Местан обеща да се изкупи всичкият тютюн

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (114)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 616 Неутрално

    С парите от обръча на Доган хидроинженера ще ги изкупите нали така.

  2. 2 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Ще го изкупи ама с моите пари. Стига с държавния рекет!

  3. 3 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 367 Весело

    Много пуши този

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  4. 4 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3197 Неутрално

    С парите на Бисеров и Цонев можеда се изкупи много.
    Поредната демагогия на лидера на ДПС.

    klimentm
  5. 5 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Държавни заводи, беленета, тютюни... Социализъм отвсякъде.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  6. 6 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1291 Весело

    А обеща ли, че ще го изпуши?

  7. 7 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    да , и пак с пари от бюджета , така и баба знае на наш гръб .да ги плаща от свойте и на данчо ментата от имотите .

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  8. 8 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Нагледен пример как се създава изкуствено проблем с изкупуването на тютюна, от една страна за да останат зависими избирателите на ДПС (вижте как ви чуваме и ви решаваме проблема) от друга да се раздават десетки милиони държавни пари, с които да се облажат обръчите на ДПС. Низко, долно и мерзко поведение на Мустан.

    Няма шики-мики.
  9. 9 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да чуем гласа на тютюнопроизводителите означава да чуем собствения си глас, защото огромна част от парламентарната група на ДПС се състои от колеги, които са израснали с катранови ръце. Проблемът им е наша собствена съдба, обясни ситуацията Местан.
    Ох,просълзих се! Много Ви бива в словоблудството,г-н Местан!

    Дневник-токсичният сайт
  10. 10 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 616 Гневно

    Лятото всички други производители на каквото и да било да са на протест било за домати,ябълки,зеле,грозде и др.няма да спирате докато не се изкупи всичко на предложена от вас цена.Няма свободен пазар какво е това животно!

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  11. 11 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 257 Любопитно

    Заради европейските изисквания от 2010 г. България не може да подпомага пряко тютюнопроизводителите. Така през последните години парите за тях се предвиждат в бюджета с цел да се развиват алтернативни производства, но това не се случва. - Ето това е което може да се прави,всичко друго е абсолютен популизъм.Тютюнопроизводителите не са нито по-важни,нито по-маловажни от останалите земеделски производители,ако и те поискат държавата да им доплаща защото изкупната цена е ниска,до къде ще го докараме?

  12. 12 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    защото огромна част от парламентарната група на ДПС се състои от колеги, които са израснали с катранови ръце.
    .............
    Значи, за да се разкарат още няколко стотина хиляди култур-особняци, мечтаещи за сепаратизъм и своя си автономия, нужен е един внезапен трус в тютюневия бранж и кой откъде е. Ще си припознаят южната съседка за родна и гудбай, но така се пипа ловко и хитро.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  13. 13 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Всички знаем кои са производителите на тютюн. От това по- пряка дискриминация няма. Да разходва държавни пари, за тоя къде не си правил сметката, какво да произвежда.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  14. 14 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Гневно

    Турче, колко десетки милиона от бюджета , за да си осигурите избиратели на НАШ гръб ??
    КОЯ фирма или ЕТ получва държавна помощ за да получват и тези ?? На какво основание ??
    САМО за тях ли няма да важи пазара ?? Комунизъм ли проповядваш или просто- купуване на гласове ??
    Кой ти дава това право ?
    Всички ли да плащаме за ТВОИТЕ избиратели ???
    Самозабравил се тип....

    BIG AL
  15. 15 Профил на kimik
    kimik
    Рейтинг: 213 Весело

    Дърабърчо...

  16. 16 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Голям възход, няма що. Сега ще угаждаме на избиратели за държавна сметка. Поне да беше фабрика за нещо, а то тютюн.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  17. 17 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 470 Неутрално

    "Той обяви, че след като Комисията за защита на конкуренцията излезе с решение от проверката за картел сред търговците на тютюн се окаже, че изкупните цени тази година са по-ниски от миналогодишните, държавата щяла да компенсира производителите."

    А така. И догодина да произведат поне три пъти повече, изкупуването и цената така и така им е гарантрана. Може и цялото ни селско стопанство да се преориентира към този толкова "перспективен" отрасъл. Нашите управници, особено тези от ДПС, и без това не им пука дали в действията им има нормална човека логика. Качени на летящи чинии, те ще срутят тотално държавата без да им мигне окото, тъй като междувременно всичките им комисионни ще са осребрени.

  18. 18 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 716 Неутрално

    С чии пари?

  19. 19 Профил на zorba
    zorba
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ох, просълзи ме.... )-.;

  20. 20 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 162 Гневно


    "Ние превантивно заложихме в бюджета за 2014-а година цели 30 млн. лв. повече за националните доплащания за тютюнопроизводителите. Поемам ясна политическа отговорност, че в крайна сметка тютюнопроизводителите ще получат повече, отколкото при управлението на ГЕРБ, обяви още Местан."

    ЕТО КАК СЕ КУПУВАТ ИЗБОРИ! КАК СЕ ДЪРЖАТ ХОРА В ЗАВИСИМОСТ И КАК ТОЧНО ЗАВИСИМИТЕ ДА СА БЛАГОДАРНИ ЗА СЪДБАТА СИ. ОТВРАТИТЕЛНА ПОЛИТ-ПЕРВЕРЗИЯ!

  21. 21 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Абе Местан, що не изкупите чушките и доматите, а ще изкупувате тютюна?
    Почнете да изкупувате зарзавата и ще почнат да садят зеленчук.

    Ако ми покажеш снимка на Доган до везеница с тютюн на млади години ще ви призная.

  22. 22 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Проблема е че сега Булгартабак е частен. ДПС не може да командва фирмите.И подкокоросва производителите да вдигат стачки за да могат да обяснят парите от бюджета с които се подпомагат. А има и друго - фирмите са в далавера с ДПС и правят отчисления на ДПС , те стачки и от бюджета на производителите.И в двата случая от твоя джоб данъкоплатецо.

  23. 23 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 924 Неутрално

    "... се окаже, че изкупните цени тази година са по-ниски от миналогодишните, държавата щяла да компенсира производителите.."
    --
    Ами няма как "държавата" да ги "компенсира", просто ще вземе от мен и вас и ще ги даде на тоя и оня. Откъде накъде държавата ще покрива разликата между пазарната и желаната цена ???
    Аз искам да си продам колата на старо за 50 000, ама ми дават най-много 5000. Държавата ще ми изплати ли разликата?

  24. 24 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    Само е пропусанл да каже,че ще го изкупят на двойно по-ниски цени от тези,които миналата година,омразния ГЕРБ осигури на хорицата.

  25. 25 Профил на grajdanin1 СУПЕР
    grajdanin1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    "Той обяви, че след като Комисията за защита на конкуренцията излезе с решение от проверката за картел сред търговците на тютюн се окаже, че изкупните цени тази година са по-ниски от миналогодишните, държавата щяла да компенсира производителите".

    Това изказване кърти мивката. Т.е. няма пазар, няма конкуренция, социализмът се върна за нашите хора. Ще им доплащаме (цяла България) колкото те кажат.
    Ами:
    - зърнопроизводителите;
    - зеленчукопроизводителите;
    - винопроизводителите;
    - млекопроизводителите;
    - производителите на хляб;
    - въгледобива (цените там падат поради внос);
    - производството на метали (цените там също падат)
    - всички останали производители?

    Те също могат да поискат да бъдат компенсирани.
    КОЙ? КОЙ? КОЙ ще ги компенсира?

  26. 26 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    Влатко избиратели ли си купува? Мале, малеее, как се юрнаха след доклада.

  27. 27 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 162 Неутрално

    ОТ КЪДЕ НА КЪДЕ !?? Купи си го тоя тютюн със собствени средства и си го наври там, където слънце не огрява! До кога евтини политикани ще си правят ПР след слабограмотния си електорат с държавни пари?!?

  28. 28 Профил на oboroti
    oboroti
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Надявам се с парите, които им останаха след като платиха влаковите композиции до София!

  29. 29 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ментор":

    Да, ако дариш поне 45 000 от тази сума на управляващата партия!

  30. 30 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 565 Весело

    Споко бе Местан! Скоро ще сме субтропик/в следствие"глобалното затопляне"/, и ти и твоите избиратели направо ще минете на канабис и хероин.Но виж ако теорията на онзи японски климатолог се окаже вярна, и последва "малък ледников период" тогава не ви виждам. Няма тютюн,няма канабис, няма и ДПС/урогати/.

  31. 31 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 572 Неутрално

    С нашите пари ще компенсира неговите избиратели. ДПС са вредни за България.

  32. 32 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 270 Гневно

    С чии пари, бе фес?

  33. 33 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1291 Весело

    Аз давам по 10 лева на кило тутун - ще го продавам после на народа да си свива цигарки на 50 кинта килото.

  34. 34 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 514 Неутрално

    корпорацията ДПС може да обещава такива неща, и да ги изпълни, особено когато освен обръчите от фирми има достъп и до държавният бюджет. и даже ще извлече политически дивиденти от проблема. наблюдаваме поредна серия от филма - нарочно създаден проблем с цел още по-голяма държавна намеса - следват повече пари за обръчите от държавния бюджет. на всички данъкоплатци - честито!

    Истината ни прави свободни.
  35. 35 Профил на krastitel СУПЕР
    krastitel
    Рейтинг: 154 Разстроено

    Престъпно е популисткото потурчване на бюджетни пари за субсидия за една отрова.
    Отврат.

    krastitel
  36. 36 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 770 Неутрално

    А миналата година произвдителите на зеленчуци изхвърляха зеленчуци по улиците, заради ниски изкупни цени. Начи да се разберем - ако ще има преференции за производителите на отрова(тютюн), трябва да има и преференции за производителите на нормална храна.

  37. 37 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Абе фес, есента ми изкупиха гроздето в Сандански за 0,35 ст килограма Бе. Защо не се застъпихте за мене бе? Търсите си го и ще си го получите.!!! Киев ви зове.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  38. 38 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Държавното обгрижване и финансиране на тютюнджиите означава само едно : БЪЛГАРИТЕ безвъзмездно ФИНАНСИРАТ ТУРЦИТЕ!!! Докога малцинствата в тази държава ще са на издръжка на БЪЛГАРИТЕ?!
    Субсидиите за тютюнопроизводителите (т.е. ТУРЦИТЕ) е по-голяма от БЮДЖЕТА на БАН!!!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  39. 39 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#22] от "1_bulgarin":

    На коментари 1-33 минуса е от мен!Научете се да съдите не по това кой го казва ,а какво казва.В случая"престъпната либерализация доведе до картелизация" Ами това се случи доло горе във всички сектори!Държавния монопол бе трансформиран в частен.Докато държавния все пак бе контролиран частния се оказа извън всякакъв контрол.И защо ревете-нали покрай грипа всеки от вас ще посети аптека.А във фармацията има монопол.И всеки ще плати от джоба си надбавката за картела!Не от данъци а от джоб.Сега си спомнете,че ДПС бяха изключително последователни за да не допуснат монопол в тютюневия сектор,но ГЕРБ го наложиха.В борбата с монополите демонстрациите сами по себе си не дават ефект.Трябва държавна намеса.Така стана в енергетиката,така трябва да стане и в останалите сектори!Политиката е правилна и боя се,че е единствено възможната.Либералния талибанизъм ни доведе до просешка тояга.До бедност и разруха.До пауперизация на народа!

  40. 40 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Нерегламентирана държавна помощ?

  41. 41 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Само и само да не започнат да произвеждат нещо по-продаваемо,че ще вземат да станат и по-независими.
    Вместо да им предложат друга култура или друго достойно занимание...че произвеждат тютюн като роби,чувал съм че е адска работа трудна неблагодарна и отровна.
    А темата за ползата от намаляването на производството на цигари въобще няма да я започвам.

  42. 42 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 719 Гневно

    Прост народ - слаба държава!
    Тия в прав текст обясняват как ще бръкнат в джоба на всеки български гражданин, за да захранят с няколко десетки милиона сметките на Цветан Василев и приближените му, и - НИЩО!!!
    Е па, що да не ни скубят с колкото и както им е кеф, след като няма кой да им търси сметка??!!

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  43. 43 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#39] от "jelev_jelqzko":

    А Вашия минус е от мен.
    Защото виждате в дървото а не в гората.

  44. 44 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#38] от "Търпана":

    Дрънкаш глупости.За всяка икономика може да се изчисли възвращаемоста на 1лв.субсидия/помощ за безработица и т.н./ и повярвай ,тя винаги е над 1.5 пъти.Икономика с кръчмарски сметки/ала Бойко,Костов,Балцерович/ не се управлява.И практиката го доказа в цяла Източна Европа.

  45. 45 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#43] от "id_1":

    Не си прав.Точно за гората става въпрос.Боя се ,че всички сте се вторачили в дървото.23 години практика не ви ли вразумиха,че прилагането на неолибералните теории води до бедност и деиндустриализация-до пещерите?

  46. 46 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Хахаха...след прочетеното, нека някой ме убеди, че министър-председателят се казва Орешарски...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  47. 47 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 719 Гневно

    До коментар [#38] от "Търпана":

    НЕ тютюнопроизводителите финансират, а производителите на тютюневи изделия. Има ОГРОМНА разлика, ама ОГРОМНА...

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  48. 48 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#44:"jelev_jelqzko"]Дрънкаш глупости.За всяка икономика може да се изчисли възвращаемоста на [/quote]

    Пише се възвращаемостТа, драги. Твърденията ти изобщо няма да коментирам - изобщо не си схванал, че проблемът не е в субсидията като инструмент на политика, а в това че в случая БЪЛГАРИТЕ ФИНАНСИРАТ ТУРЦИТЕ. Споря само с интелигентни хора.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  49. 49 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#37] от "radan_lostov":

    Киев ги чакат 23г. агония като нашата.После ще вземат да се палят като нас.Който не познава историята е осъден да повтори грешките на другите.

  50. 50 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 983 Гневно

    С парите на данъкоплатците ?!

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  51. 51 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#46] от "Γαλλα":

    Хахаха...след прочетеното, нека някой ме убеди, че министър-председателят се казва Орешарски...

    Много точно казано.......

  52. 52 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#45] от "jelev_jelqzko":

    НЕ ,аз говоря ,че хората трябва да се отърват от производство на тютюн след като не е ценено ,няма добър купувач ,няма добра цена... ами просто започни да произвеждаш друго а не целувай нечия "благородна" ръка.
    Защото аман от такива месии и защо моите данъци ще отиват за подпомагане на цигарено производство и след това за лекуване на последствията от същия този продукт.Ако бяха производители на домати или друг полезен продукт ,тогава може би бих се съгласил.
    А и ДпС /т.е. П -то на ДС /се обявяват за либерали а провеждат консервативни политики...или???

  53. 53 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#48] от "Търпана":

    Турците да не би да не плащат данъци?С писанията си правиш изкуствено разделение на нацията на българи/турци и вредиш най вече на българите.Интелигентния човек трябва да е отговорен за приказките си ,а ти не си.

  54. 54 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    До коментар [#45] от "jelev_jelqzko":

    И лично аз от либерализма не съм загубил...напротив спечелил съм не само свобода а и увереност и себе-уважение.Човек трябва да мисли и да е отговорен за мислите и действията си лично а не да размива отговорността м/у всички а печалбата да се опитва да прикрие открадне за себе си.

  55. 55 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#44:"jelev_jelqzko"]Дрънкаш глупости.За всяка икономика може да се изчисли възвращаемоста на 1лв.субсидия/помощ за безработица и т.н./ и повярвай ,тя винаги е над 1.5 пъти.Икономика с кръчмарски сметки/ала Бойко,Костов,Балцерович/ не се управлява.[/quote]
    Ти с "некръчмарските" сметки , можеш ли да ми отговориш каква точно е връзката с реалността изобщо и с тази на основните икономически закони на някой, който си настоява да си произвежда каквото си знае от баба си, по начина, който е научил от баба си, в количества, които той намери за добре, и който настоява българския данъкоплатец да му плаща за всичко това една определена от него минимална цена? Както и на тези, които го подкрепят с политически и икономически средства? А подкрепят яко и изкупвачите и производителите на цигари, които сега ще платят смешна цена за суровината и ще си приберат в джоба цялата печалба, финансирана с парите на работещите българи. Това може да се охарактеризира с една единствена дума: престъпление.

  56. 56 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#52] от "id_1":

    Дявола винаги е в подробностите!Тези хора са очаквали поне миналогодишните изкупни цени.Те не са отчели предателството на държавата през това време.От тая гледна точка кой е виновен и кой трябва да им помогне да оцелеят?Аз се чувствам виновен за 4 годишната диктатура на малоумната тиква.А ти?

  57. 57 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#53:"jelev_jelqzko"]Турците да не би да не плащат данъци[/quote]
    До преди 3-4 години бяха освободени (ако говорите за тютюнопроизводителите, които не всички са турци)

  58. 58 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 719 Неутрално

    А до сега защо мълчахте?
    За мене е ясно-напълно да каталясат, а после и колебаещите се ще са "верни" на дс!

    А пък как един журналист не ги попита тия хорица:
    "Защо гласувате за дпс, след като виждате, че сте хвърлени на кучетата, като останки след пир. Няма ли да промените мнението си?!"

  59. 59 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#56:"jelev_jelqzko"]Дявола винаги е в подробностите![/quote]

    ДяволЪТ

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  60. 60 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#53:"jelev_jelqzko"]Интелигентния човек трябва да е отговорен за приказките си ,а[/quote]

    ИнтелигентнияТ човек

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  61. 61 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 470 Неутрално

    И като така и така сме заговорили за регулации, аз ще предложа ДПС да е последователна и да изземе от тютюнопроизводителите сумата, формирана от разликата от магическото число 7 лв./кг и реалната цена, получена от продажбата от предишните години. Това да важи и за бъдещите години.

  62. 62 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#53:"jelev_jelqzko"]Турците да не би да не плащат данъци?С [/quote]

    Хайде стига с тази наглост. На хартия трябва да плащат. РеалностТа е, че разликата (получени държавни пари минус платени данъци) на човек е много по-голяма при малцинствата (ТУРЦИ, ЦИГАНИ и т.н.), отколкото при БЪЛГАРИТЕ. А самите малцинства лежат на готово, и не правят нищо за да се намали поне малко тази разлика. Това са ФАКТИТЕ, Желязко.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  63. 63 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Любопитно ми е знае ли някой дали има кооперации и асоцииации на производителите на тютюн? Тез образования, които според нормалната човешка логика би трябвало да уговарят цени, качество, количества, изкупни срокове с прекупвачите? И ако не, защо не се захванат първо да си ги организират. А ако да, защо не ходят на тях да им протестират?

  64. 64 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#56] от "jelev_jelqzko":
    Явно ти залепват ръцете по клавиатурата и бъркаш буквите. Да не си брал тютюн сутринта?

  65. 65 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Тоз' тютюн за лична употреба ли, или ще го продава? Контрабанда нещо намирисва тука

  66. 66 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#62] от "Търпана":
    [quote#62:"Търпана"]А самите малцинства лежат на готово, и не правят нищо за да се намали поне малко тази разлика. [/quote]
    =======
    На запетайката къде е мястото!

    За да бъдем коректни де!

  67. 67 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 624 Любопитно

    Тютюна и бедничките, отрудени турчоля от ДПС няма да ги коментирам, че от жал за "трудното им детство" ще взема да ревна и да ми подгизне клавиатурата. Но ми е любопитно що след като :

    "Заради европейските изисквания от 2010 г. България не може да подпомага пряко тютюнопроизводителите. Така през последните години парите за тях се предвиждат в бюджета с цел да се развиват алтернативни производства, но това не се случва. Никое от правителствата нито преди 2010 г., нито след това взе мерки за развиване на алтернативни земеделски култури в районите, където продължава да се сади тютюн."

    никой от опозицията не вземе да сигнализира на ЕС колко милиони се наливат в производство на тютюн, докато уж се борим с тютюнопушенето и правим ПР акции за спиране пушенето на обществени места? Щото много му здраве на личния избор "ще пуша/няма да пуша" на фона, че милиони левове се изливат за спонсориране на производителите на тютюн и то държавни, че и европейски пари. Алтернативно производство не е да смениш баба с леля или първия братчед с втория, а да смениш производството и продукта, дето отглеждаш. И ако турчолята имат проблем с българския, щото не им е "майчин", то и управляващите, и опозицията би трябвало да владеят родния си език. И като управляващите не искат, то що опозицията също си трае и не сигнализира за неправилното усвояване на милиони?

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  68. 68 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Как се гаврят с хората и насъщния им хляб само и само да си осигурят гласове.Езикът ни няма достатъчно силни думи,за да опише тези действия.Изкуствено държат цените ниски,хората да се разтревожат и после,като юнаци-спасители ще изкупят всичко.
    За да кажат "ДПС мисли за нас,за тях ще гласуваме." Интриги, манипулации,лъжи и постановки.Така се управлява прост електорат.

  69. 69 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    ,,...защото огромна част от парламентарната група на ДПС се състои от колеги, които са израснали с катранови ръце..."
    Може и да са израсли, ама са забравили!

    До коментар [#36] от "blaf": Много правилно! ++++++++++++++++++++++++++++++ Но те нямат лоби и политическа подкрепа, за това ще ядем дървени домати от незнам къде си, китайски чесън, картофи от Египет и т.н.

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  70. 70 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#68] от "fener":

    Абсолютно вярно! И скоро няма да се промени. Тази схема работи безотказно. Както и с безплатният ток при другите...

  71. 71 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#62] от "Търпана":

    Я стига глупости.Да вземем да го сметнем така получени доходи/платени данъци и може да се окажем по-зле и от циганите.

  72. 72 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 110 Гневно

    Ех ти гадовете, фирмите изкупвачи са техни. Сега ще изкупят тютюна с пари от бюджета. Още една санкция от ЕС. Но българския избирател, като обича да го таковат, хак му е.

    chavo64
  73. 73 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Държавната намеса си има своите параметри!Тя също може да бъде извратена.И за да се стигне дотук то е правено през годините.Затова е нужен контрол върху държавата,но това е друга тема.

  74. 74 Профил на gfn_666
    gfn_666
    Рейтинг: 69 Неутрално

    Цялата тази история с тютюна не е ли ПР-акция на ДПС? И накрая какво ще се окаже? Че с моите пари, като данъкоплатец, ще се купи тютюн, който не използвам........

  75. 75 Профил на Ваня
    Ваня
    Рейтинг: 770 Весело

    [quote#66:"péro"]На запетайката къде е мястото!

    За да бъдем коректни де! [/quote]
    Явно коментарите отговарят на статията. Виж заглавието. Според използвания пълен член, тютюнът ще изкупува Местан, а не обратно.

    Аз
  76. 76 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Както ще го купи всичкия, ако може и да го изпуши, няма да има грешка.

  77. 77 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#69] от "Ogiigo":

    Ако познаваше историята щеше да знаеш,че за да си член на БЗНС на Ал.Стамболийски се изисквало или да си земеделец или произхода да ти е такъв.С други думи за да защитаваш едно съсловие корените ти трябва произхождат от него. ДПС май е единствената партия отговаряща поне донякъде на критерия на Стамболийски. ДПС май е и най-последователната партия в българската политика.За кадрите да не говорим,че в пъти са по-подготвени.Не реагирайте като първосигнални животни.Отчайвате ме,а по презумпция трябва да сте по интелигентни от турското население.Ако Вие реагирате така как да реагират те?А и става въпрос за общ враг-частният монопол които е навсякъде.Неслучайно тук се оплакват и от други сектори.

  78. 78 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#70] от "Добито Велков":

    Номерата за манипулация на масите са стари,откакто съществува държавата и една група хора иска да живее в лукс и разкош без да работи,но умееща да убеди останалите,че имат нужда от нея.

    Стоял господарят и гледал робите как се влачат и работят без желание.Смятал и колко пари плаща на пазачите.Хем губи пари,
    хем работата не върви.Замислил се как да разреши въпроса и се сетил.Решил,че ще обяви робите за свободни и ще им дава заплата.Много по-малко отколкото изработват,но достатъчно да искат да работят.Направил го.След няколко дни бившите роби се надпреварвали,кой ще свърши повече работа.Бившите пазачи работели наравно с тях. И никой не съзнавал,че са много повече роби от преди,защото вече не е свободен духът им.

  79. 79 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#66:"péro"]На запетайката къде е мястото![/quote]

    Пред "за"-то

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  80. 80 Профил на apolitichna
    apolitichna
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Тези обещания се отправят към избирателите на ДПС вече 24 години. Четвърт век тези хора са лъгани от една група тарикати, които правят милиони на техен гръб. Но първосигналният електорат отново и отново тича към урните, стиснал бюлетината на ДПС, подтикван от най-елементарен национализъм, подклаждан от Догановци и Местановци.

  81. 81 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#54] от "id_1":

    Не бъди сигурен,че само си спечелил!Тази сутрин гледах човека нахлул в дома на Костов да го ограби.Беден и отчаян човек.И доста интелигентен.Така ,че бащицата на неолиберализма у нас е загубил собствената си сигурност.А ти? А родителите ти и децата ти?Човек винаги е част от обществото.Помни и не го забравяй!Нито богатството нито бедността и т.н качества са само индивидуално качество!

  82. 82 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Абе какви са тия квоти за искупуване на тютюн.Що няма пари за изкупуване на български зеленчуци,плодове,месо,мляко.Държавата ще се ангажира да дава пари на частни производители за да им изкупува стоката и това става с парите на всички данъкоплатци.

  83. 83 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#82] от "chicago514":

    Грешиш има договорени с ЕС квоти завсичко което си изброил.

  84. 84 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#83] от "jelev_jelqzko":

    Имаме квоти за производство,а не за изкупуване.Не съм чул досега Местан да се ангажира да купи на някой частник доматите.

  85. 85 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Пак грешиш.Най-богатата част от земеделците-партийните арендатори /там са от всички партии,може и на квотен принцип да са?/ имат гарантирани мин. изкупни цени и механизъм на защита.В същото време всяка година получават 1млрд. субсидия.И карат бентлита.И купуват избори.

  86. 86 Профил на Форд Префект СУПЕР
    Форд Префект
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Интересно дали ще доживеем съдебната система да заработи и да дойде правителство, което да прати местановци, бисеровци, менти и ментета политици в затвора.

  87. 87 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#86] от "Форд Префект":

    Твърдо вярвам,че ще го доживеем!

  88. 88 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 967 Весело

    До коментар [#6] от "bgpainter":

    И да не е обещал, може да го накараме

  89. 89 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 624 Весело

    [quote#87:"fener"]

    До коментар [#86] от "Форд Префект":

    Твърдо вярвам,че ще го доживеем! [/quote]

    Или си на1 годинка, или си непоправим оптимист, или си роднина на шотландския боец. Друго обяснение няма, тъй като дори наченки на изхвърлянето на това незаконно и неконституционно движение не се вижда на хоризонта......

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  90. 90 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Сега ще излезе КЗК и ще каже - няма картел и тютюнът ще бъде изкупен на 2лв/кг, защото Людовик не е упоменал на какви цени ще се изкупува. Накрая ще излезе, че не е излъгал.

  91. 91 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 718 Весело

    .....колеги, които са израснали с катранови ръце. ....
    ------
    Екзактността му се геби:
    Казва се катраНЕНИ

  92. 92 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#85] от "jelev_jelqzko":
    Преставам да ти обяснявам защото Марк Твен казва:"Ако продължаваш да спориш с идиот,вероятноста в един момент той да прави същото е много голяма".

  93. 93 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 718 Неутрално

    [quote#91:"xmm"]Екзактността му се геби: [/quote]
    гУби

  94. 94 Профил на sdgsdg
    sdgsdg
    Рейтинг: 206 Неутрално

    До коментар [#53] от "jelev_jelqzko":

    И какви данъци ще е платил този тютюнопроизводител,след като от бюджета(данъците) ще му донадят по 2-3 лв на килограм?
    Но мене ми е друго.
    Гласуваха ли всички тютюнопроизводители за ДПС,гласуваха,сега ДПС си ги гласи ЯКО.
    Другия път да си помислят за кого ще гласуват,защото по този начин ДПС ги държи в зависимост.Заради това те драпаха да дойдат на власт!

  95. 95 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Да го изкупи с парите от обръчите, защо трябва да бърка и в моя джоб

  96. 96 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Стопаните са прави не може да се продава под себестойността,а държавата разбра че при тютюна не може да се пести.

  97. 97 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 719 Неутрално

    БСП и ДПС са пределно ангажирани, да осребрят най-щедро своя дълг към политическите си "командоси на прехода"...
    С вас ние побеждаваме и друго да не ви интересува,
    има кой да плаща...

  98. 98 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 564 Гневно

    До коментар [#39] от "jelev_jelqzko":

    Аре скрий се бе!Голям разбирач си!От такива заслепени като като теб ми се драйфа!Кой ще контролира тези,които представляват държавата,нали сърбахме тази попара 45 години!!!Нееее!Гнус!!!

  99. 99 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 154 Неутрално

    Либерал да обяснява, че либерализацията била престъпна ... Нагъл.

  100. 100 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#89] от "julyanna":

    Второто и третото.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #