За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
chicago514
Рейтинг: 696 НеутралноАми то няма смисъл от него освен като резервна писта.
azmatahari
Рейтинг: 322 ВеселоНе може ли заглавието да е "Кой краде летище Пловдив?".
невеж
Рейтинг: 112 Неутралнозакривай, ако не се компрометира осигуряването на резервен план, когато гостоприемното летище "Враждебна" не може да приема полети
aleko
Рейтинг: 838 ЛюбопитноИ сега къде ще кацат Райън еър?
mapuhcku
Рейтинг: 628 НеутралноАааа, да позадържат малко така че през Април имам полет с Rainair - отиване и върщане на Франкфур за 100 лв - цена със 80-100 лв по-ниска от тази на Wizzair. Всъщност летището има потенциал - в центъра на Южна България е и да кажем ако някой иска да лети от Бургас, Стара Загора, Хасково, Кърджали до Германия, няма да пътува чак до София за полет (не съм сигурен дали от Бургас може да се лети евтино за Западна Европа). За жалост разбрах че общината не е осигурила автобусна линия до летището и човек за да стигне до дам трябва да си хване такси за около 10-15лв. Говори се за маршрутки, но с този задаваще се фалит дали няма да се разтури работата. От познати знам, че при полети 2 пъти седмично на Rainair самолета винаги е пълен.
mitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоЗащо още не е дадено на Гергов? Ако не го иска, Сашо Томов е насреща...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовmitko11
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#4] от "aleko":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовСопбствениците на България Еър не ги искат във Варна, защото подбиват цените на уизеър...
mahjongg
Рейтинг: 374 НеутралноУжас, сега от къде ще излитам?
aleko
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#7] от "mitko11":
Ми да дойдат в София!
bg
Рейтинг: 105 НеутралноИдват инвестиции в региона, а държавата нехае за летището, което обслужва и бизнеса.Когато ги няма инвеститорите ревем, а когато са тука не създаваме благоприятна среда.А това летище е на 15-20км от индустриалната зона на Пловдив.
меншевик
Рейтинг: 269 НеутралноСхемичка е това некаква - за да могат да го харижат на некой наш. Ееехххх....
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетsubaru
Рейтинг: 364 НеутралноАко имахме умни управляващи със стратегическо мислене, летището отдавна щеше да се казва "Тракия". Все още не е късно името да се смени.
prisoner
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#7] от "mitko11":
Те пък щото Уиз са се скъсали от Варна да летят - два полета седмично до Лутън и цените на билетите съвсем не са "нискотарифни". Да идват Раян към Варна, много ще им се зарадваме!
Aldebaran De Tauro
Рейтинг: 272 Неутрално'...основният длъжник на компанията е Министерството на транспорта, което и неин принципал...'
Най-големия ми длъжник е ..... съм си аз! И няма да платя на себе си, защото ако си преместя парите от скъсания ми ляв джоб в десния, частните фирми ще ми ги вземат...
mitko11
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#13] от "prisoner":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНема да стане. Никой няма да пусне нискотарифни превозвачи да мътят водата във Варна. Иначе Бъгария Еър трябва да фалира. Който иска евтино - летище Хенри Оанда в Букурещ...
yardadin
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#14] от "Aldebaran De Tauro":
Не е така. Това е като тате да не ти даде джобни
pesheff
Рейтинг: 858 Любопитно154 служители на летището?!!! И какво правят всичките тия убавци в това миниатюрно летищенце? Има общо 5-6 полета на ден, по единствената писта. Ако нямат работа, да вземат поне едни родопски чевермета да правят за пристигащите пътници, или нещо едни хора да друсват на пистата пред всеки пристигащ самолет - и пак няма да се изморят. =)
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Разликата приходи разходи е около 1 милион и малко. Ако се съкратят повечето служители може да се получат нещата. А и да вземат да докарат я Фрапорт, я някой друг концесионер, че държавата излиза мащеха за това летище.
Местоположението му е доста добро, и в никакъв случай не трябва да се закрива - намира се близо до индустриална зона Тракия, където се увеличават производствата всяка година. Обслужва всички курорти в Родопите, както има потенцял да прави това за цяла южна-централна България.
Въпроса за транспорта до там е също много актуален - има една ЖП спирка на 1-2 км от там която се обслужва от влака за Асеновград през час. Най-малкото може да се пусне едно минибусче до там и обратно, и да се включи в цената на жп билета.
goblenka
Рейтинг: 322 НеутралноИ, защо така? Държавно - фалирало! Защо? Не е заради некомпетентно ръководство! По-скоро, заради погазване на ангажименти, закони, правила...
goblenkahashtag
Рейтинг: 60 НеутралноДо коментар [#15] от "mitko11":
Най-големия проблем на нискотарифните са си самите нискотарифни. Щото често си пускат едни полети от които сами парите не могат да си избият и често им се налага да си дават отбой и да търсят други линии. Да поддържаш самолети и персонал си е скъпо удоволствие.
Иначе не ме учудва че държавата е докарала пловдивското до просешка тояга. Щото за съжаление в държавния сектор само некадърници и калинки останаха. И то не от вчера.
Арон
Рейтинг: 1309 НеутралноАбе, той Баце фалира целата дръжавица, вие за ено летище се кахърите..