За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
sto67nes
Рейтинг: 1309 НеутралноБългария призова Турция да спазва международните спогодби за превоз на товари.........Незабавно да се въведат реципроцни мерки.....
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!moloko_
Рейтинг: 262 ЛюбопитноНали уж се бяха разбрали с Турция и нямаше да дискриминират нашите превозвачи,които май взимат клиентите на техните? Или турците казват едно пък правят друго? Ако е така да въведат същите мерки за турските превозвачи и да ги глобяват,докато не се променят нещата.
Angelina
Рейтинг: 681 НеутралноПравилно, трябва да бъдат призовани, за да може при нарушение да бъдат правомерно санкционирани.
Acropora
Рейтинг: 681 НеутралноНаправо да затворят границата за турските тирове за няколко дни пък да видим какво ще стане!
http://www.youtube.com/watch?v=_GMW2xBqSfoПубликувано през m.dnevnik.bg
cinik
Рейтинг: 2608 НеутралноУниверсалният антибиотик за балкански нрави се казва ЕС. Без граници и точка! Има ли граница, идва митница, след нея санитарна локва, зелена карта, тир-карнет, семт-разрешително и кой знае още какво, което не го знаем....
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Real Adventure Machinery
Рейтинг: 165 Веселонаправо ЕС-такса за всеки турски ТИР - 5 бона, на общо основание. Може диш хакъ да го кръстят, или джизие, за да им е лесно да го разберат оттатък Босфора.
proudly built in Bulgariagripen
Рейтинг: 942 НеутралноПърво с добро, не се ли вразумят същите мерки към техните камиони.
За Европа: бяла, християнска и силна!izabell
Рейтинг: 1197 Неутрално"България е поискала от Турция стриктно да се спазва разпоредбите на международните договори и спогодби в областта на автомобилния транспорт"
Според мен положението ще е на приливи-отливи.Лошото е, че и от двете страни превозвачите страдат.
Peacekeeper
Рейтинг: 572 НеутралноНе разбирам защо толерираме подобно отношеное. Реципрочни мерки и да видим какво ще се случи с износа им за ЕС.
др. Иванов
Рейтинг: 838 НеутралноБългария не може да затваря границата, но мобилни групи митничари могат да проверяват всеки тир навсякъде и така да блокират целия турски транспорт, без Турция да може да се жали. Така най-лесният начин ще е тировете да се качват на влакове с което ще спасят БДЖ и ще облекчат пътищата.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
Рейтинг: 583 НеутралноОт българските автомобили се събира и такса от 3000 евро, за да бъдат пропуснати да преминат. Новите условия и тази такса са въведени от Турция от 1 септември.
============================
ше трябва да нападнем Турция и да и види сметката. Проси си го зорлем..
In my world
Рейтинг: 269 ВеселоЗатваряне на границата с азия и икономическа блокада на анадол.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)dedo pepo
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#1] от "sto67nes":
България призова Турция да спазва международните спогодби за превоз на товари.........Незабавно да се въведат реципроцни мерки..."
-Браво,призовани са.
Ама това упражнение го разиграхме няколко пъти вече.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1335 НеутралноВреме е България да постави въпроса в ЕС с по-строг тон !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Julian Mall
Рейтинг: 783 НеутралноТурция разбира само от твърди ответни мерки а не от пожелания за спазване на правилата.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоатанас
Рейтинг: 1104 Неутрално"Повод за това искане са зачестилите напоследък сигнали за задържани български товарни автомобили на граничните пунктове с Турция. Като причина за задържането им турските митнически органи изтъквали липсата на "подходящо" за вида превоз разрешително. От българските автомобили се събира и такса от 3000 евро, за да бъдат пропуснати да преминат. Новите условия и тази такса са въведени от Турция от 1 септември."
Е, стига глупости! Турция въведе такси, но те не важат за камиони с редовни документи. Нашите много се опъваха да им минават схеми с нередовни разрешителни, съответно в турските закони няма глоби за такова нещо, но при нередовни документи минаваш по новите правила и на границата си плащаш 3000 евро като глоба, че не си изряден. Тези промени не касаят никой с редовно разрешително и всички, които знам, си работят постарому и са доволни даже- нелоялната конкуренция вече не вилнее като преди.
атанас
Рейтинг: 1104 Неутрално[quote#15:"Julian Mall"]Турция разбира само от твърди ответни мерки а не от пожелания за спазване на правилата.[/quote]
Турция в случая спазва правилата и налага основно на българи, че ние сме най-вече по търсене на вратички да се заобикалят, глоби, ако не са редовни. Затова и ЕС си мълчи(Правилата са написани за ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ, а не да е казано България.)- нелоялната българска конкуренция засяга малко фирми от други членки, защото не работят с Турция, а и защо да търсиш някой що иска на човек без разрешително пари? По спогодбите всички редовни са на СТАРИТЕ ТАКСИ И УСЛОВИЯ. Проблемът е за такива, които правят фиктивен реекспорт през България и подобни шашми, за да заобиколят броя на разрешителните по спогодба и да се вредят на пазара на тези, които са си платили, чакали са и т.н. по надлежния ред.
атанас
Рейтинг: 1104 Неутрално[quote#6:"Real Adventure Machinery"]направо ЕС-такса за всеки турски ТИР - 5 бона, на общо основание. Може диш хакъ да го кръстят, или джизие, за да им е лесно да го разберат оттатък Босфора.[/quote]
Абе, има си договорки с квоти. Тук тръгва проблемът. В тези договорки такси за преминаване има някакви минимални или няма. Ако си в рамките на спогодба, при вдигане на такса в Турция, твоята страна вдига и тя. Всичко е балансирано. ЕС защо да слага такси за турски ТИРове? Който има разрешително за работа примерно Турция-Германия, си работи и е по спогодбата. Сега, няколко фирми у нас решиха, че при квота примерно 1000 камиона за България за дестинация може да работят с 5000 камиона, а пусто няма кой да им даде разрешително, та пускат фиктивен реекспорт от друга релация и т.н. Турците ги режат тия, щото подбиват пазара не само на турски фирми, а и на фирми от ЕС, на българите, които са редовни, ако щеш. Е и? Да правим бунтове, че турски катаджии глобяват наши коли за превишена скорост? Да искаме глоби по 10000 евро за турци, че са излезли на път в ЕС?
Geoimg
Рейтинг: 374 Разстроено[quote#3:"Ангелина"]Правилно, трябва да бъдат призовани, за да може при нарушение да бъдат правомерно санкционирани[/quote]
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Проблемът е брадат - нечестно, агресивно превземане на пазар!?
Николов
Рейтинг: 960 Неутрално[quote#5:"cinik"]Универсалният антибиотик за балкански нрави се казва ЕС. Без граници и точка! Има ли граница, идва митница, след нея санитарна локва, зелена карта, тир-карнет, семт-разрешително и кой знае още какво, което не го знаем....[/quote]Така е. Но ако кажеш, че е в наш интерес Турция (а и останалите ни съседи) да са в ЕС във форума и извън него се вдига адска врява. Кога влязохме в ЕС, кога ни почерняха д-тата.
Каквото и да правим най-големият ни враг си остава собствената ни глупост.