Заради дълговете си БДЖ може да започне разпродажбата на влакове

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Хъ! Модернизация на БДЖ.... друг път...

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Експертно управление !

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  4. 4 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Чудех се как се "продават влакове", ама от статията разбрах че щяли да продават вагони и мотриси

    Как беше онова-не компютри, а компоти...

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  5. 5 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Е кака така,нали министъра каза,че състоянието на БДЖ се подобрява и затова отказа приватизацията на товарните превози?!?! Ако не беше трагично щеше да е смешно и не разбирам защо някой си мисли,че като отлага решаването на проблемите и те ще изчезнат? Ако банките разпродадат мотрисите Сименс и товарните вагони на БДЖ няма да и остане нищо читаво с което да могат да работят.От БДЖ в сегашното състояние никой няма полза,това е една черна дупка и няма нищо страшно ако я оставим да фалира.

  6. 6 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 112 Разстроено

    Билетите трябва да станат с едно левче под тези на автобусите. Картите трябва да струват поне 100 лв. на година, съкращаване и нов заем (с по-добри условия) за да се върне стария...

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  7. 7 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 157 Весело

    Е, браво. Сега Евтопеевски ще може да отиде със собствен влак в Европарламента.

  8. 8 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 638 Неутрално

    А иначе ни обясняват все по-често и по-често едни другари, колко добро било държавното.

    БЕЗполезен идиот
  9. 9 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    [quote#6:"Вонин"]Картите трябва да струват поне 100 лв. на година,[/quote]
    Преди време говорих с една кондукторка, та тя ми каза че било достатъчно да "работиш" няколко месеца в БДЖ, за да получиш доживотна безплатна карта. И такава с ЯКИ намаление на близката рода (съпруг/а, деца и родители). Не знам доколко е вярно, ама ако е така...

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  10. 10 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Ах дано остане поне един влак, че за последно да го натоварим, с експертните ми-ми-м-ижитурки и право в Сибир !

  11. 11 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Предлагам на Стойнев да не се коси.....На всяка по - голяма ж.п. гара има по един парен локомотив за паметник.....Да се свалят и да се пуснат в движение.......Вагони има в Сърбия оставени от времето на Югоембарото.....
    Може ли някой да ми каже кой пътува по - вътрешни линии с БДЖ.......

  12. 12 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    Продавайте го цялото, само мъка

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  13. 13 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":

    Остави това, но не е нормално в 21 век по места да се връщат парните локомотиви, а цените да са стотинки...освен това след 26 години, независимо студент, докторант и т.н. намаление за учащ да няма...не е толкова трудно, просто иска ВОЛЯ!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  14. 14 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    що ли да не пропуснат последната вноска и да си вземат влаковете

  15. 15 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":

    Не само тази привилегия! В Париж срещнах един българин,служител в БДЖ,и като такъв имал право да се вози безплатно в цяла Европа...
    Според Световната банка БДЖ може поне да НЕ бъде на загуба! И на мен ми се струва така...

  16. 16 Профил на Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Рейтинг: 785 Неутрално

    А? Че нали този заем Станишев го даде? А после Орешаркси и Чобанчето "достабилизираха" окончателно БДЖ-то?
    А сега искат да си го продават на свои хора...
    Ех, селски хитреци! Ех, андрешковци...

    ЖУСТИС (фр.- правосъдие) ИЛИ ЖОСТЕРИС (бълг. - гьостерица)!!!
  17. 17 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":

    До скоро беше така. От една-две години са започнали орязване и сега пътуват безплатно само служители и то по точно определена линия за всеки отделен служител. От дома до работното място. Маршрута се променя, когато е необходимо. В много случаи си купуват и билети, макар на много ниски цени.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  18. 18 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    [quote#11:"1_bulgarin"]Може ли някой да ми каже кой пътува по - вътрешни линии с БДЖ.......[/quote]
    Ще се опитам Знам само за линията София Пловдив, делнични дни, и не за ранните часове:

    В посока Пловдив има 2 вагона първа класа (някъде композицията се разделяла, единият пътувал за Бургас, другият-за Свиленград). От 10-15 пътувания (с излизащият от София преди обед) НИКОГА не съм виждал повече от десетина пътника на вагон, 4-5 е нормалната бройка, пътувал съм и сам във вагон. По пътя се качват по мургавите съграждани, ама кондукторите ги гонят.

    На връщане от Пловдив с вечерните влакове (тези след 18;00) има малко повече пътници.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  19. 19 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 890 Неутрално

    След като другарите оздравиха БДЖ, сега е наред изкупуването и ре-старта на ХИМКО и т.н.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  20. 20 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Още една лъжа излезе наяве. Много плюене имаше по Московски и обещания, че те ще оправят нещата. Сега какво стана? Май цялата работа си излезе точно да дойдем на власт. В момента България е дръпната много назад и ако останат сегашните "експерти" падането ще продължи.

  21. 21 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#6] от "Вонин":

    Е като направиш билетите почти като на автобуса, кой ще се качи на влака? София - Варна с влака е 2 часа по-бавно, а като комфорт въобще не може да се сравни. Във влака смърди, интериора на купетата е окаян, а климатизация - няма.

    За да искаш пари, трябва да предлагаш адекватна стока срещу тях.

  22. 22 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Единственият шанс за оцеляване на БДЖ това е приватизацията, другият вариант е фалит, трети вариант просто не съществува.

  23. 23 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#22] от "Angelina":

    Приватизацията пак е метод на фалит, просто тогава ще фалира само губещата част - пътническите превози.

    Които по дефиниция са си губещи де, така е по целия свят. Железницата в пътническата си част е на субсидии и има основна социална функция. Ама ония имат пари и могат да си го позволят.

  24. 24 Профил на Todor Nedkov
    Todor Nedkov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    От около няколко месеца ползвам БДЖ, маршрута София- Владая ((: Влаковете не са празни, но винаги се намира къде да седнеш. И е по-удобно от маршрутката в пъти, и по-евтино отколкото с колата също в пъти, като при това е за едно и също време. Т.е. с колата съм до селската гара, щото е на около 1 км от селото, после трена и метрото. И така се отървах от ежедневната тапа Перник-София.
    Айде ако обичайте не ми спирайте тренчето...

  25. 25 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 623 Неутрално

    А на какво се дължи комфорта, който имат сегашните управляващи по отношение на ТВ.Загледах днес сутрешните блокове, дългиии протяжни репортажи за разиграли се човешки трагедии, цигански проблеми раздухани до откат последните дни, по БТВ даже отделиха време за ВИС-2 годините, Шекерова беше много важно да каже КОЙ КОЙ КОЙ по отношение на ВИС-2.
    Няма министри, няма въпроси, няма нищо.
    Южен поток не се знае какво става, а министъра не го споменават никъде ( сигурно само в молитвите им ), БДЖ, Белене, здравеопазването е пред пълен срив, а министърката я канят за дребни поводи и не питат за съществени проблеми.Изобщо по сутрешните ббнлокове си гледаме любимката на народа - езиковедката, царицата на ясния изказ, спортистката георгиева.
    Какво е това затишие? Има ли опозиция изобщо? Има ли медии, които не са ДПС и червени изобщо?

  26. 26 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#25] от "Димитър":

    Не се коси......Така беше и 2009г. Тихо, тихо и изненада. БСП ще загуби катастрофално изборите......

  27. 27 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Това с цената на тока и фалита на НЕК пък не знам изобщо как го изпуснах.Толкова ли няма журналист, който да пита и да продължи да пита, докога?До кога ще си правят ПР кампании за сметка на НЕК и вместо да увеличават да намаляват цени на тока?До кога ще теглят заеми да ги раздават като коледни добавки към пенсиите?Къде са 200 000 работни места?Какво става с делото на Цветанов ( този човек беше изкаран с по-големи грехове от Хитлер - искам доживотен затвор, ако не затвор за тези, които всеки ден ни пълнеха главите с оказали се просто клевети ), Борисов - дело, кога???? Нали беше огромноооо зло.Уфф

  28. 28 Профил на capricorn2014
    capricorn2014
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#2] от "ironhorse":

    да фалира, всичко да фалира, айде и магистралите частници да ги вземат, щот там лапането и кражбите са най-големи! Та ще търсите след това БДЖ, ама няма да има! А вместо индустриализация предлагаш ли нещо или ей така си мислиш, че цяла българия у форума ще работи!

  29. 29 Профил на capricorn2014
    capricorn2014
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#27] от "Димитър":

    Приятел, заема за мотрисите го взе онова юпи, дребното, на царя, та правителството на Борисов какво направи да се изплати заема, признай си, че нищо не направи, и тогава пиши!

  30. 30 Профил на Dragomir Dragomirov
    Dragomir Dragomirov
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мойше! Моля отворете 2та линка в сигнатурата ми!":

    Аз доколкото съм чувал и знам пенсионираните служители разполагат с въпросните "безплатни доживотни карти", че покрай тях и семействата им.

    [quote#22:"Angelina"]Единственият шанс за оцеляване на БДЖ това е приватизацията[/quote]
    +++++++++
    Само ще добавя - и либерализация

    "Show me a sane man and I will cure him."
  31. 31 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 165 Неутрално

    К'во стана с 1000-та липсващи вагона от преди години.

  32. 32 Профил на xefgo
    xefgo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Тва правителство спря реформата в БДЖ и резултатът е фалит. Сега пак ще продават, но на безценица. Престъпници и търгаши под егидата на Орехов и мандатоносител Гей Дмитриевич позорят с присъствието си България навсякъде и във всичко. Няма да мирясат докато не ги изхвърлим от властта.

  33. 33 Профил на Tzun Kai Hui
    Tzun Kai Hui
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Аз пътувам по вътрешни линии БДЖ (това в отговор на кретена задал кретенския си въпрос) - аз и още няколко стотици хиляди пенсионери,студенти и прочее сволоч - трябва да си пълен идиот (меко казано) за да желаеш фалита на БДЖ при положелие,че всички автобусни фирми,без изключение,са собственост на мутро-бизнесмени близки до ДПС....

  34. 34 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Тъжно,но като че ли няма друг начин освен съкращаване на губещите линии(къси най-вече).Освен мномилионния трансфер всяка година от бюджета,БДЖ ползва още куп привилегии като никой друг превозвач и пак е на загуба.Изводът е че или много се краде,или услугата е абсурдна и нерентабилна.В частни ръце може и да прокопса,автопревозвачите как оцеляват и даже печелят,просто частния собственик никога нямя да позволи кражби,разхищения и раздут щат,това им е зора на синдикатите.

  35. 35 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#28] от "capricorn2014":

    Без нерви!Ще фалира,да,благодарение на експертните бездарници!Съд за тези èрвени изменници!!!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #