещу WPP. Това ще е полезно и за клиентите, защото ще получат достъп до наистина глобална услуга на по-ниска цена. А иначе криейтивът си е бил винаги децентрализиран, всяка от рекламните агенции си има таргетна група, така се и намалява възможността за канибализиране м/у агенциите. Да му мисли Мартин Сорел, шефът на WPP. А, ако това доведе до по-лоша услуга винаги могат да излязат двама топ криейтивс от примерно Сачи&Сачи и да предложат по-добра. В този бранш капиталовата входна бариера е ниска, стига да имаш добро име можеш да изтеглиш няколко акаунта със себе си.
Митко Зафиров
Рейтинг: 1225 НеутралноДо коментар [#3] от "Ф.Нинов":
Само част от това се дължи на органичен растеж, предимно е постигнато с М&А, но това е нормално за тази индустрия.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноМного често подобен род сливания водят до подобни процеси и в конкурентните фирми в съответния бранш!всеки почва да търси ефекта на синергията!
antist
Рейтинг: 8 НеутралноНадявам се в бъдеще да купят и бг рекламни агенции, че малко да им оправят качеството. Тотална липса на идеи, софийско-сръбски диалект и толкова изкуствени диалози, че в сравнение с тях "Стъклен дом" звучи като от Стайнбек.
HXP
Рейтинг: 771 НеутралноДо коментар [#7] от "antist":
Особено новата реклама на Данон за МЕН, пълна пародия.
Freedom of Speech
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#7] от "antist":
Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.Аз съм забелязал, че ние се излагаме дори, когато превеждаме на български чужда реклама. А какво остава да я сътворим...
Между другото има много кадърни родни рекламодатели, които обаче не работят в български фирми. И с право, като че ли.