За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
stttt
Рейтинг: 442 Неутрално"Щастлив съм, че вече няма да има партийни членове, администратори и секретарки... За пръв път ще имаме компания, която няма да гълта милиони от правителството, а ще си плаща данъците, ще печели и ще бъде най-силната в Сърбия."........дотук звучи добре.. дано се сбъдне
jackdaniels
Рейтинг: 870 Неутралноарабите изкупиха Европа. добър вечер, говори вашият капитан Мохамед ал Муджахирун, искам само да ви пожелая приятен полет
moloko_
Рейтинг: 272 ЛюбопитноЗа закъсалия сръбски превозвач една такава инвестиция е добре дошла,но се чудя сърбите освен руски и арабски други инвестиции могат ли да привличат?
sto67nes
Рейтинг: 1359 НеутралноСамо араби и руснаци изкупуват Европа...
???
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!karen_walker
Рейтинг: 388 НеутралноСърболята още дори не са в ЕС, а вече привлякоха в държавата си инвеститори-гиганти да строят фабрики и заводи като Fiat, IKEA, Benetton, а сега вече и един от най-големите авио-превозвачи в света. А ние в България си отглеждаме нашите собствени олигархчета и си отваряме празни молове...
Владимиров
Рейтинг: 924 НеутралноДо коментар [#5] от "karen_walker":
Бенетон не отваря "заводи", а просто шивашки цехове, каквито у нас има достатъчно много, вкл. и на Бенетон.
ИКЕА също не строи заводи, а просто използва регионални производители на мебели и/или материал за мебели. У нас има подизпълнители на ИКЕА от повече от 10г, предимно в Старозагорско.
ФИАТ също не строи нов завод, а купи заводите на Застава, които си бяха половин ФИАТ. Точно както Рено си купи Дачия в Румъния. Ние пък си имаме Грейт Уол, която според мен е много по-обещаваща марка от тотално компрометирания италиански гигант.
С други думи не сме чак толкова зле, въпрос на мислене е........иначе браво на комшиите за постиженията!
reality
Рейтинг: 983 НеутралноТова, че "за първи път имаме авиокомпания, която няма да гълта милиони от правителството" въобще не е вярно. Милиони ще се дърпат. Rазликата е тази, че няма да се дърпат от сръбското правителство.
Stupidity should be painfulNeal Oliver
Рейтинг: 660 ЛюбопитноПървоначално си помислих, че стюардесите държат българското знаме!
Несъгласието с 90% от хората е един от най-важните признаци на здрав разум. Оскар Уайлдshilliew
Рейтинг: 764 ЛюбопитноТретата снимка - крилото, транспарантът или вратата (каквото и да е) до двете стюардеси обратно хоризонтално представя българското знаме??? Да не са сбъркали зеленото с тъмносиньото???
Бойко Борисов "Тулупа", Делян Пеевски "Шопара", Костадин Костадинов "Копейката", Ахмед Доган "Сопола" са еднакво вредни и отвратителни личности, спъващи европейския път на България и опитите за независима съдебна система. Тук не става въпрос кое е по-малкото зло от тези четиримата профани, нито да избираш между тях. Сцила и Харибда просто бледнеят пред възможността някой от тези четиримата да управлява чрез министър-председателското място България. Румен Радев "Зеления чорап" е също толкова вреден за България, колкото и тези четиримата...shilliew
Рейтинг: 764 НеутралноДо коментар [#8] от "Сизиф":
Бойко Борисов "Тулупа", Делян Пеевски "Шопара", Костадин Костадинов "Копейката", Ахмед Доган "Сопола" са еднакво вредни и отвратителни личности, спъващи европейския път на България и опитите за независима съдебна система. Тук не става въпрос кое е по-малкото зло от тези четиримата профани, нито да избираш между тях. Сцила и Харибда просто бледнеят пред възможността някой от тези четиримата да управлява чрез министър-председателското място България. Румен Радев "Зеления чорап" е също толкова вреден за България, колкото и тези четиримата...Оф, изпревари ми с минута. Както и да е, извинявам се, не съм плагиатствал.
Пламен Михайлов
Рейтинг: 652 Веселовсе си мислех, че ще се казва КРИЛЯ СЕРБИИ
artmosphereНефертити
Рейтинг: 1371 ВеселоЕее, сърбите се уредиха, ще има от къде да влачат ...
Предразсъдъците са за ограничените.znaesht
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#9] от "shilliew":
Това са фирмените цветове на Етихад /Обединените Емирати , а не на комшиите
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 693 НеутралноКакво добро описание на държавните компании-хранилки завсякакви партийни функционери и баджанаци:
Няма шики-мики."Щастлив съм, че вече няма да има партийни членове, администратори и секретарки... За пръв път ще имаме компания, която няма да гълта милиони от правителството, а ще си плаща данъците, ще печели и ще бъде най-силната в Сърбия."
И в Сърбия не е по-различно и навсякъде е едно и също. Радетелите на държавната икономика и национализацията дачетат внимателно.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#5] от "karen_walker":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.В Сърбия още дори магазин на ИКЕА няма, а Вие за завод говорите... Не, такъв не съществува.
savsemnov
Рейтинг: 140 НеутралноАко наистина сърбите са пресметнали, че има нужда от линии Белград - София и Белград - Варна, защо не са го сметнали преди тях нашите от България Еър - разбира се малки и окономични машини, и с първоначален разреден график, докато се разработи..!? Отдавна родните ни въздухопловци трябваше да са влезли в час и в крак с възможностите и условията на регионалния пазар! Но нейсе, твърде много им дойде с нагаждачество и действия по нечестен начин, та изгубиха пазарен рефлекс, професионални познания, умения и напористост...
chiefwhitecloud
Рейтинг: 109 НеутралноДо коментар [#9] от "shilliew":
пак Сорос се е намесил - на протеста има доста обърнати знамена.
Consumer
Рейтинг: 1364 ВеселоВ момента Етихад са мерило в пътническата авиация и сърбите трябва да си хвърлят шапките, защото националния им превозвач най-вероятно ще изпревари по качество и флота много европейски конкуренти.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantdeaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#14] от "Daniel Defoe - Аз бях на протест. А ти?":
Прочети статията "Долу олигархията!ли казахте" от Емил Григоров,във вестник "Култура" от 26 юли 2013 год.
Чете се на един дъх.
И после ще говорим...
Virgin
Рейтинг: 924 НеутралноДо коментар [#5] от "karen_walker":
Абе то хубаво, ама инвестицията на FIAT се оказа май по-малка от държавната субсидия на сръбската държава към компанията, заводът на IKEA се оказа поръчка на ишлеме към сръбска мебелна фирма (каквито поръчки има и към български производители), а Бенетон просто използва евтината работна ръка (както Zara или H&M пък използват Бангладеш, Индонезия, Виетнам . . . и за съжаление - България)
takeshi303
Рейтинг: 978 НеутралноСърболята ще видят кон боб яде ли.
lone_S
Рейтинг: 551 ВеселоДо коментар [#4] от "sto67nes":
http://www.youtube.com/watch?v=Q5dieYm04So[quote#4:"sto67nes"]Само араби и руснаци изкупуват Европа...???[/quote]
Глупави сърби! Друго си е Гад Зееви!
frequentflyer
Рейтинг: 116 Неутралноуспех на сърбите които съвсем наскоро лизинговаха двата Словенски А319 което от своя страна не остава много шансове на АДРИА Еъруейз, но все ми се струва че на Балканите няма пазар за толкова много играчи
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноИмал - дал, е малко тая работа.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ят имаха значително количество задължения които не им позволяваха дори да фалират, колкото и абсурдно да звучи.
Щом арабелите ги вземат, значи некои са се гризнали за задните части.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#23] от "frequentflyer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Значи най-после почват да разкарват тези 737-ци от средата на 80-те
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#5] от "karen_walker":
per64.pdf
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Съгласен съм, че олигархичния модел трябва да си отиде, че трябва да се оправи проблема с прозрачността и съдебната система, за да има бъдеще българската икономика. Но нека да не бъдем черногледи. Нека не отричаме много свършената работа и прогрес, защото не всичко при нас е зле (и затова не трябва да допускаме сега Олигарски и компания да ни подадат). И нека не даваме сърбите за пример - техният модел е подобен на България преди Костов.
"FDI inflows in the SEE countries from 2001 until 2011 confirm that Romania and Bulgaria have attracted by far the largest amount of FDI in absolute termsduring the past decade"
Графика на стр 17 http://www.lse.ac.uk/europeanInstitute/LEQS/LEQSPa
Сигурен съм, че всяка енда голяма авиокомпания първо би погледнала при нас преди да ходи в Сърбия, но очевидно собствениците на FB нямат нужда от финансова помощ. А JAT са стигнали дъното и са навити.
rainbou1
Рейтинг: 727 Любопитно"България Еър" са частна компания и като такава могат да решат с кого и как да се кооперират.
Освен това, това, което става с JAT, не може да стане в България, защото би се класифицирало като държавна помощ.
А това колко и какви полети ще има до София и до Варна ще видим, в началото всички обичат да се изхвърлят колко велики ще станат.
Magen David
Рейтинг: 427 Неутрално".......и ще го прекръсти на "Ер Сърбия"
А стюардесите на снимката дали схте трябва да се обличат по-скромно!
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.Добре че не е Ал Сърбия
frequentflyer
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#27] от "rainbou1": "Освен това, това, което става с JAT, не може да стане в България, защото би се класифицирало като държавна помощ"
това което става с Еър Сърбия стана и с БГ Еър когато все още не бяхме в ЕС