За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
TAC
Рейтинг: 340 Неутрално"Според Усачов причината да се провали начинанието с BYD в Брезник е, че електрическите автобуси не са успели да получат сертификат за Европа, а само за Великобритания."
rock n' roll is king!Холандия не е ли в Европа?!
traveler1
Рейтинг: 937 НеутралноБихме се изненадали ако новината беше на обратно
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОmapto
Рейтинг: 1389 НеутралноКорупцията убива работни места. Национална стачка и оставка!
Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverseПубликувано през m.dnevnik.bg
purple_rain
Рейтинг: 118 ЛюбопитноЖалко,електрическите превозни средства все повече ще стават масови и ние може да се привлечем такива производители,след като не успяваме да развием автомобилни производства.Все пак както разбирам инвестицията не е изцяло пропаднала и има шанс в бъдеще да се случи в България.
Nach
Рейтинг: 181 НеутралноТо друго не се и очакваше. Прекалено хубаво за да е истина за нашите географски широчини.
442
Рейтинг: 554 НеутралноИ китайските комунисти не искат да работят с българските.
chevyvolt
Рейтинг: 775 НеутралноЦитат от оригиналната статия в "Капитал":
"....Несигурната политическа среда след оставката на правителството на Бойко Борисов през зимата е разколебала китайската компания. "Партньорите ни се притесняват какво ще стане и като че ли са склонни да изчакат"..."
Да ви е честита новата Демократура на Борат и Путин - вечна дружба!!!
патиуанчо
Рейтинг: 501 НеутралноРаботата миришеше от самото начало. Но е кофти, щото за тоя район щеше да е добре да има някакъв бизнес, че там е яка мизерия.
ден година храни.cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноМалко реализъм никога не е излишен. Автомобилите производители са глезените деца на индустрията. Навсякъде, където стъпят, очакват държвите да им поемат 50% и повече от разходите, в допълнение на данчъни ваканции и нетарифни ограничения за конкуренцията. Като например Румъния, където данъците за колите са скроени по калъпа да си купиш Дачия.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Така че, ако ще се строи завод в България, вероятно първата новина ще бъде: "Държавата търси 800 милиона лева, за да доведе завод на еди-кой-си у нас "
latsy
Рейтинг: 754 ВеселоИван Костов и Бойко Борисов са виновни.
патиуанчо
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#9] от "cinik":
ден година храни.Не е задължително. Китайската автоиндустрия още не е минала прощъпулника, така че при опитите им да влязат на някой пазар имат нужда да хвърлят пари -- и в маркетинг, и в друго.
Точно затова ми звучеше съмнително историята, щото Бг и Брезник не приличат на място, което си заслужава да се инвестира, особено от китайска гледна точка.
Това за съжаление.
Най-вероятно са правели проучвания тук и там, някой се е зарадвал прекалено бързо и чул-недочул е донесъл на журналистите.
izabell
Рейтинг: 1266 НеутралноПо една случайност изпуснахме шестицата,но интересът все пак не пропада.Попадаме на друг китайски инвеститор
dissident
Рейтинг: 397 НеутралноВажното е че преди една година тази новина си свърши пропагандната задача.
cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноДо коментар [#11] от "патиуанчо":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това не беше техен завод. Китайците масово продават knock-down kits (комплекти направи си сам) , защото им е омръзнало от протекционизма, който се проявява спрямо тяхните стоки (най-често като отговор на собствения им протекционизъм). Така продават комплектчетата на някой местен виртуоз, който да лъже-търчи по митниците и данъчните, за да го изкара местен продукт и да заобиколи налозите.
dissident
Рейтинг: 397 НеутралноПрез последните години откъде ли нямаше "инвеститори", доста от Кувейт, доста от Китай и в информацията винаги фигурираше едно голямо ЩЕ.
Истината е че инвестиционият климат в България е в точката на замръзване.
ironhorse
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#6] от "442":
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!Точно това щях да напиша !
Щом и китайските комунисти бягат от нашите ..., работата е утекла.
Помните ли единственото посещение на Ореха извън България беше в Китай.
Каквото пипне Ореха, съхне !
ОСТАВКА
.
Рейтинг: 1193 Неутрално[quote#11:"патиуанчо"]Не е задължително. Китайската автоиндустрия още не е минала прощъпулника, така че при опитите им да влязат на някой пазар имат нужда да хвърлят пари -- и в маркетинг, и в друго[/quote]
Специално при електро автобусите китайците са най-напред. Щото са най-напред в акумолаторите, литиевите.
dissident
Рейтинг: 397 ВеселоДо коментар [#16] от "ironhorse":
Разбира се, защото преди него имаше наплив от инвеститори и безброй заводи бяха построени.
След като не ги разбирате тези неща, по-добре си мълчете и не продължавайте с глупава пропаганда.
Най-лошото е и че никой, от която и да е партия, не разбира тези неща.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#15:"dissident"]През последните години откъде ли нямаше "инвеститори", доста от Кувейт, доста от Китай и в информацията винаги фигурираше едно голямо ЩЕ. Истината е че инвестиционият климат в България е в точката на замръзване.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Другата истина е, че в търговията има някакви правила "на палец": 100 запитвания -> 10 оферти -> 2 сделки. Но бидейки свободната размяна беше прекъсната за 45 години и сега се учим на ново, всяко запитване води до невиждан фурор, особено когато журналистите припознаят и добра възможност да вдигнат тиражите. Обективната журналистика изисква сдържаност и критичен прочит, не гъделичкане на матряла.
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноКитайците не могат да виреят явно в родната бюрократична и безхаберна среда. Какво стана с втория по богатсво китаец. Нали другаря Орешарски го покани?
The best way to predict the future is to invent it.Гогич
Рейтинг: 941 Любопитно[quote#14:"cinik"]някой местен виртуоз[/quote]
Местният виртуоз в случая Усачев (в статията Усачов) си заслужава отделна статия. Кой е, с какво се занимава, че от нета излизат едни неща...
патиуанчо
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#14] от "cinik":
icle_battery_manufacturers
ден година храни.Вероятно си прав.
[quote#17:"."] китайците са най-напред. Щото са най-напред в акумолаторите[/quote]
Ма верно ли? Ба тия китайци. А колко от тия компании са китайски?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_electric_veh
И се пише акумУлатор, не акумОлатор. Щото акумулира, т.е. натрупва, енергия.
Надежда
Рейтинг: 1600 НеутралноМеркел едва ли ще допусне някой да и конкурира пазара. Квоти за внос Китай няма да получат никога. За това са решили да произвеждат в ЕС. Само, че ръката на госпожата е дълга. Само англичаните няма как да заплашва, защото не са в ЕЗ.
dissident
Рейтинг: 397 НеутралноДо коментар [#19] от "cinik":
Преди години, по комунистическо време, България имаше търговски представителства навсякъде по света. В тях имаше много внедрени агенти и шпиони, но това е друга тема, важното е че след "промените", работещите в тези представителства просто заграбиха бизнеса, както и базата.
Лошото за тях, както и за България, бе че зад гърба си вече нямаха цяла държава. На практика, след "промените", нямаше кой да представлява българските производители в чужбина.
От друга страна, всеки един в България искаше да забогатее за няколко дни и вместо да продължи да произвежда, както бе преди, развали качеството или просто продаде производствените мощности за да си сложи парите в джоба.
Това бе краят на българската индустрия.
Сега се надяват на инвестиции. Има наука и дебели книги по които учат хора от фирми изследващи инвестиционният климат в една държава. (Учил съм малко от това). Факторите са много и се използват доста сложни формули. Доклад за инвестиционният климат в една държава е доста скъп. Фирми плащат за тези доклади и ако условията не са добри, не инвестират.
Глупостите, които говорят българските политици, нямат нищо общо с истината.
ironhorse
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#19] от "cinik":
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!Ако българите масово знаеха това правило, нямаше да има толкова малко самонаети !!!!!!!!!
Иначе бизнесменът е иззедник, робовладелец и т.н., но правилото важи само за набедени бизнесмени като Гергов, Банев и други другари милионери, изгорили душиците на маса гласоподаватели на БСП.
Но ... матриала е прост та дрънка !
Xumpomo name
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#1] от "TAC":
Birds of a feather flock together.И мен това много ме учуди...
Xumpomo name
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#6] от "442":
Birds of a feather flock together.Китайците са комунисти у дома си, навън са си капиталисти
dissident
Рейтинг: 397 Неутрално[quote#19:"cinik"]Другата истина е, че в търговията има някакви правила "на палец": 100 запитвания -> 10 оферти -> 2 сделки. [/quote]
Не е съвсем така. Дълго е да се обяснява и няма да го направя.
Гневник
Рейтинг: 672 НеутралноПроектът на BYD в Брезник няма да се реализира, потвърди управителят на "Булминерал" Александър Усачов за "Капитал Daily". Не е Александър Усачов, а е Александър Усачев. „Булминерал” и „Евроквест енерджи” са създадени от Александър Усачев - руснак от Оренбург, женен за българка от Радомир. Интересно е да се отбележи, че в нашите регистри той фигурира с две самоличности - ту с ЕГН като български гражданин, ту като чужденец с разрешение за постоянно пребиваване. Отначало „Булминерал“ е негово еднолично ООД, а в „Евроквест енерджи“ той има дял от 90 %. По-късно по 50 % в двете фирми купува старозагорската фирма „Комерсиал“ ЕООД - притежание на семейното АД на Дечко Колев „Металик“, където съдружници са брат му и жена му, а управител е синът му Иван. През 2009 г. Иван Колев е избран за депутат от ГЕРБ и излиза от всички структури. Сега „Комерсиал“ има 82% от „Евроквест енерджи“, а Усачев - 18%. В „Булминерал“ дяловете са по 50%, но там собственик е не Усачев, а офшорката от Маршаловите острови „Енерджетик минерал интернешънъл“ С. А., която е негова собственост. Зад другата офшорка - „Еуроквест груп“ вероятно стои пак той. Не само заради съвпадението в имената, но и защото „Еуроквест“ се представлява от Елена Душева - служителка на Усачев, управлявала и други негови фирми. 95%D0%97-%D0%B2-%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0% B5%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-30-%D0%BC%D0%BB%D0%BD. -%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE/ 8/%D0%9A%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0 -%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F- %D0%B2-%D0%BA%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%BE-%D0%A3%D0%BE %D1%80%D1%8A%D0%BD-%D0%91%D1%8A%D1%84%D0%B5%D1%82- %D0%B8%D0%BC%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8- %D1%89%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%B5 %D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D 1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8-%D0%B8-% D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8-%D 1%83-%D0%BD%D0%B0%D1%81_l.a_i.405199_at.1.html
http://pressadaily.bg/publication/10145-%D0%A7%D0%
http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B
СДС
Рейтинг: 1398 ЛюбопитноПроектът на BYD в Брезник няма да се реализира, потвърди управителят на "Булминерал" Александър Усачов %B7%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%B4%D0% B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D0%B B%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE -%D0%B7%D0%B0-%D0%BC/
nemo malus felix, minime corruptor...............
Тоз Усачов да не е същият:
"Един от основните партньори на ЧЕЗ в тези схеми е украинският „добре облечен бизнесмен“ Александър Усачов, който от години живее във Варна. Той е един от близките на Майкъл Чорни и приближен до убития СИК-аджия Милчо Бонев – Бай Миле. Именно този „бизнесмен”, през последните 4-5 години е основен доставчик на консумативи за чешката компания. "
http://nreporter.info/%D1%87%D0%B5%D0%B7-%D0%B8%D0
джендър NATO generals
Рейтинг: 629 ГневноЩо така бе? Отговорни има ли? А виновни?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токНие си имаме вампири-олигарси-те ни стигат, а? Олигарси, монополи, картели-това е икономикакта на България, това и ще бъде! Друго не може да припари тук! Друго тук не вирее!
sto67nes
Рейтинг: 1384 НеутралноКомисионните им са се видяли големи...
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!Riker
Рейтинг: 712 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "mapto":
Би ли обяснил малко по-подробно, че ми стана интересно?
Делян Ковачев
Рейтинг: 727 НеутралноКомунизмът в Китай може да пропадне скоро така че не ми се мисли каква обърквация ще настъпи там.
Коки
Рейтинг: 775 НеутралноВсички бягат от некадърните, крадливи, корумпирани и нагли комунисти! Дори китайските такива!
kimba3
Рейтинг: 838 РазстроеноЖалко за Брезник и хората му...
mapto
Рейтинг: 1389 Неутрално[quote#33:"Riker"]Би ли обяснил малко по-подробно, че ми стана интересно?[/quote]
Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverseПредвид големият първоначален интерес от Китай и липсата на аргументи за напускането, най-вероятно инвеститорите не са успяли да се спогодят с новите власти за неписани ограничения, които са им били наложени. Всеки, който се е опитвал да прави нещо в България се е сблъсквал с тези неща.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#24:"dissident"]На практика, след "промените", нямаше кой да представлява българските производители в чужбина. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Сигурно и чешките и полските е нямало кой да ги представлява, само че Вишеградската четворка от първия ден се позиционира политически при ЕС и НАТО, припозна предприемачеството и свободния пазар като ценност и почна да прави реформи. Западните фирми се настаниха веднага там, почнаха да ни мачкат с цена и качество и досмачкаха грохналите държавни мастодонти, които до късните '90 бяха изцяло държавна собстеност, пример за антиикономика. През това време народонаселението, и което е още по-лошо: интелигенцията (с порядъчен брой внедрени ченгета в нея) бутаха страната в посока ОНД, Черноморското сътрудничество, руските пазари, ембарговите пазари, да "бъдем посредник между Русия и ЕС" и др. антитези на цивизлизования свят.
soldierism
Рейтинг: 118 ЛюбопитноИнтересна врътка се е получила. Политика
vigour
Рейтинг: 144 НеутралноА като се сетя Делян Добрев как се фукаше с тая сделка
Сега къде е да обясни кво е станало?
Free person
Рейтинг: 395 ВеселоТъкмо се зарадвах,че ще има повече "бели автобуси" за депутатите!
Tonybat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноЖалко!Също така пропадна производството на автобуси и тролеи с марката ЛИАЗ в Габрово!Много се говори ,а реално малко се прави ,за да се привлекат стабилни производствени инвестиции!