Министерството на финансите е готово с проект за актуализация на бюджета

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    "Това означава, че държавата няма да разполага с около 3.2-3.5 млрд. лв. в последните месеци на годината"

    Горе-долу толкова гепаха цоцалистите. Другото е в енергетиката, там ще лъсне малко по-късно.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  2. 2 Профил на Handy СУПЕР
    Handy
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Орешарскиман: Дефицит натрупах макло ас

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Ще има друга актуализация.Тази за какво е?

  4. 4 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#1] от "today ":

    Малко ми се вижда, за 30 милиарда, май ти споменаваше оня ден! Иначе браво на правителството, то за два месеца направи стратегии и планове за двадесет години, кой ли ще ги изпълнява! Всички са в театъра искам да управлявам, ама не ме избират!

  5. 5 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Трябва да има наказателна отговорност при неизпълнение на бюджета!

  6. 6 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Това правителство започва да ме нерви...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  7. 7 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1463 Весело

    Временно правителство,ама изпълнява едни мисии.........

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  8. 8 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2058 Любопитно

    ...нещо все не могат да си вържат бюджетите що така бе Миме?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 9 Профил на jorosrabskia
    jorosrabskia
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#6] от "Γαλλα":

    И защо запо4ва да те нерви? защото назовава нешата с истинските им имена ли? защото еи сега ще лъснат поразиите на турско 4ервените експерти

  10. 10 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 237 Весело

    С тия 3.2-3.5 млрд. лв ще "оздравим" Катебето...

  11. 11 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#9:"jorosrabskia"]И защо запо4ва да те нерви? защото назовава нешата с истинските им имена ли? защото еи сега ще лъснат поразиите на турско 4ервените експерти [/quote]

    Цъ...щото нищо няма да лъсне, а само ше ни метнат на гърба още едни 3-4 млрд. дълг, като стой, па гледай...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  12. 12 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    До коментар [#11] от "Γαλλα":
    Днес пишеше за спестявания около 50 млрд., така че си протриват ръце поне за дълг от 5-10 млрд. Може ли без да е ясна структурата на бъдещия Парламент, без да е ясно кой ще управлява да се залага 3.5-4% дефицит. Просто харчете по-малко, организирайте изборите, изнесете истината колкото можете, но не се гответе да управлявате 20 години. Нямам против, явете се на избори и ако спечелите, тогава действайте иначе по нищо не се различавате от Орешарски, задкулисни действия дори и без парламентарен контрол.

  13. 13 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#6:"Γαλλα"]Това правителство започва да ме нерви...[/quote]

    Споко де, още не знаеш кво те чека при следващото, през октомври...

  14. 14 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    [quote#11:"Γαλλα"]а само ше ни метнат на гърба още едни 3-4 млрд. дълг, като стой, па гледай[/quote]

    Тия 3-4 млрд ако не си спомняш го похарчиха ДПС и БСП. Предварително. Сега просто няма да стигат парите, и затова се налага пак да затягаме коланите. Те за какво мислиш, че си подадоха оставката? Целта беше да ограбят каквото могат, да оставят задълженията на следващите, и сега само гледай как ще пищят като сритани мастии как имало бюджетен дефицит, как поскъпнал тока и т.н.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  15. 15 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Грабиииииииииииии!!!!

    ура и да живей!!!
  16. 16 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Бюджетът е скъсан. Много скъсан.
    Икономиката не работи, дефицити отвсякъде: енергетика, европейски фондове, банки....

    Вървим към 97 г. - единственият начин да се запушат дупките е да се напечатат пари. Много пари за кратко време. Всеки може да си припомни какво значи това.

    След 97 г. Валутният съвет намали инфлацията и стабилизира икономиката. Ама политиците ни останаха същите. Крадене и нулева отговорност.

    С тези политици е така.

  17. 17 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#13:"palav_nik"]Споко де, още не знаеш кво те чека при следващото, през октомври...[/quote]

    Да допуснем, че знам...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  18. 18 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#14] от "today ":
    Е ти пък. Как виждаш бате Бойко да си затяга колана. Той докато не открие спортна зала и в селата с по една баба няма да миряса. Освен това по летателни часове ще надмине асовете от ус ер форсе! Заеми ще се вземат друже тука!

  19. 19 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Хм..
    "В него е заложен дефицит от 4-4.5% вместо планираните в момента 1.8%. Това означава, че държавата няма да разполага с около 3.2-3.5 млрд. лв..."
    Очудих се, откъде идват тез семпли разсъждения по въпроса за около 4-5 милиарда лева, а се оказа, че са от 24 часа...
    Дневник цитира 24 часа.
    Това му се вика развитие.
    Служебният финансов министър подготвя мегдан да се спасява КТБ с публичен ресурс. Само така може да бъде обяснен такъв дефицит за 2014 година.
    Свършиха ли икономически грамотните хора из Икономедия, та ни се цитират "специалистите" на 24 часа?

    Ecrasez l’infâme
  20. 20 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#17:"Γαλλα"]Да допуснем, че знам...[/quote]

    Я ни кажи да сме готови.
    Аз лично оглеждам по двора по - недодялана гьостерица щото тия дето ги гласят да са на власт са бая якоглави а и немам 5 - 6 - 10 милиарда та за това мога да ги изсурвакам преди Коледата още .

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  21. 21 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#19:"Graf"]Служебният финансов министър подготвя мегдан да се спасява КТБ с публичен ресурс. [/quote]
    Без да се спасява банката, парите във фонда ще покрият само половината от гарантираните влогове.

  22. 22 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#14] от "today ":
    [quote#14:"today "]Тия 3-4 млрд ако не си спомняш го похарчиха ДПС и БСП. Предварително.[/quote]

    Няма как да си спомня неслучили се неща. Дефицитът до края на юли е известен и е съвсем далеч от бълнуваните 3-4 милиарда.
    Няма да коментирам мятането на милиарди с такава лекота. За вас числата с девет нули отзад са все едно и също нещо. Де 4, там и 3 ...

    Ecrasez l’infâme
  23. 23 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#20:"Танас"]Я ни кажи да сме готови.[/quote]

    Ами, кво да ти кажа...като ти метнат изтупан чувал, с койт трябва да храниш 7-8 млн. народ, от къде ше почнеш...???
    Естествено със заем от тия, които ти обещават най-големите пасти...взимаш, храниш и почваш да правиш бавен стриптииз...
    Ясна ли бях...???

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  24. 24 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Актуализация САМО с ясно описание перо по перо къде ще отидат парите и как ще бъдат използвани. Също и резултатите които ще се постигнат и мерките да не се налагат нови актуализации и дълг. Затова ли стягахме коланите 4 години за да се пропилее за 4 месеца? Не съм съгласен в кашата да се забута едно перо "помощ на банковата система" с което да налеят няколко милиарда на КТБ или която и ще да е банка.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  25. 25 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#23:"Γαλλα"]от къде ше почнеш...???[/quote]

    Е па, с това да вкарам в кауша тия дето краднат...

  26. 26 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 802 Весело

    [quote#23:"Γαλλα"]и почваш да правиш бавен стриптииз... [/quote]
    Ауууу
    Ма не трЕбе ли и некъф кастинг за стриптизьори,че ще има припаднали при това масово навлизане на пилона?

  27. 27 Профил на krastitel СУПЕР
    krastitel
    Рейтинг: 172 Неутрално

    А колко от този нов дефицит е заради КТБ и за строителите (на Пеевски) със спряни евросредства??
    Добре е да се знае още сега...

    krastitel
  28. 28 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#21] от "Ще върнем България в Европа":

    [quote#21:"Ще върнем България в Европа"]парите във фонда ще покрият само половината от гарантираните влогове.[/quote]
    Да де. С останалото дефицитът става 2.8%, преко сили 3.2%
    Другите до 4 па и до 4.5% от БВП ще ги влагат у лунната пътека или МФ ще изкупва вложенията на Вежди и на сие у банката на Пеевски?

    Ecrasez l’infâme
  29. 29 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Любопитно

    [quote#23:"Γαλλα"]...взимаш, храниш и почваш да правиш бавен стриптииз... [/quote]
    Реформаторска философия по идея на Цветан Василев за управлението на държавата от ГЕРБ.

  30. 30 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    До коментар [#24] от "Fred":
    Направо смятам, че някой хора като видяха лихвите по заемите които взимаме и удвоиха дозата на бялото. Просто трябват икономии, никакво наливане в КТБ и в краен случай единствено за здравеопазване/там е яма бездънна, но за момента няма решение/ и някакви малки суми по общините. Всичко друго е абсурд. Колкото вадим, толкова и ще харчим, ако трябва съкращение и оптимизация на дейности в ДА, повече електронни услуги и някакъв ред в здравеопазването за догодина, защото както са я подкарали и котките ще сложат на стационар.

  31. 31 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#23:"Γαλλα"]Ясна ли бях...???[/quote]

    Ахъ да стана ми ясно, че Държавата е като добре преметен хамбар но се чудя защо няма никой на път по най - дългата улица в София в кв. Банишора !
    Защо не се намали Държавната администрация, защо не се намалят милиционерите демек защо не реформират а дайте да дадем ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  32. 32 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#25:"palav_nik"]Е па, с това да вкарам в кауша тия дето краднат... [/quote]
    Добре...да допуснем, че се почне с това...
    Кво следва...влизат в панделата едни 200-300 човека...бедната нация, ще-не ще, почва и тях да храни, докато парите им се връткат из офшорките и трупат лихви, за денят на свободата им...
    Цъ, не ме кефи тази алтернатива...
    Друго трябва...другоо...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  33. 33 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    До коментар [#28] от "Graf":

    Ще трябват още два милиарда за попълване на фонда, за всеки случай. Не се знае дали Росен Петров и Цацаров няма да пращат жандармерия по адресите и на други банки.

  34. 34 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#32:"Γαλλα"]Кво следва..[/quote]

    Следва прибиране на кинтите и запушване на дупките в хазната. Сетне контрол и бой през крадливите ръчички на банкери, чиновници и политици. Те тва следва...

  35. 35 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 191 Неутрално

    Всеки временен министър се занимава с това което не му е работа, първо стратегии, сега бюджет за капак и цена на ток в последният момент защото след 10 дни ги няма вече.

  36. 36 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#24:"Fred"] Не съм съгласен в кашата да се забута едно перо "помощ на банковата система" с което да налеят няколко милиарда на КТБ или която и ще да е банка. [/quote]

    Не се ли налеят до декември, за изплащане на гарантираните влогове, вложителите ще теглят масово парите си от банките.

  37. 37 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#33] от "Ще върнем България в Европа":

    Викам, през тази година Чичо Дачо и сие да осъществят дългосрочна стратегия, дългова и дефицитна срещу всички бъдещи рискове породени от разните калинки и други насекоми...
    Парите от паниката през юни се връщат обратно в банковата система. Така съобщава БНБ.
    Значи, трябва да се надяваме на поредна атака към някоя банка.
    Все пак. Някакво разумно обяснение за още милиард над нужните за КТБ, ако се спазва закона такъв, какъвто е, а не се търси спасяване на Вежди и сие?

    Ecrasez l’infâme
  38. 38 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#9] от "jorosrabskia":
    До коментар [#12] от "stoiank":
    До коментар [#14] от "today ":
    До коментар [#20] от "Танас":
    До коментар [#25] от "palav_nik":
    До коментар [#26] от "xmm":
    И до другите, които не си спомнят думите ми от преди година и половина...
    http://www.dnevnik.bg/izbori2013/2013/04/13/2040826_ne_vijdam_za_kogo_da_glasuvam/

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  39. 39 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#28:"Graf"]Другите до 4 па и до 4.5% от БВП ще ги влагат у лунната пътека или МФ ще изкупва вложенията на Вежди и на сие у банката на Пеевски? [/quote]
    Това Пеевски ли ти го подшушна? Щото не виждам никакъв смисъл в написаното.....

  40. 40 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#35:"Ернесто"]

    Всеки временен министър се занимава с това което не му е работа, първо стратегии, сега бюджет за капак и цена на ток в последният момент защото след 10 дни ги няма вече. [/quote]
    Мая Манолова и Волен Сидеров казаха - Правителството успя да задържи цената на тока", което е различно от успя да намали и показва, че увеличението е наложително.

  41. 41 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#37:"Graf"]Парите от паниката през юни се връщат обратно в банковата система. Така съобщава БНБ. [/quote]

    Ама как, може ли на Искров и БНБ да не се вярва? На Искров всички искат оставката, вкл. и др. Михов. Доказано некомпетентен човек, ако не е , значи е част от интифата. Абе другари, къде сте учили политикономя? В Масква? Ъпдейтвайте опорните точки.

  42. 42 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Нали казаха,че дефицита ще стане 2,8 %,сега изведнъж 4,5%.Къде се връщаме и как ще плащаме .

  43. 43 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#37:"Graf"]Все пак. Някакво разумно обяснение за още милиард над нужните за КТБ [/quote]
    Падежът по дълга на Милен Велчев - 1.5 млрд. през януари.

  44. 44 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 122 Неутрално

    ....два милиарда лева + ....за КТБ от актуализацията на бюджета.....
    ....два милиарда лева са липсите от ДДС, акциз и фирмен данък...
    ....
    ПС: какво повече да се коментира!?

  45. 45 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ще върнем България в Европа":

    [quote#43:"Ще върнем България в Европа"]Падежът по дълга на Милен Велчев - 1.5 млрд. през януари. [/quote]

    Тази не беше ли за бюджет 2015-та?
    Пробвай пак.

    ПП
    Плащанията по дълга не се отчитат в касовите отчети и не влияят на дефицита.

    Ecrasez l’infâme
  46. 46 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#41] от "GreenEyes":

    [quote#41:"GreenEyes"]Ама как, може ли на Искров и БНБ да не се вярва? На Искров всички искат оставката, вкл. и др. Михов.[/quote]


    Вие следите и щенията на другаря Михов?
    Овации.
    Аз следя, все още, данните от официалните източници, а и съм съгласен с логиката на нещата..
    Викаш, безопасно е, а и разумно да се търкалят под дюшеци и по сейфове към милиард и кусур..
    Като ви знам акъла, що не.

    Ecrasez l’infâme
  47. 47 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Весело

    [quote#46:"Graf"]Вие следите и щенията на другаря Михов?
    Овации. [/quote]

    Следя всички ваши другари, включително и господарите ви в Масква. Няма обективност, ако не се засичат източниците.

  48. 48 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#45:"Graf"]Тази не беше ли за бюджет 2015-та?
    Пробвай пак. [/quote]
    Народното събрание трябва да гласува финансиране на този дълг при първа възможност. Не се знае дали януари ще има редовно правителство.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 50 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#48] от "Ще върнем България в Европа":

    А каква е връзката с дефицита за 2013-та?
    Може да има някакво отношение към дълга, ама към дефицита...
    Като ти казвам че не става с това обяснение, значи не става.

    Ecrasez l’infâme
  51. 51 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Актуализация на бюджета звучи вече като мръсна дума...

  52. 52 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#49:"Graf"]Ако не прозвучи нахално, бих Ви препоръчал да наблегнете върху себе си[/quote]

    Бих ви препоръчал същото, особено с излагациите, които написахте за причините за обезценяването на рублата. Нещо ново по въпроса?

  53. 53 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#46:"Graf"]Вие следите и щенията на другаря Михов? [/quote]
    Следя ги, защото вижданията на др. Михов съвпадат напълно с вашите. Заедно ли сте завършили? А иначе и той приказваше едни странни за рублата като теб. Дали е случайно?

  54. 54 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#52:"GreenEyes"]Нещо ново по въпроса?[/quote]

    Не се вълнувам много от въпроса за рублата, ама погледнах. В смисъл, вашите трепети не ме интересуват много, но пак ще помогна.
    Поскъпва. Запътила се към под 38 рубли за долар.
    А другият разбирач, росселколхоза я беше запратил още преди десет дена на 40 рубли за гущер...

    [quote#53:"GreenEyes"]А иначе и той приказваше едни странни за рублата като теб. Дали е случайно?[/quote]

    Михов?
    За рублата?
    Иййй.. Тва е интересно.
    Може ли линк към разсъжденията...

    Ecrasez l’infâme
  55. 55 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#54:"Graf"]Не се вълнувам много от въпроса за рублата, ама погледнах. [/quote]

    Вече не? А така страстно защитавахте тезата, че падането на държавната ви валута няма нищо общо със санкциите и намалената ликвидност на руската централна банка?

  56. 56 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Весело

    [quote#54:"Graf"]А другият разбирач, росселколхоза я беше запратил още преди десет дена на 40 рубли за гущер... [/quote]

    Е, чакай де, много бързаш....Всичко по реда си.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  59. 59 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    Рублата падна и ще продължи да пада. Ако човек поне малко е запознат с финансовите въпроси, трябва да знае, че една парична единица флуктуира, важна е тенденцията. Тази елементарна истина се учи в първи курс. Та пак да попитам защо рублата потъва? И да попитам какво направи Орешарски с финансите на държавата? Заемчета, които покриват безумни разходи и корупционни сделки ....резултатът, разбира се е дефицит. Размисъл за някои....

  60. 60 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#59] от "GreenEyes":

    За рублата казах. Поскъпва. А предвид фундаменталните ви знания и разбирания трябваше да следва гривната.
    Виж, за еврото - верно е тенденция. От как вървят санкциите е загубила 11 цента за едно доларче. Левът също, но вие за рублата се грижите.
    Освен да предположим, че санкциите работят, друго няма, нали?

    [quote#59:"GreenEyes"]И да попитам какво направи Орешарски с финансите на държавата?[/quote]

    Финансите на държавата са в онова лошо състояние, в които ги остави умният от Масква. С една подробност. По-стабилни от онова което беше през февруари 2013.
    Само след три месеца ще бъде заменен дълг с лихва от 8.25% годишна за 3.05% годишно.
    Що имате проблеми с КТБ пак може да питаш умното от Масква и вожда си.

    Ecrasez l’infâme
  61. 61 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#60:"Graf"]За рублата казах. Поскъпва. [/quote]

    Така де, и аз казах ти същото - флуктуация. Но понеже не разбираш - да повторя, флуктуацията е част от движението, важна е тенденцията - надолу, надолу, надолу....

    [quote#60:"Graf"]Финансите на държавата са в онова лошо състояние, в които ги остави умният от Масква. С една подробност. По-стабилни от онова което беше през февруари 2013. [/quote]

    Виж това е нещо, което подлежи на доказване.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#60:"Graf"]За рублата казах.[/quote]

    Добре си споняме какво каза преди няколко дни - рублата падала щото руската централна банка използвала финансови инструменти......Случайно или не всички икономисти , вкл. и в Русия твърдяха, че падането на рублата е резултат на санкциите, липсата на ликвидност и в частност изтичането на чуждестранни капитали от Матушката.

  64. 64 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Министерството на финансите е готово с проект за актуализация на бюджета

    Актуализацията на бюджета е като актуализацията на тока. Един и същ продукт се нуждае от все повече пари, без да повишава нито своето качество, нито своята ефективност.

  65. 65 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#60:"Graf"] А предвид фундаменталните ви знания и разбирания трябваше да следва гривната. [/quote]


    А това някаква нова опорна точка ли е, щото аз и насън не съм си помислял за такава глупост, още по-малко да я изрека? А това е, ако си забравил кого съм цитирал - Дмитрий Полевой, моля заповядай:
    “Sanctions and closed access to foreign-exchange liquidity from the West” is feeding demand for dollars, Dmitry Polevoy, the chief economist for Russia and the Commonwealth of Independent States at ING Groep NV in Moscow, said in an e-mailed note. “The market is now targeting the upper boundary of the ruble corridor at 44.40.”

  66. 66 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Любопитно

    [quote#60:"Graf"]За рублата казах. Поскъпва.[/quote]

    Именно за рублата каза преди няколко дни. А аз отново ще ти повторя, какво аз казах. Рублата върви надолу, не заради някакви финансови операции на руската централна банка, а заради дефицита на чуждестранна валута, произтичащ от санкции, изтичане на чуждестранен капитал, ниски цени на петрола (огромна част от приходите в руския бюджет идват от износ на петрол и газ).
    Това е позицията на всички финасови къщи по света и то не е толкова трудно за разбиране. Не знам от какви идеологеми се ръководиш, но изводът е, че не разбираш какво става в момента с рублата.

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    Някои хора не са и чували за тренд ( той може да включва временно движения и нагоре и надолу). Разбира се за това се изисква поне минимално образование, а не подготовка в милиционерското училище. Аргументите на някои по въпроса за обезценяването на рублата са типични за преподавателите по соц. политикономия, а на други "аргументите" са като на комунистическите "герои" от есента на 1944 година, слезнали от планината с една пита кашкавал под мишницата и готови да "образоват" лошите капиталисти със шмайзери и бесилки.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Пък много работни, бе! За нула време и проект изготвили! При това, той ще ангажира следващото управление и обичайните заподозрени! Нас! Това, по отношение изплащането на новия дълг! Но, по отношение на усвояването - там работата е друга!

    goblenka
  72. 72 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    [quote#22:"Graf"]Дефицитът до края на юли е известен и е съвсем далеч от бълнуваните 3-4 милиарда. [/quote]

    До края на юли може и да е на + бюджета, просто забавят разни плащания, после към 1-ви ноември се появява дупката. Нали същото го гледахме в енергетиката, евтин ток, ала-бала, айде сега платете натрупаните задължения.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  73. 73 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 975 Неутрално

    [quote#3:"xmm"]Ще има друга актуализация.Тази за какво е?
    [/quote]
    Тази е политическа пропаганда. Нещо като костинбродските изцепки.
    Ако това правителство продължи да раздава милиони,както прави през времето,което е на власт, дефицитът може да нарасне толкова,колкото за цялото време до него.

  74. 74 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#32] от "Γαλλα":

    Друго трябва...другоо...

    -Да връщат.
    Краденото с лихвите и глобата.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #