Publicis и Omnicom са пред сливане в най-голямата рекламна агенция в света

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на volrath
    volrath
    Рейтинг: 174 Весело

    Интересна работа. Всички ли ще се решават на тия ходове тоя месец? Юли дойде, нека се съединим!

  2. 2 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Има право Дейвид Джоунс, главен изпълнителен директор на друг голям играч - базираната в Париж "Авас" (Havas), "...направи изявление, в което казва, че логиката на подобна бизнес операция на втората и третата по големина рекламни агенции е в ущърб на интересите и на клиентите, и на персонала им.

    "Днес клиентите ни искат да сме по-бързи, по-гъвкави и по-предприемчиви, а не по-големи, бюрократизирани и сложни", заяви Джоунс..."

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  3. 3 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    Омником имат много симпатичен чарт... от$2 през 1990 г. до днешните $65... освен това от 1997 г. има и яко дивидент.

    http://finance.yahoo.com/q/bc?s=OMC&t=my&l=on&z=l&q=l&c=

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  4. 4 Профил на Митко Зафиров
    Митко Зафиров
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Сливането е много логично. Така ще се изправят срещу WPP. Това ще е полезно и за клиентите, защото ще получат достъп до наистина глобална услуга на по-ниска цена. А иначе криейтивът си е бил винаги децентрализиран, всяка от рекламните агенции си има таргетна група, така се и намалява възможността за канибализиране м/у агенциите. Да му мисли Мартин Сорел, шефът на WPP. А, ако това доведе до по-лоша услуга винаги могат да излязат двама топ криейтивс от примерно Сачи&Сачи и да предложат по-добра. В този бранш капиталовата входна бариера е ниска, стига да имаш добро име можеш да изтеглиш няколко акаунта със себе си.

  5. 5 Профил на Митко Зафиров
    Митко Зафиров
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ф.Нинов":
    Само част от това се дължи на органичен растеж, предимно е постигнато с М&А, но това е нормално за тази индустрия.

  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    Много често подобен род сливания водят до подобни процеси и в конкурентните фирми в съответния бранш!всеки почва да търси ефекта на синергията!

  7. 7 Профил на antist
    antist
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Надявам се в бъдеще да купят и бг рекламни агенции, че малко да им оправят качеството. Тотална липса на идеи, софийско-сръбски диалект и толкова изкуствени диалози, че в сравнение с тях "Стъклен дом" звучи като от Стайнбек.

  8. 8 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#7] от "antist":

    Особено новата реклама на Данон за МЕН, пълна пародия.

  9. 9 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#7] от "antist":

    Аз съм забелязал, че ние се излагаме дори, когато превеждаме на български чужда реклама. А какво остава да я сътворим...
    Между другото има много кадърни родни рекламодатели, които обаче не работят в български фирми. И с право, като че ли.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #