За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 ВеселоЕха , в този град разрухата и безработицата са потресващи !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleВсяка строителна площадка е полезна въпреки ,че с обслужването на 100 локомотива едва ли ще вземат много р5аботен персонал.
Соколов
Рейтинг: 770 НеутралноАй сиктир ве, 150 годишна традиция. Тези на Осман Паша локомотива ли са ремонтирали бе?
rainbou1
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#2] от "Соколов":
От Англия са ги носили на ръце
Nikoi
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#2] от "Соколов":
има стар завод т нар ЛВЗ ,който е със всички комуникации и стои затворен ,не мога да разбера защо не го ползват има релси до там ,халета и всичко необходимо предполагам ,а сега всичко наново и на друго место в града ,малко ненормална ми се вижда цялата тази работа
tinati
Рейтинг: 129 НеутралноКакво ли е останало от ЛВЗ Русе, Божков го беше купил.
krustev
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#4] от "tur671":
Заради икономическата логика.
bgw01358180
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#2] от "Соколов":
Толкова -- 150 години. Линията Русе-Варна започва да се строи 1864 г., откриват я 1866. Щом е имало влакове е имало и някой да ги поддържа/ремонтира.