За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Eisbär
Рейтинг: 583 НеутралноХъ! Модернизация на БДЖ.... друг път...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
DeepBlue
Рейтинг: 416 НеутралноЕкспертно управление !
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1099 НеутралноЧудех се как се "продават влакове", ама от статията разбрах че щяли да продават вагони и мотриси
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Как беше онова-не компютри, а компоти...
purple_rain
Рейтинг: 112 НеутралноЕ кака така,нали министъра каза,че състоянието на БДЖ се подобрява и затова отказа приватизацията на товарните превози?!?! Ако не беше трагично щеше да е смешно и не разбирам защо някой си мисли,че като отлага решаването на проблемите и те ще изчезнат? Ако банките разпродадат мотрисите Сименс и товарните вагони на БДЖ няма да и остане нищо читаво с което да могат да работят.От БДЖ в сегашното състояние никой няма полза,това е една черна дупка и няма нищо страшно ако я оставим да фалира.
Вонин
Рейтинг: 112 РазстроеноБилетите трябва да станат с едно левче под тези на автобусите. Картите трябва да струват поне 100 лв. на година, съкращаване и нов заем (с по-добри условия) за да се върне стария...
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMnix1130
Рейтинг: 157 ВеселоЕ, браво. Сега Евтопеевски ще може да отиде със собствен влак в Европарламента.
virtual brain
Рейтинг: 638 НеутралноА иначе ни обясняват все по-често и по-често едни другари, колко добро било държавното.
БЕЗполезен идиотМойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1099 Неутрално[quote#6:"Вонин"]Картите трябва да струват поне 100 лв. на година,[/quote]
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Преди време говорих с една кондукторка, та тя ми каза че било достатъчно да "работиш" няколко месеца в БДЖ, за да получиш доживотна безплатна карта. И такава с ЯКИ намаление на близката рода (съпруг/а, деца и родители). Не знам доколко е вярно, ама ако е така...
bora bora
Рейтинг: 601 НеутралноАх дано остане поне един влак, че за последно да го натоварим, с експертните ми-ми-м-ижитурки и право в Сибир !
1_bulgarin
Рейтинг: 165 НеутралноПредлагам на Стойнев да не се коси.....На всяка по - голяма ж.п. гара има по един парен локомотив за паметник.....Да се свалят и да се пуснат в движение.......Вагони има в Сърбия оставени от времето на Югоембарото.....
Може ли някой да ми каже кой пътува по - вътрешни линии с БДЖ.......
Десен екстремист
Рейтинг: 1229 НеутралноПродавайте го цялото, само мъка
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Вонин
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMОстави това, но не е нормално в 21 век по места да се връщат парните локомотиви, а цените да са стотинки...освен това след 26 години, независимо студент, докторант и т.н. намаление за учащ да няма...не е толкова трудно, просто иска ВОЛЯ!
bta
Рейтинг: 1233 Неутралнощо ли да не пропуснат последната вноска и да си вземат влаковете
deaf
Рейтинг: 2233 НеутралноДо коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":
Не само тази привилегия! В Париж срещнах един българин,служител в БДЖ,и като такъв имал право да се вози безплатно в цяла Европа...
Според Световната банка БДЖ може поне да НЕ бъде на загуба! И на мен ми се струва така...
Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
Рейтинг: 785 НеутралноА? Че нали този заем Станишев го даде? А после Орешаркси и Чобанчето "достабилизираха" окончателно БДЖ-то?
ЖУСТИС (фр.- правосъдие) ИЛИ ЖОСТЕРИС (бълг. - гьостерица)!!!А сега искат да си го продават на свои хора...
Ех, селски хитреци! Ех, андрешковци...
Gopeто
Рейтинг: 1321 НеутралноДо коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровДо скоро беше така. От една-две години са започнали орязване и сега пътуват безплатно само служители и то по точно определена линия за всеки отделен служител. От дома до работното място. Маршрута се променя, когато е необходимо. В много случаи си купуват и билети, макар на много ниски цени.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1099 Неутрално[quote#11:"1_bulgarin"]Може ли някой да ми каже кой пътува по - вътрешни линии с БДЖ.......[/quote]
Знам само за линията София Пловдив, делнични дни, и не за ранните часове:
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Ще се опитам
В посока Пловдив има 2 вагона първа класа (някъде композицията се разделяла, единият пътувал за Бургас, другият-за Свиленград). От 10-15 пътувания (с излизащият от София преди обед) НИКОГА не съм виждал повече от десетина пътника на вагон, 4-5 е нормалната бройка, пътувал съм и сам във вагон. По пътя се качват по мургавите съграждани, ама кондукторите ги гонят.
На връщане от Пловдив с вечерните влакове (тези след 18;00) има малко повече пътници.
bombov_saruyar
Рейтинг: 890 НеутралноСлед като другарите оздравиха БДЖ, сега е наред изкупуването и ре-старта на ХИМКО и т.н.
Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.Firefly
Рейтинг: 531 НеутралноОще една лъжа излезе наяве. Много плюене имаше по Московски и обещания, че те ще оправят нещата. Сега какво стана? Май цялата работа си излезе точно да дойдем на власт. В момента България е дръпната много назад и ако останат сегашните "експерти" падането ще продължи.
niakoi_si
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#6] от "Вонин":
Е като направиш билетите почти като на автобуса, кой ще се качи на влака? София - Варна с влака е 2 часа по-бавно, а като комфорт въобще не може да се сравни. Във влака смърди, интериора на купетата е окаян, а климатизация - няма.
За да искаш пари, трябва да предлагаш адекватна стока срещу тях.
Angelina
Рейтинг: 681 НеутралноЕдинственият шанс за оцеляване на БДЖ това е приватизацията, другият вариант е фалит, трети вариант просто не съществува.
niakoi_si
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#22] от "Angelina":
Приватизацията пак е метод на фалит, просто тогава ще фалира само губещата част - пътническите превози.
Които по дефиниция са си губещи де, така е по целия свят. Железницата в пътническата си част е на субсидии и има основна социална функция. Ама ония имат пари и могат да си го позволят.
Todor Nedkov
Рейтинг: 217 НеутралноОт около няколко месеца ползвам БДЖ, маршрута София- Владая ((: Влаковете не са празни, но винаги се намира къде да седнеш. И е по-удобно от маршрутката в пъти, и по-евтино отколкото с колата също в пъти, като при това е за едно и също време. Т.е. с колата съм до селската гара, щото е на около 1 км от селото, после трена и метрото. И така се отървах от ежедневната тапа Перник-София.
Айде ако обичайте не ми спирайте тренчето...
Димитър
Рейтинг: 623 НеутралноА на какво се дължи комфорта, който имат сегашните управляващи по отношение на ТВ.Загледах днес сутрешните блокове, дългиии протяжни репортажи за разиграли се човешки трагедии, цигански проблеми раздухани до откат последните дни, по БТВ даже отделиха време за ВИС-2 годините, Шекерова беше много важно да каже КОЙ КОЙ КОЙ по отношение на ВИС-2.
Няма министри, няма въпроси, няма нищо.
Южен поток не се знае какво става, а министъра не го споменават никъде ( сигурно само в молитвите им ), БДЖ, Белене, здравеопазването е пред пълен срив, а министърката я канят за дребни поводи и не питат за съществени проблеми.Изобщо по сутрешните ббнлокове си гледаме любимката на народа - езиковедката, царицата на ясния изказ, спортистката георгиева.
Какво е това затишие? Има ли опозиция изобщо? Има ли медии, които не са ДПС и червени изобщо?
1_bulgarin
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#25] от "Димитър":
Не се коси......Така беше и 2009г. Тихо, тихо и изненада. БСП ще загуби катастрофално изборите......
Димитър
Рейтинг: 623 НеутралноТова с цената на тока и фалита на НЕК пък не знам изобщо как го изпуснах.Толкова ли няма журналист, който да пита и да продължи да пита, докога?До кога ще си правят ПР кампании за сметка на НЕК и вместо да увеличават да намаляват цени на тока?До кога ще теглят заеми да ги раздават като коледни добавки към пенсиите?Къде са 200 000 работни места?Какво става с делото на Цветанов ( този човек беше изкаран с по-големи грехове от Хитлер - искам доживотен затвор, ако не затвор за тези, които всеки ден ни пълнеха главите с оказали се просто клевети ), Борисов - дело, кога???? Нали беше огромноооо зло.Уфф
capricorn2014
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#2] от "ironhorse":
да фалира, всичко да фалира, айде и магистралите частници да ги вземат, щот там лапането и кражбите са най-големи! Та ще търсите след това БДЖ, ама няма да има! А вместо индустриализация предлагаш ли нещо или ей така си мислиш, че цяла българия у форума ще работи!
capricorn2014
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#27] от "Димитър":
Приятел, заема за мотрисите го взе онова юпи, дребното, на царя, та правителството на Борисов какво направи да се изплати заема, признай си, че нищо не направи, и тогава пиши!
Dragomir Dragomirov
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":
"Show me a sane man and I will cure him."Аз доколкото съм чувал и знам пенсионираните служители разполагат с въпросните "безплатни доживотни карти", че покрай тях и семействата им.
[quote#22:"Angelina"]Единственият шанс за оцеляване на БДЖ това е приватизацията[/quote]
+++++++++
Само ще добавя - и либерализация
calc
Рейтинг: 165 НеутралноК'во стана с 1000-та липсващи вагона от преди години.
xefgo
Рейтинг: 217 НеутралноТва правителство спря реформата в БДЖ и резултатът е фалит. Сега пак ще продават, но на безценица. Престъпници и търгаши под егидата на Орехов и мандатоносител Гей Дмитриевич позорят с присъствието си България навсякъде и във всичко. Няма да мирясат докато не ги изхвърлим от властта.
Tzun Kai Hui
Рейтинг: 217 НеутралноАз пътувам по вътрешни линии БДЖ (това в отговор на кретена задал кретенския си въпрос) - аз и още няколко стотици хиляди пенсионери,студенти и прочее сволоч - трябва да си пълен идиот (меко казано) за да желаеш фалита на БДЖ при положелие,че всички автобусни фирми,без изключение,са собственост на мутро-бизнесмени близки до ДПС....
hmc12310991
Рейтинг: 112 НеутралноТъжно,но като че ли няма друг начин освен съкращаване на губещите линии(къси най-вече).Освен мномилионния трансфер всяка година от бюджета,БДЖ ползва още куп привилегии като никой друг превозвач и пак е на загуба.Изводът е че или много се краде,или услугата е абсурдна и нерентабилна.В частни ръце може и да прокопса,автопревозвачите как оцеляват и даже печелят,просто частния собственик никога нямя да позволи кражби,разхищения и раздут щат,това им е зора на синдикатите.
wunderbar
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#28] от "capricorn2014":
Без нерви!Ще фалира,да,благодарение на експертните бездарници!Съд за тези èрвени изменници!!!