За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ivan Ivanov
Рейтинг: 852 Неутралнонапишете и два реда за какво се борят,едва ли са ранобудни превозвачи
)
rainbou1
Рейтинг: 714 ЛюбопитноТе хората се занимават с опорни точки, не с автобусен транспорт.
blaf
Рейтинг: 800 НеутралноИ кви са им исканията?
Eisbär
Рейтинг: 594 ЛюбопитноИ какви са им точно проблемите?
ПАВЛА
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноСакън, недейте, че ми предстои пътуване утре.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Станислав
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#5] от "ПАВЛА - SorryLol": Ако връщането е преди 1-ви февруари, нямаш проблем!
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklinоstavime
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#3] от "blaf":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!До коментар [#4] от "Eisbär":
Личните коли, микробусите са пред автогарите", посочи Топалова.
Това не го ли прочетохте?
Eisbär
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#7] от "оstavime":
Ъ!
104 писма за една година все пак.
И аз имам забележки към превозвачите, но какво от това.
blaf
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#7] от "оstavime":
а.к.а. искат да забранят на лични автомобили да чакат пред гарите и да превозват хора, за да могат те да ги превозват?
ytrewq
Рейтинг: 284 ЛюбопитноА нещо за безпроблемно и удобно пътуване..... да кажат автобусните превозвачи ?
мики маус
Рейтинг: 2417 ВеселоИнтересна статия.
104 писма за година прави по писмо на 3-4 дни. Звучи детинско, ако не шизофренно. С правилната аргументация, тон и адресирано до правилния човек и 3 писма биха свършил работата.
Колкото до микробусите и колите - почистете автобусите си, окъпете и избръснете шофьорите, предложете комфорт и сигурност и нещата ще потръгнат.
А да не би протестът случайно да е заради неколкократно отменяното задължително въвеждане на касови апарати от 1.1.2014?
kashpirovska
Рейтинг: 434 ГневноНе знам какви са им проблемите,но услугите са им под всякаква критика! При едното от пътуванията шофьорът на Юнион -Ивкони говори по мобилния си телефон в продължение на 4 часа,разказвайки житието-битието си и карайки се с приятелката си! Да не говорим как се товари багаж от възрастни хора и инвалиди...отврат!
Дневник-токсичният сайтpurple_rain
Рейтинг: 114 ЛюбопитноОще едни се наредиха за помощ от държавата.Сигурен съм,че едно от исканията им ще е да отпадне изискването за касов апарат и издаването на касов бон във всеки автобус.Ще чакаме да видим какви изисквания ще измъдрят.
ДЗВЕР
Рейтинг: 800 Весело[quote#11:"mishokov"]А да не би протестът случайно да е заради неколкократно отменяното задължително въвеждане на касови апарати от 1.1.2014[/quote]
... да имат седалки.
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... а-а, не само за т'ва... кат' че им сА сака да забранАт леките коли и микробусЕте
Аватар
Рейтинг: 168 НеутралноОчевидно искат БСП и ДПС да правят ежедневни митинги в подкрепа на кабинета, за да се осигури непрекъснат поток от хора за превозване насам-натам.
julyanna
Рейтинг: 648 ВеселоДо коментар [#3] от "blaf":
Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.Ми ако не ги измъдрят, сигурно ще минат с дежурното ОСТАВКА. Та да не е съвсем без хич и неориентирано.
Макар, че от 104 писма верно барем да бяха преписали едно ню-ню искане, ей тъй - за цвят.
ПП : Ние къде да пращаме исканията си към превозвачите? Щото от къде и да погледне човек - има за какво да ги подхване.
id
Рейтинг: 263 НеутралноДобре де, нека спрат за една седмица, да видим може ли без тях. Едно време градския транспорт беше спрял и се разбра колко струва.
skch
Рейтинг: 602 НеутралноКалпава поддръжка на автобусите, грубо отношение на персонала, неспазване на някои курсове поради "липса" на пътници, неспазване на някои разписания, тотално нежелание за работа + и комфорт от властта за дпс фирмите за сметка на несвързаните с партията, масово монополизиране на големите линии от няколко компании за сметка на местните превозвачи... И тия диванета начело с тази шафрантия имат нахалството да се оплакват от държавата.
Blaster _
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#12] от "kashpirovska":
И на мен ми прави впечатление, че масово водачите на автобуси по междуградските линии говорят продължително по телефона.
cinik
Рейтинг: 2687 НеутралноСвръхрегулиран пазар, една идея по-добре от БДЖ. И както при всяка антипазарна история, се трупат дисбаланси, които избиват в най-неподходящия момент. Ако държавата иска да помогне с нещо, то това не е като отлага за пореден път касовите апарати за последните останали богопомазаници (а с това и плащането на данъци от тях). А точно обратното: още от утре да освободи пазара за всички видове играчи, по всички видове линии. Ако след 6 месеца се окаже, че някое село е останало без транспорт, тогава нека да го мисли него отделно и да доплаща на някого, за да вози. Но важното е, че с освобождаването на пазара 90% от проблемите и разправиите от този сектор ще отпаднат за една нощ.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Какво прави свободният пазар, се вижда в морския и въздушния транспорт. Поради неутралността на море и въздушно пространство, това са комай последните територии без данъчна и чиновническа опека, където 200 държави и безброй компании се състезават на равна нога, на базата единствено на цена и качество. Затова и резултатите са впечатляващи: скок на броя пътници и за самолетния уикенд туризъм, и за морските круизи, срив на цените, общодостъпност и масовизация на услугите, внушително техническо развитие и заплати в пъти по-високи от сухоземния транспорт.
Това е, когато няма чиновник да казва кой кога, къде, кога и на каква цена да вози, а пазарът и само пазарът има думата. Пак повтарям, за съжаление това остана възможно само във въздушното пространство и в неутрални води. Венеция беше основана от византийски аристократи, изпратени на заточение в нейните блата заради съмнения за разкол. Само от свободна търговия за 2 века стана най-богатата държава в света, дори накрая покори и опожари самия Константинопол.
cinik
Рейтинг: 2687 НеутралноПлановата икономика в автобусните превози е основната причина за изсипване на населението в големите градове. Липсата на надежден транспорт до по-малките населени места водят до залиняване градчета, в които при удобни връзки хората биха останали да живеят. Сега ако се изнесеш от София в Нови Хан, ще станеш шофьор на детето си. Затова малко хора го правят. Но ако минаваше маршрутка през 10 минути, тогава положението щеше да е по-скоро като Турция, където предградията процъфтяват.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Gopeто
Рейтинг: 1347 НеутралноПревозвачите са прави да искат спазване на правилата и по-строг контрол. Необходимо е. Но не трябва да се изпълняват искания тип "Цеко МИнев" или иначе казано разходите да им плаща държавата или пътниците, а приходите само за превозвачите. Като под цена плащана от пътниците имам предвид не само цената на билета, а неудобствата свързани с разписание, компромиси с удобството на пътниците и всякакви своеволия на шофьорите. Аз съм пътувал всеки ден и когато две фирми превозваха, цените бяха нормални, автобустите нови, достатъчно на брой и спазваха разписанието - можеше да се разчита. Махнаха едната фирма и другата смени автобусите с по-стари и вдигна почти двойно цените, без да са имали никакво увеличение на горива, амортизации всичко ценообразуващо (май се смени кмета, общинския съвет и върнаха хората на превозвачите на отговорните за транспорта постове). А никой не може да забрани на хората да ползват съвместно автомобилите си за да се придвижват. И това е добре за всички. За шофьорите, за пътниците, за околната среда.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровcinik
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#22] от "Gopeто":[quote#22:"Gopeто" ;]Превозвачите са прави да искат спазване на правилата и по-строг контрол. [/quote]
)). Ама защо и на гишето не ми дават касова бележка, а? Хахахааха! Или и този въпрос е от графата "Е бре, е бре, бате куре, у таа държаа за некои раоти не е ноу здраословно ъ се пита..."
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Билет за Хеброс бус по линията Пловдив - София. 14 лева от каса и пак не ми дават касова бележка. Айде за вътре по автобусите разбрахме, че било мнооогоооо сложно, направо НАСА трябва да измисли касов апарат, защото като пори автобусът, вълните на мобилните оператори не могат да го догонят
danid
Рейтинг: 221 НеутралноИ аз не разбрах конкретните искания.
Имам наблюдения за превозите в чужбина- наистина има микробуси, превозващи все "братовчеди" които са си нелегални редовни линии. Със сигурност не отговарят на никакви критерии за международен превоз.
От друга страна падна нивото и на лицензираните линии. Например автобусът тръгва от Германия на един безкраен курс чак до Варна, и ако се качваш в по- близка до БГ столица почти няма шанс за празно място, а за запазено такова никакъв! Принципът е "кой пръв завари".
Янислав Запрянов
Рейтинг: 640 НеутралноГаля Топалова - Основен превозвач на избиратели от чужбина в България и измежду избирателните райони .
Крез
Рейтинг: 960 ВеселоМи кой ги е карал да се захващат с бизнес по тези територии?
Кво ревът да фалират.Как фалират десетки други фирми имали неблагоразумието да си помислят ,че в кочината може да се прави
що годе нормален бизнес?Никакви облекчения и отстъпки ,да не са чуждестранен "голям" инвеститор.Уж бизнесмени пък не могат едни рушвети да дадат на правилното място и да си решат проблема.
Съвета ми е продавай докато още можеш и през терминала.
който не го разбере навреме ще загуби всичко .
ДЗВЕР
Рейтинг: 800 НеутралноДо коментар [#26] от "Крез":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... шА фалират, щот у кочината има свинье, дет' вместо на рейса, сА качват при "брат'чеда си"... Друг е вАпроса, че повекето "рейсове" са кочини, разписанието е нек'ва 'артийка, дет' не вАжи, а отделно не сакат да возАт от малките и отдалечени населени места...
cinik
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#26] от "Крез":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“В този бизнес, цитат от теб: [quote#26:"Крез"]чуждестранен "голям" инвеститор[/quote] никога не се е мяркал и няма да се мерне, защото нещата са раздадени по други правила, малко по-различни от търговете с евросредства, където откритата конкуренция се изисква под лупа и затова по 70 фирми купуват тръжните книжа за всяка селска канализация, а 30 от тях, от 15 различни държави подават оферти.
Това обаче не се наблюдава в автобусните превози, не че в тях няма европейски гиганти като Веолия, които видях че са стигнали до Белград, но по- на изток не смеят да припарят. Така че, чужд инвеститор няма да видим, освен най-много познатите мутри, притежаващи "крайно специфичното ноу-хау за работа в балканския регион", преобладаващо от гръцки и словенски произход.
Крез
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#28] от "cinik":
Нагледах се на европейски гиганти във всички сфери,
дъмпинг докато завладеят пазара ,после подвеждащи реклами ,пренабити срокове,"забравени "етикети с промо цени на рафта а на касата по 2,извиване на ръцете на местни доставчици,надценки от по 30-40% след като унищожат конкуренцията.Неспазване на
договори и щедри подкупи за да са изгодни за тях и тн.А естествените монополи дори не се стараят да си сложат маска на благоприличие.
Да ,тези територии се владеят от мултинационални компании и местни олигарси със правила от Дикенсовият капитализъм .
Тук закона е на страната на този който плати повече ,и правилата са според пачката в плика под масата.Та много сте прав тука ноу-хау е съвсем от друго естество.
cinik
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#29] от "Крез":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Каквото по цял свят, такова и у нас, за съжаление. Пазарът се стреми винаги към окрупнение и така е във всички сектори. Виждаш, че и при автомобилите е същата работа, и при смартфоните...
Gopeто
Рейтинг: 1347 НеутралноДо коментар [#23] от "cinik": Големите превозвачи имат голям проблем, защото не е ясно дали искат наистина да се спазват правилата или да се спазват така, както те искат. Оплакването, че микробуси им крадат клиентите е вярно, но е съмнително дали не искат отстраняване на конкуренцията. За издаването на касови бележки да не говорим или пък за спазване на елементарни правила.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровcinik
Рейтинг: 2687 Неутрално[quote#31:"Gopeто"]не е ясно дали искат наистина да се спазват правилата или да се спазват така, както те искат. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Искат автобусният бранш да заприлича на тутуневия
gost22
Рейтинг: 808 НеутралноПътниците тръгват без да имат застраховка, превозните средства не са проверени, не се знае дали водачите отговарят на необходимите условия, разказа Пиронков.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Това е работа на КАТ, и няма да се оправи с държавни субсидии за горива.
Най-интересното е, че няма желание да се иска въвеждането на скрита камера като доказателство в съда. Така както камерите оправиха спазването на скоростта и отнеха повече книжки отколкото катаджиите, така биха вкарали ред в много сектори. Например ако се снима как някой взема пари без да дава касова бележка (автомобилите и микробусите), то глобата му е вързана в кърпа и този сам ще се откаже да вози. Ама май целта е да се осигури постоянна дотация по повод на краткосрочен проблем.