Airbus може да спре производството на гиганта А380 след 2018 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1366 Весело

    А380 е популярен сред пътниците, но повечето авиокомпании предпочитат по-икономически самолети, които не ползват толкова много гориво.

    По-икономичЕСКИ самолети?

    Ма вЕрно превеждате с Гугъла май ...

  2. 2 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Поевтиняването на петрола може да го спаси.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  3. 3 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 919 Неутрално

    787 пряк конкурент ли е? Щото гледам не са им чак толкова кът поръчките (ако информацията е достоверна):

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Boeing_787_orders_and_deliveries

    Не цъкам плюсове и минуси.
  4. 4 Профил на Станислав СУПЕР
    Станислав
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    Не се учудвам, че А380 е популярен сред пътниците - това е най-луксозният, удобен и комфортен самолет, на който съм летял. В икономична класа, разбира се.
    Дано все пак се намери решение и не го спрат от производство.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  5. 5 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#3] от "Imaginary Friend":
    Ербъс за 380 допусна твърде много отлагания на срокове и закъснения на поръчките, което допълнително ги удари по имиджа. Особено напоследък.
    Това като черешката връз тортата на общата несигурност и трусове, особено при западноевропейските големи превозвачи.
    Неслучайно 2014 им е "нулева" ...

  6. 6 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 497 Весело

    Повтаря се маниящината от преди 45 години с Конкорд..... тогава да сме най "бързи", сега да сме най "големи"....
    Да ама по Света сиренето е с пари, не само във Влахия.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  7. 7 Профил на hill875
    hill875
    Рейтинг: 832 Неутрално

    До коментар [#3] от "Imaginary Friend":

    Боинг 787 е пряк конкурент на А330. На А380 пряк конкурент е 747-8, който е дори още по зле от към поръчки.

  8. 8 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Голям лукс е в това щудовище!

    Да живее България и българският народ.
  9. 9 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 204 Неутрално

    Жалко, защото е разкошен самолет във всяко едно отношение и много по-добър от 747. Не че последния е лош самолет, просто е на доста годинки и колкото и да го кърпят си остарява...

    А инак кой ви излъга, че А380 е провал ? Като гледам поръчките за него са 318 срещу само 119 за Б748, който би трябвало да му е пряк конкурент. Дори най-големия оператор на 744 Бритиш купува А380 и няма нито един Б748. Просто такива самолети в сегашното състояние на световната икономика се харчат по-малко. То и затова самолети като Б787/А350 са по-желани...

  10. 10 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Преди години имаше колебания дали да се правят прекалено големи самолети. Притеснението на производителите беше, че при катастрофа(не дай боже) психологичният ефект сред хората е огромен и се бояха от отлив на пътници въобще.

    "Боинг-747" вече съществуваше и се заговори след трагедията на Канарските острови.

  11. 11 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 381 Любопитно

    Airbus може да прекрати производството на най-големия пътнически самолет в света А380 още през 2018 г, съобщава Bloomberg.
    ---------------------------------------

    Тези кога са станали специалисти по самолетостроене?

    А380 няма конкуренция, много икономичен в разхода на гориво, Боинг им дишат праха на Еърбъс,

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  12. 12 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#9:"nassaux"]А инак кой ви излъга, че А380 е провал ? Като гледам поръчките за него са 318 срещу само 119 за Б748[/quote]
    Ха така! Кажи му го на финансовият директор на Ербъс, че нищо не разбира, диването!
    Оставка!

    ...На среща с инвеститори във фирмата генералният финансов директор Харолд Вилхелм заяви, че Airbus ще успее да покрие разходите за А380 през следващите три години, но ще трябва да бъде взето отделно решение за продължаването на производството му след 2018 г., тъй като ще се наложи или да бъдат разработени нови двигатели, които да го направят по-привлекателен за потенциалните купувачи, или моделът да бъде спрян от производство...

  13. 13 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Весело

    [quote#9:"nassaux"]А инак кой ви излъга, че А380 е провал ? [/quote]
    Ами ръководството на фирмата не е доволно от продажбите на самолета, и сериозно разглежда варианта да прекрати производството му. Прилича на провал.
    Явно Харолд Вилхелм трябва да се допитва до сериозни експерти като теб, преди да говори глупости.

  14. 14 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 381 Весело

    Boeing 787 Dreamliner е просто удължен варинат на стар самолет, докато А380 е съвсем нова разработка, с оригинално сечение, а не просто удължение на стар модел, както е при Боинг!

    Аербъс е компанията на бъдещето, Боинг лежат на стара слава!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  15. 15 Профил на hill875
    hill875
    Рейтинг: 832 Неутрално

    До коментар [#14] от "takovanka":

    Ако говориш за 747-8 съм съгласен, но 787 също е изцяло нова разработка.

  16. 16 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1364 Весело

    Истината е съвсем друга, както Airbus, така и Boeing са сериозно притеснени от пускането на новите серии на ИЛ и ТУ със съвременна винкелова конструкция, издържаща на ракети и същевременно икономични двигатели с 50% по-нисък разход.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  17. 17 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 978 Неутрално

    А-380 се продава основно в Близкия и Далечен Изток. В Европа, доколкото знам само трите най-големи авиопревозвача го купуват. В САЩ не се продава (не само, че е европейски самолет, но помнят и неефективната експлоатация на Б 474).
    Трудна е конкуренцията с Б 777, 787 и бъдещия А-350, които са с по 2 двигателя имат предимство като икономичност.

    Миша
  18. 18 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#15] от "hill875":

    Разгледай двата самолета и тогава се изказвай!

    Дриймлайнар, означава удължен вариант на стар самолет, докато А380 е със съвсем нова конструкция!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo
  19. 19 Профил на hill875
    hill875
    Рейтинг: 832 Весело

    До коментар [#18] от "takovanka":

    Отчая ме! Няма смисъл да ти обяснявам

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    [quote#7:"hill875"]Боинг 787 е пряк конкурент на А330[/quote]
    787 е пряк конкурент на новия А350. Докато А330 е конкурент на Боинг 777.

    I 💜 Leka Borislavovna
  22. 22 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 204 Весело

    До коментар [#12] от "xm...":

    Както казвам и на наще търгаши, аз от сметки не разбирам. Технически погледнато самолета си е супер и се харчи повече от конкуренцията. Сигурно финансово изпитват затруднения, но да го спрат, веднага след като се изплати, ми звучи неразумно.... Те спряха и А340, макар и по други причини. Най-красивия самолет е това А346....

  23. 23 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    [quote#14:"takovanka"]Аербъс е компанията на бъдещето, Боинг лежат на стара слава[/quote]
    Щуцер, и от самолети не разбираш.

    I 💜 Leka Borislavovna
  24. 24 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално


    [quote#9:"nassaux"]А инак кой ви излъга, че А380 е провал ? [/quote]

    Естествено, че е провал , защото концепцията му е сбъркана, а не че е лош самолет. Концепцията му беше да лети между отделните големи хъбове, докато Боинг заложи на малкият 787 да лети икономически изгодно между малките летища без да се налага пътниците да се прикачват, е сега Еърбъс поправя грешката като залага на А330 и А350.

  25. 25 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 944 Неутрално

    До коментар [#23] от "Blood Red Skies":

    Ти не беше ли уж проевропейски настроен?

  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Любопитно

    До коментар [#18] от "takovanka":

    Абе трол, защо дрънкаш глупости? На кой самолет е удължение 787? НА КОЙ?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#15] от "hill875":

    То и 747-8 има изцяло нови крила.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  28. 28 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 815 Неутрално

    ... хм, най-брЪзия не ФрЪчи... наситиха сА и на най-големия...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  29. 29 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    До коментар [#25] от "wallenstein":

    Естествено, просто не позволявам илитерат като Щуцера да дрънка глупости.
    ПП. А ти не беше ли просъветски настроен?

    I 💜 Leka Borislavovna
  30. 30 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1364 Весело

    До коментар [#6] от "boby1945":

    Ти Конкорда го остави, я кажи какво става с легендата ТУ-144 и хамбара ИЛ-96?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#24] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Не мисля, че може да се говори за грешка. Просто светът се промени изцяло няколко пъти от края на 90-те. А330 винаги си го е имало през цялото това време и е бил разработван, даже става лидер в сегмента преди А380 да почне да лети. Това, че са заложили на А380 не означава, че са отписали директните полети между по-малките летища. 787 не е някаква нова концепция за извършване на полети, а просто отговор на продажбите на А330, след като 767 вече не им осигуряваше пазарен дял.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  32. 32 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#22:"nassaux"]Технически погледнато самолета си е супер и се харчи повече от конкуренцията. [/quote]

    Ако имаш предвид, че от 747 се продават 2 бройки , а от А 380 3 бройки на година , да харчи се повече , но не е икономически обосновано да се държи на поточната линия. А и за мен бъдещето А 380 Е ЯСНО , програмата ще бъде закрита, защото освен А 350 , който е пред пускане в експлоатация върви и нов проект А 330 нео , койт се очаква до 2018 да излязат първите самолети, тоест А 380 отива в историята.

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#25] от "wallenstein":

    Как си настроен няма значение, гледай фактите. Двете компании си делят пазара поравно. И двете компании правят отлични продукти, иначе нямаше да се продават, а щяхме да летим на Ту-154М+ (разбира се, по нищо не отстъпва, даже безаналогов)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  34. 34 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 745 Неутрално

    “Агенцията посочва, че европейският производител на самолети е направил грешка в оценката си на пазара за огромната машина, която поема до 853 пътници.”

    Каква стана тя?! Май от Boeing за пореден път ще се окажат по-добри в сметките... Независимо от дертовете с Dreamliner!

    I Want To Believe
  35. 35 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 944 Неутрално

    [quote#29:"Blood Red Skies"] А ти не беше ли просъветски настроен?[/quote]

    Не, не бях.

  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#32] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Защо с такава увереност? Цените на нафтата паднаха, в А380 има много възможности за подновяване. Само трябва Емирейтс да поръчат 60 бройки. Единствено новите двигатели двигатели ще са скъпи. От друга страна, глобалната икономика не върви на добре.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  37. 37 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално




    [quote#31:"deutschwagen"]Не мисля, че може да се говори за грешка. Просто светът се промени изцяло няколко пъти от края на 90-те.[/quote]

    Грешка беше , затова Боинг отказаха да правят голям Джъмбо джет заместник на 747, а само му правят леко обновяване , защото казаха бъдещето е на по малките и компактни самолети като 787 и се оказаха прави . Но Еърбъс държаха на своето , че света имал нужда от голям самолет, не загърбиха и малките самолети, но приоритета им беше А 380 , е сега и те признават това и сменят приоритетите.

  38. 38 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 126 Неутрално

    Цяла европа се събра и не може да бие бойнг европа русия и китай не могат да бият бойнг европа русия китай канада и бразилия не могат да бият бойнг.Америка са непобедими или се примиряваш или си режеш вените практиката показва че не съществува начин да победиш американците тези хора са от извънземно тесто по добри гени факт.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  39. 39 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 376 Неутрално

    [quote#3:"Imaginary Friend"]787 пряк конкурент ли е? [/quote]
    не е
    787 е в пряка конкуренция с А350

    zenrus.ru
  40. 40 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 376 Неутрално

    [quote#38:"Lavinata"]не съществува начин да победиш американците тези хора са от извънземно тесто [/quote]
    не, съвсем обикновен хора са

    но държавата е уредена по уникален начин, което дава очевидни резултати

    zenrus.ru
  41. 41 Профил на gonzalez
    *****
    Неутрално

    Не знам,аз имзм клаустрофобия и смятам,че в един А380 бих се чувствал по-нашироко,така или иначе>Пък и самолетът си е наистина прекрасен.Гледал съм филм за неговите изпитания и бях във възторг от тази елегантна,огромна птица>

  42. 42 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#36:"deutschwagen"]Защо с такава увереност? [/quote]

    Защото 70 -80 процента от пътнико потока лети до малки летища , използва големите летища хъбове за прикчване , а по малките самолети дават на авиокомпаниите възможност за маневреност и затова, ако избират Еърбъс ще изберат самолети като А 330 нео или А350. Да не говорим, че тези самолети щЕ са и по икономични от А 380, защото са по нови естествено.

  43. 43 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#22:"nassaux"]Технически погледнато самолета си е супер и се харчи повече от конкуренцията.[/quote]
    Ти това за поръчките го остави, че там има и куп други хватки.

    Никой не спори, че самолетът е супер като техническо постижение.
    Освен това ще изкарат програмата на нула, т.е. няма да е финансова катастрофа, и ще остане освен това опит, технологии, специалисти, екипи и ... патенти Т.е. може да жалим само за конкретния самолет, както за Конкорда.

  44. 44 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#37] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Боинг, когато глътна МакДоналд получи концептуални разработки на двуетажен МД-12 и двудвигателен среден самолет, който в последствие стана Б787. В този момент се занимаваха с Б 777 и Суперсоника и не обърнаха внимание на перспективните модели на МакДоналд. След провала на Суперсоника се сетиха за тях и направиха Б787. МД-12 щеше да бъде конкурент на Б474 и Б777 и затова не го продължиха.

    Миша
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#37] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    И как точно "сменят приоритетие" в момента? А350, от който първата бройка до няколко дни трябва да бъде доставен, е замислен началото на 2000-те, а в този си вид съществува от 2006-07. А330 нео се очакваше от доста време, а самият А330 се е променил доста от 1992-ра. Така че, не мисля, че са били загърбили малките самолети. А когато А380 е бил проектирван, 747 още е бил абсолютно без аналог. Аналог има чак след 2002, с А340-600. Защо им е било на Боинг да правят гиганстки самолет, след като са били заети със 787, 777 се е продавал много добре и са се концетрирали на новите му разработки (777-300ER убива А340-600, а сега правят нов, още по-голям вариант). И все пак правят 747-8, но от пътническия вариант са продали около 50 бройки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  46. 46 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#43:"xm..."]Ти това за поръчките го остави, че там има и куп други хватки. [/quote]

    Няма други хватки , просто е неизгоден за авиокомпаниите И НЯМА НУЖНОТО ТЪРСЕНЕ , което да оправдае инвестициите в модерницията , докато нямаше самолети от типа на 787 и предстоящите за излизане А 350, който след няколко месеца ще е а служба, и А 330 НЕО, който се очква до 3-4 години имаше търсене , но вече авиокомпаниите се преорентираха . Не , че Еърбъс губи нещо от спирането финансово , защото другите им самолети се продават добре и не могат да насмогнат на поръчките, просто заради сантименти ще е неприятно, защото А 380 е любимата птица на компанията.

  47. 47 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Гневно

    Жалко!
    Много се гордеех, че Европа изглаждаше да задминава САЩ с тези самолети, но истината се оказа много проста. Няма как държавно субсидирано предприятие на победи частно предприятие.

    подпис
  48. 48 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#47:"Иван К"]Много се гордеех, че Европа изглаждаше да задминава САЩ с тези самолети, но истината се оказа много проста. Няма как държавно субсидирано предприятие на победи частно предприятие. [/quote]

    Боинг също се субсидира от правителството на САЩ, а и това, че Еърбъс се отказва от А 380 не означава, че Еърбъс е изостанал, напротив представя се по добре от Боинг, поне за момента.

  49. 49 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#5] от "xm...":

    Отлаганията ги има при всички. Ако случайно си пропуснал новината, основният конкурент на Бойнг даже го бяха приземили заради проблемите с акумулаторите.

  50. 50 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#45] от "deutschwagen":


    Излязохме доста настрани от темата , а тя е , че самолета ще бъде спрян от производство, това е неизбежно, а дали е бил грешка , ами след като е спрян толкова скоро след пускането му 2007 , да безспорно е грешка. Дали е можело да бъде избегната, ами още 90те от Боинг казаха, че бъдещето е в по малките самолети, няма как да се оправдават от Еърбъс, че то конюнктурата се е сменила и за туй е станало проблема, ако те били знаели е хей. Загуби ли Еърбъс от А 380, определено загуби милиарди, но на фона на големината на компанията това са дребни загуби, а натрупаните ценни знания и опит в проекта дори ги компенсират. Тоест спирането не е проблем за компанията, на пазара ще си остане пак 747 , но ще се продава в единични бройки.

  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#50] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Абе изчакай първо да го спрат, защото за момента не е спрян. Съгласен съм за натрупания опит и имидж, но още имат шанс поне да върнат инвестицията.
    Конюнктурата определено се е сменила. След 2008-ма никой (почти) вече не иска да лети на 4 двигатела и тогава туиновете стават твърдо за предпочитане. Отделно и глобалната икономика, както и позицията на авиокомпаниите се влошават. Сега вместо удобство и качество се търсят начини да се намалят разходите. Започнаха да се тъпчат 10 реда седалки в 777, например. Престижни компании спряха своите уникални предлагания, като например директният полет Нюарк до Сингапур, на който използваха А340-500 и съществуваше до миналата година. Тайландците също имаха такъв полет, но го спряха. Но аз мисля, че самолет като А380 може да бъде нужен именно в бъдещето, защото все пак трафикът се увеличава всяка година.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  52. 52 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#47] от "Иван К":

    Първо, Еърбус почна от нулата и превзе 50% пазарен дял, което е, меко казано, голям успех. Второ, не са "субсидирани" както си го представяш ти. Получават нещо като заем за започването на нов проект, и даже плащат лихва по него (лихвата беше под пазарната, но лятото на 2011-та това беше променено - фактичекси само разликата в лихвите е било "сусбидия" ). Има клауза, че се връщат заемите само за проелкти, които носят приходи, но за сега аз не съм чул за провален проект на Еърбъс. Имаше голям спор в WTO, инициран от Боинг, които се опитваха да докажат, че Еърбус не биха могли да направят А380 без субсидии, но това не се получи. Отсъдиха на Еърбус да плаща пазарна лихва по заемите си, а Боинг почна да се гърчи на тяхната присъда, защото се оказа, че получават повече помощи, дори без да може да се навлезе в отношенията им с Пентагона (секретни, разбира се).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  53. 53 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 204 Неутрално

    До коментар [#50] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    Както самите те твърдят, ще излязат на чисто с А380. А дали е грешка... Може пък просто да са ударили на честолюбие и да са решили да поемат риска със самолет по-голям от 747.... Те някои европейци доста докачливи и горделиви си падат. Може пък да го оставят и да продават единични бройки за да не "паднат по-долу" от Боинг... Има време ще се види.... Определено обаче загубиха повече пари с А340 и относително скоро след пускането му променените правила разширяващи обсега и позволените маршрути на 2-моторници.....

  54. 54 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#51:"deutschwagen"]Абе изчакай първо да го спрат, защото за момента не е спрян[/quote]

    Няма какво да чакам, за момента само подготвят публиката, но
    на корпоративно ниво той вече е спрян, Емиратите освен, че са единствените , които искат този самолет и искат яки отстъпки от цената , освен , че искат и модернизация за милиарди.
    [quote#51:"deutschwagen"]Но аз мисля, че самолет като А380 може да бъде нужен именно в бъдещето, защото все пак трафикът се увеличава всяка година. [/quote]

    Компаниите , които се нуждаят от подобен тип самолет си го купиха вече,ъм 150 произведени бройки и ще си ги търкалят още десетилетие поне.

    [quote#51:"deutschwagen"]Съгласен съм за натрупания опит и имидж, но още имат шанс поне да върнат инвестицията. [/quote]

    Нямат шансове , защото им трябват към 450 бройки , защото и тук разчетите не излязоха верни, заради курсови рзлики и отстъпки за компаниите, които не влизаха в плановете бройката скочи от 250 самолета, както беше заложено в началото.

  55. 55 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Грешка зер... то на обикновените самолети с по 300-400 души пътници като стане време за качване половин час не може да се източи опашката. А представям си 800 ако са какво ще е, един час не им мърда.
    Или ще трябва да заемат 2-3 ръкава, а пък то ръкавите на летището са ограничен брой и се плащат скъпо.

  56. 56 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Лесно ще го преживеем-НЛО настъпва.

  57. 57 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 204 Весело

    До коментар [#55] от "Камен":

    Той тоя самолет вози 800 души, само ако го ползват за градски транспорт, а никой не го ползва. Реално е 400-500 души самальот. А и за такива отдавна ползват повече от 1 ръкав

  58. 58 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 972 Неутрално

    До коментар [#2] от "Россприматрезил надзор":

    И излизането от кризата. Попаднаха наниска конюнктура. Машините са много добри особено за дълги пътувания. Боинг реши да има нова машина от среден тип 787 и по-икономиЧна, но ако пазарът отлепи от дъното А380 ще бъде като подарък

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  59. 59 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 972 Неутрално

    До коментар [#9] от "nassaux":

    Доста линии купуват но изглежда не стига. За Емиратите - вярно е, знам от първа ръка. Интересно защото, въпреки строгата си политика за рационални разходи, купуват с голямата кошница

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  60. 60 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 225 Неутрално

    За повечето авиокомпании допреди 20 години идеята за големи самолети си е изглеждала добра, защото основните превози са били от хъб до хъб (примерно Франкфурт-Пекин) и за тези мащаби идеята е била добра. Сега обаче пазарите се преориентират към превози тип от хъб до средо по големина летище, т.е. няма достатъчно пътници, които да предпочитат прекачвания през хъбове, а по-скоро ще доплатят 100-200 евро, но за директен полет. Оттам пътникопотокът се разпокъсва дв най-различни посоки и самолетите, които могат да превозят между 250-400 пътници стават по-актуални в такива ситуации, защото разходите (съвсем логично) са много по-ниски.

  61. 61 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Аз вече 3 пъти пътувах с 380 ... нищо особено. Даже се изненадах че изглежда доста обикновен вътре. Мисля че 787 и А350 ще бъдат по-успешни самолети. 380 и 747 май си изживяха времето. Боинг поне си направи парите. От 60те години ги продават Джъмбовците. 380 закъсняха с има, няма 50 години.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  62. 62 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 761 Неутрално

    полетите се учестиха с нискотарифните компании и няма толкова резервации които да запьлнят цял А380
    ако се намалят честотата на полетите по различни дестинации с нискотарифните полети ще има достатьчно време резервации за А380 които да извьршват полети по рядко даже ще е по екологично полетите да са по рядко с повече пьтници
    сегашното замьрсяване на вьздуха с СО2 газове идва главно от авиацията и многото полети

  63. 63 Профил на dik241187393
    dik241187393
    Рейтинг: 108 Неутрално

    Просто концепцията за полети на дълги разстояния на Боинг се оказа по вярна. Боинг твърдят, че хората предпочитат да пътуват директно и създадоха 787 Дриймлайнер за по -малко пътници. Еърбъс твърдяха, че пътуването ще се извършва през хъбове и затова са необходими самолети с много голям капацитет. Явно Боинг бяха прави.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #