За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноАма Путин Великий не съкращава! Той дори намира работа на братски партии! И плаща!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!tribiri
Рейтинг: 605 НеутралноШистите и дълбоководните сондажи оттичат в канала. Ще оцелеят само тези които наливат петрол от чешмяни кранчета!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!foxa5
Рейтинг: 225 НеутралноТежки времена настават.
lz2
Рейтинг: 2280 Неутрално[quote#2:"tribiri"] Ще оцелеят само тези които наливат петрол от чешмяни кранчета![/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Ще оцелеят всички, без Русия, защото всички могат да си позволят да спрат, а Путин не може!
chepokalipsis
Рейтинг: 225 НеутралноВажното е да вдигнат цените от Лукойл, все пак е лято, хората пускат агрегати, с които пък, си пускат климатиците. Търсене голямо.
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноГлавният изпълнителен директор на Shell Бен ван Бюрден каза: "Това е благоразумен подход, като използването на мощни финансови лостове през този спад ще подсигури, че винаги ще имаме капацитет да изплащаме атрактивни дивиденти на акционерите."
Ето шефът си казва право куме, та в очи: дивидентите за акционерите са по-важни от работните места на 6500 служители. Не че не е ясно, ама все пак да го имате предвид като отидете на интервю за работа в някоя корпорация и там почнат да разтягат локуми как "хората ни са нашия най-голям актив, най-важното нещо за нас, и т.н."
Най-важните са печалбите, а после всичко друго. После се чудят защо и за служителите най-важното е заплатата, пък лоялност и т.н. са на втори план.
Borislav Borisov
Рейтинг: 225 НеутралноНищо, ние в България си плащаме по 2.30 за литър дизел от 5 години. За нас цената на петрола не важи.
Panda
Рейтинг: 609 Неутрално[quote#4:"lz2"], защото всички могат да си позволят да спрат[/quote]
Не чета коментари на абонати.Ама не спират.
Колко падна петрола, а никой не намалява добивите.
deymus
Рейтинг: 253 НеутралноСтранно, хем е евтин бензина, хем у нас само расте.
razlichen123
Рейтинг: 497 НеутралноТова не е чак толкова интересно. Интересно ще стане като уволнят 65 000 наведнъж. И това време ще дойде!
niko_tin
Рейтинг: 116 НеутралноДемек колко му е да спечелиш 3.4 милярда долара и да си обършеш подметките о 6500 души? Нищо работа, лесно, бързо и ефектно шут... и на улицата.
Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Миstoiank
Рейтинг: 1332 НеутралноСлед като пада и ембаргото за Иран, положението в дългосрочен план ще е такова. Най-куриозното е, че САЩ и Русия очакваха другият да блокира преговорите с Иран, защото от падането на цената на петрола и двете са най-големите губещи, но понякога историята си прави шеги. Дано поне и ние намажем от това дългосрочно намаление, крайно време е горивата да паднат под 2 лева.
гошо
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#4] от "lz2":
гошода най вече канадците ,те даже тения петрол направо си го цедят от пясъка
Ген. Колев
Рейтинг: 765 НеутралноДо коментар [#12] от "stoiank":
Реално трябваше да са си под 2 лв. особено след последния спад на петрола, ама нали Боко все пада на карти от Вальо, та се налага да поддържа монопола на Лукойл, който ни пробутва долнопробните си боклуци, извлечени от нефтени отпадъци. Иначе при тези акцизи и ДДС (едни от най-ниските е Европа) + това, че ни предлагат монополно най-скапания дизел и бензин пак в цяла Европа (колите харчат средно с 10-15% отгоре), цената и на дизела и бензина в момента трябваше да е по около 1,70 лв./л. и за двете горива, толкова щеше да бъде, ако и реално имаше възможност за внос от околните държави. Разликата от около 60 ст./л. е феодален данък в полза на северноазиатските КГБ-ешници и обслужващите ги на място родни Петоколонници!